مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هوس می کنیم...

استیک رستوران پاستا با سس قارچ فراوون و سیب زمینی... 

یامی


هوس کردم... 

دعوتش کنم به یه شام خوشمزه و دو نفره، هاه... 

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاهچاله 1395/03/26 ساعت 13:36

قربون اون چشمآی بادومیت مادر:-D

من بادوم درختی می خوام:| :((

سیاهچاله 1395/03/26 ساعت 09:32

والا باکلاسی دیگه :دی
ما که از این هوسونه ها نداریم... ما ته ته هوسونه مون خاگینه با گوجه ی سرخ شده اس :دی

آم خاگینه هم هوس کردم الان...

یادگار 1395/03/25 ساعت 22:37

سلام
بنظر اوضاعتون بهتر شده حداقل اوضاع روحیتون

سلام
بله کمی امیدوارترم انگار
البته که به شدت دلتنگم و به شدت احساس تنهایی می کنم و فیلان و ...
هاه

زیتون 1395/03/25 ساعت 19:45

قربانت

آره دیگه وقتی اونهمه سیر میخورم حداقلش یک هفته تعطیلی میخوام

حالا خوبه من روزه هم نیستم و اینهمه هوس دارم

عزیزم:))
ربطی نداره که، منم بی روزه کلی هوس می کنم

زیتون 1395/03/25 ساعت 18:56

آش رشته با سیرداغ فراوون و یک هفته تعطیلی بعدش :)
نون سیر و یک هفته تعطیلی بعدش :)
میرزا قاسمی با سیرفراوون و یک هفته تعطیلی بعدش :)
ماهی شکم گرفته با ترشی سیر فراوون و یک هفته تعطیلی بعدش :)

مگی امیدوارم تندرست تندرست تندرست باشی :*

(مجاز شدم تو ارشد. خوشحالم گفتم به تو هم بگم)

واااای خوش خبر باشید، من واقعا از ته دلم خوشحالم میشم وقتی کسی میاد اینجا و خبر خوب بهم میده.

حالا بریم سر هوسها... وای من عاشق اون یک هفته تعطیلی بعدش شدم(!) اوووووم، مدل رشتی بود هوسانه هات زیتون جانم... وای هوس زیتون کردم.

Sara 1395/03/25 ساعت 18:55 http://Www.commaa.blogsky.com

هوس اب انار یا خوده انار و گلپر

واااای انار می خوام من الان

ساده خان 1395/03/25 ساعت 18:24

همانا شما از شیکموییانید

تکذیب می کنم.

افطاری چی دارید حالا؟

منم هوس نامه بنویسم؟
خوبه؟
هرکی رد شد دهنش اب بیفته

اوهوووم
ما یه گروه سه نفره داریم با دو تا از دوستای صمیمیم، الان یک ساعته داریم از خوشمزه های هوس کرده مون حرف می زنیم.
حتی در این حد که با سس قارچ نه، سس پنیر باشه... اون یکی میگه چیز استیکش اینجوری باشه
خلاصه اصن یه وضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد