مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دل من سر به راه نمیشه...

همیشه وقتی می خوایم بیایم سفر ازم می پرسن 4روز کافیه و من میگم بله! 

اون وقت وقتی به مقصد می رسم هی می خوام بگم لطفا زمانشو بیشتر کنید 

+ نمیشد آدم هرجا میره 8روز بمونه مثلا؟ 4روز خیلی کوتاهه خب

+ آقا یه آهنگی هست مخصوص روزای برگشتم از سفره، از تهرونم که بر می گشتیم با صدای خیلی بلند تو اون بارون سیل گوش کردیم و باهاش خوندیم. مرتضی پاشایی می خونه "هرجااایی که می رم می مونه دلم!!!دیوونه دلم، بی خونه دلم حتی!" وصف حال منه اصلا هنگام برگشتن از سفر 

+ این آهنگه رو از ریمیکس باحال مرداد بیپ تیونز شنیدم، بعدشم امید جهان می خونه" نگیرم دلبری، که یااار داره دلبر " در کل باید بهش گفت خسسسه نباشی شما، ممنونیم ازت که دنبال دلبر متاهل نمیری :| :))

+ خدایا مرسی، اه

+ خدایا قلب، خدایا می دونی که، خدایا خدایا خدایا... بازم مرسی اه 

نظرات 3 + ارسال نظر

عزیزم چه سفری رفتی به به /جامون رو خالی کن

قبول باشه رمضانِ‌روزه هات و الانم خوبیِ‌روزهات .

مچکرم مداد جان کوچک ^-^

fatima 1395/04/17 ساعت 20:53 http://ensanamarezoost.blog.ir/

سفر واقعاً حال آدمو خوب میکنه مخصوصاً اگه مهمون امام رضام باشی...

واقعا همینطوره :)
من عاشق سفرم

مرسی اهآخ مگی

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد