مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ای باران، از غصه م آگاهی...

آسمون گریه می کنه، پا به پاش من هم... 



+ انگار یه موج منفی تازه تو راهه، کوه هایی که باید کنده شن... 

+ یک جور خاصی گناه کارم که دعاهای دوستامم واسم بی اثر شده، یا شاید اتفاقات بدتری میشد بیفته و نیفتاده، درهرحال که روزای چرندی رو می گذرونم.

+ مایل نیستم به هیچ طریقی از مشکلم بگم. 

+ حال جسمیم خوب خوبه... 

نظرات 8 + ارسال نظر

آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند
در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا

...

امیدوارم روزهای چرند بگذرن زودتر و تابستونت یه رنگ خوشگل و خوشمزه بگیره.

آمین آمین آمین
خدای از هم نام امام حسینمان بشنو

می سا 1395/03/30 ساعت 09:44

سلام
مگی جون یه جور دیگه ببین، کوه هایی که باید کنده بشن منفی نیست، بعدش یه راه صاف و سرسبزه...

سلام
امیدوارم... شاید همینه شاید واقعا همینه *_*

zahra 1395/03/30 ساعت 09:16

سلام عزیزم. درسته زیاد کامنت نمیذارم و منو زیاد نمیشناسی ولی یادم بود 29جواب آزمایشت آماده میشه دیروز همش نگران بودم میومدم سرمیزدم . حالا خیالم راحته جسما خوبی. ولی نذار حال بد روحیت جسمتو ضعیف کنه و دور از جون مریضیا بیان سراغت میتونم درک کنم بعضی آرزوها و خواسته های کوچیک که تمام دنیامون شده و برآورده نشه ،چقد حال دلو بد میکنه مخصوصا کسی که مث خودت منم که به خواسته های برای خودش هیچوقت نرسیده دلخور میشه آدم از خودش و زندگی من اینا رو درک می کنم 5سالی ازت بزرگترم فک کنم و همه اینا رو تجربه کردم . ازته دل بخواه بدون دید منفی و حواشی به اینکه اگه بشه چی میشه فقط بخواه از ته دل خودخواهانه آرزوهاتو اگه مطمئنی خوشحال میشی با رسیدن بهشون . بخواه بدون اما و اگر. اونوقت میرسی ته دلت نباید کوچکترین نامیدی باشه تا برسی بهشون.

زهرای عزیز، ممنونم که برام نوشتی
لبخندم پر رنگ میشه از دیدن کامنتهاتون
و اینجوری به خودم قول میدم شاداب تر شم هرچه زودتر...
از خدا می خوام برای شما خم... چه سن خوبی:) یعنی من تو اون سن زنده ام؟ آیا به آرزوهای کوچولوم رسیدم؟! :*

دل آرام 1395/03/30 ساعت 08:43

آزمایشت چی شد دختر؟

الهی شکر:)
ممنونم از اینکه حواستون بهم هست -_-

سلام عزیزم
امروز سی ام هست، جواب آزمایش ‌ی بود؟!
سلامتیه کاملت رو از خدا میخوام
بووووووس

سلام بانو
آخ چقد خوبین شماها

با کلی انرژی مثبت تمام انرژی های منفی را از راه بدر میکنیم
روزای چرند میگذرند و خداوند بخشنده و مهربان بهترین ها را نصیب ما میکنه...
تو از این روزها میگذری خیلی زود
انشاله

چشممم به در می کنم تیله جانم...
خیلی زود می گذرن، انشالله

باران 1395/03/30 ساعت 01:45

:(
توکل کن به همون خدا که حواسش به تک تک بنده هاش هست...

ایشالا که هیچی نیست و فقط یه آزمایش از طرف خدا برای امتحان بنده اش...

چشم، توکل کردم و امید دارم به دیده شدن:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد