مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی در زادگاه :دی

درسته که من عاشق سفرم، ولی خب یه گارد محکمی نسبت به بعضی شهرها و مناطق دارم، یعنی مایل نیستم کلی هزینه کنم برم اون شهرا رو ببینم. اینو گفتم که بدونید از این آدمای خیلی عشق سفر به هرجایی هم نیستم.


رسیدم رشت، خیلی خوبه که می تونم تو تختم بخوابم. بعد من یه چیزی فهمیدم اونم اینه که تا وقتی پام به خونه نرسیده نمی فهمم چه دلتنگم، وقتی می رسم می فهمم و الانم لم دادم رو مبل و به جای خالی اش، نگاه می کنم. از آرامش خونه لذت می برم، خلاصه فهمیدم دلتنگ تک تک زوایای خونه بودم دیگه، خب؟


آقا من سری پیش که مشهد بودم، دو روز بعدش که رسیدم رفتم تبریز، چمدونمم فرصت نکرده بودم باز کنم. بعد این سری رفتم تهران تا رسیدم رفتیم شیراز، اینه که بد عادت شدم همش حس می کنم راهی یه جایی هستم به زودی، ولی کور خوندم. کلی کارای جدی دارم برای انجام دادن و وقت این کارا هم نیست

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام؛)
مگی کاش مثه قبلاا که میرفتی سفر عکس هم میذاشتی؛از سفر ایندفعه هم میذاشتی؛)
اون پستای عکسی یجور دیگه هستن اصن ^_^

سلام
چشم میذارم ایشالا:دی عکس خاصی نگرفتم آخه میدونید ^-^؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد