مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

استرس کشنده

تمام امروز به تعوع، ضعف و سر درد گذشت. 

بابا رو بردن اتاق عمل، چشمش رو عمل می کنه.

امتحان امروزم خیلی بد بود، تمام طول امتحان به سختی نشستم و وقتی اومدم بیرون حالم به هم خورد. از حالت تهوع متنفرم.

زندگی خوبه همچنان و خواهرم تو حیاط بیمارستان نشسته و من تو حیاط دانشگاه تا حالم بهتر شه و بتونم برم پیشش...

صبح فردا سخت ترین امتحان دوره ی ارشدم رو دارم. 

قفسه ی سینه م درد می کنه و مجبورم مدارا کنم. 

من دوست نداشتم از مشکلم بگم، چون شاید چیز مهمی نباشه و من الکی عزیزام رو نگران کردم، به عزیزترین کسهام نمی خواستم بگم و نگفتم اتفاقا، یکیشون وقتی فهمید شاکی شد، خیلی خیلی شاکی شد. دلیل دیگه هم این بود که آدما وقتی نگران میشن واکنشهای بد نشون میدن، بیماریت سخته؟ با عمل حل میشه؟ دارویی داره؟ سرطانه؟!  و دسته ی بعدی هم میگن بی خیال هیچیت نیست لوسی، خودتو جمع کن و فلان که هر دو دسته روانم رو به هم می ریزن. دیروز وقتی بهش گفتم و نگران شد دلم خواست بمیرم براش، به معنای واقعی واژه دلم خواست بمیرم براش...


+ نگرانم نباشید، من فهمیدم همونطور که آدمهای عادی دو دسته ن، دسته ی اول خونسرد و دسته ی دوم مسترس و مضطرب، پزشکا هم همینن، یک تعداد ته دل خالی کن و یه تعداد امید بده الکی الکی... من دسته ی دوم رو دوست تر دارم. اگه پزشکید و اینجا رو می خونید، خیلی زیاد در نحوه ی برخورد با بیمارتون دقت کنید، خیلی زیاد... به نظرم باید بدونید با هر بیمار چطور رفتار کنید. کارتون سخته، می دونم.

+ جواب آزمایشام 29 حاضر میشه، گفته بودم نه؟ خیلی دیره...اه

نظرات 20 + ارسال نظر
سیاهچاله 1395/03/26 ساعت 09:38

امیدوارم نتیجه ی آزمایشت خوب باشه و 29 ام به محض اینکه آزمایش رو گرفتی و به پزشک نشون دادی، از خوشحالی به استرسای این روزا بخندی :))

ممنونم عزیزکم

Sara 1395/03/25 ساعت 17:08 http://Www.commaa.blogsky.com

عزیزم برای پدرت ارزوی سلامتی میکنم برای خودت هم همینطور..امیدوارم که مشکلی در مورد ازمایشت وجود نداشته باشه:)

ممنونم:*

سلام
برای پدر آرزوی بهبودی کامل می کنم و برای تو کلی انرژی خوب، که بتونه تو رو اونقدر قوی کنه، که به سلامت از سختیها عبور کنی.

سلام
خیلی خیلی ممنونم، فعلا خوب پیش رفته همه چیز و ایشالا مشکلات حل خواهد شد:)

دل آرام 1395/03/25 ساعت 14:12

از خودت و بابا جانت خبری بده دختر
نگرانم خوب

الهی شکر هر دو خوبیم:)
نگران نباشید جانا

ساده خان 1395/03/25 ساعت 09:25

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران/تا از دلـم بشویی غمهای روزگـاران/تو روح سبز گلزار گل شاداب بی خـــار/مرا از پا فکنـده شکسـتنهای بسـیار/تو یاس نو دمیـــده من گلبرگ تکیـده/روزی آیی کنارم که عشق از دل رمیده/ ....
بگوشیدش قشنگه:
http://www.irmp3.ir/play/43673/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C

خیلی خوبه:)
ممنونم

تک مدی 1395/03/24 ساعت 19:57 http://unimodal.blog.ir

مگی چطوره؟:)

خوووب:)
از دعای شماها

دل آرام 1395/03/24 ساعت 10:50

اوضاع بابا چه طوره؟
خودت بهتری؟
نگران نباش دختر خوب. من یه بار بهم گفتن مشکوک به سرطانم. و یه سالی درگیر بودم. بعدش هیچی نبود. دکترا بعضی وقتا چشمشون ترسیده. یه چیزی رو بولد می کنن که یه وقت مشکلی پیش نیاد.

والا...
از دعای شماها باید گفت شکر
همینطوره:)

مگی،از اون ته ته دلم از خدا برات بهترینهاشو میخوام،هر سحر(:
آخه بابام میگه سحر دعاش گیراتره(:

نل 1395/03/23 ساعت 22:12

چقد ناراحت شدم...بابا خوبن الان؟خودت خوبی؟
چی میشه این استرسها رو از وجود ما بردارن تا خیالمون راحت باشه؟^_^
عزیزم دعامیکنم چیزی نباشه...عجب روزی میاد جوابش..
تو خیلی زیااااد خوبیا.میدونستی؟
امتحانتم میترکونی.چون باهوشی:)
جواب سوالمم بعدا بده.الان درستو بخون.وبتم ببند!گوشیتم خاموش کن:-@:-@
چ معنی داره اصن وقت امحانات بیای وب؟؟؟:-@
بیا ماچ و بوست کنم تاخوبه خوبی بشی:)
فرداهم انشالله میرم حرم.بخاطرت^_^

مهر 1395/03/23 ساعت 21:31

ان شاالله همه چی ب خیر و خوشی بگذره....

BoBo 1395/03/23 ساعت 21:18

یکی دو روزی بود اینجا سر نزده بودم. چت شده شما؟
امیدوارم واقعا چیزیت نشده باشه ;)
سخته بخوام توصیه کنم و حرفای بیخود بزنم!! فقط سعی کن شاد باشی تو هر شرایطی و یه کوچولو لبخند بزن همیشه ;)

هبه 1395/03/23 ساعت 19:44

گفتم اشتباه تایپیتو درست کنی خو.راجع به کلیت پست که گفتم نظرمو.

ممنون که گفتین اشتباه تایپیمو...
کمی درک لازمه که وقتی کسی بدحاله نمیان اشتباهات تایپی پست رو اطلاع بدن.

اینا رو ک کلا تو جو دکتر بودن نوشتم((((:
ولی برای خودت ان شالله ک چیزی نیست فقط آزمایشات و روند درمانی رو کامل کن ک حداقل خیالت آروم و راحت باشه(:
ب چشم ی چکاپ کامل نگاه کن،یجور توفیق اجباری(:

:) ممنون

من شخصاً ترجیح میدم ب بیمار استرس بدم و کمی نگرانش کنم ولی نابودیه زندگیش رو نبینم
حتی نمیتونین تصور کنید چقققققد آدمهای جوون و سالم صرفاً ب خاطر ی بیخیالی خیلی چیزها رو از دست دادن،احتیاط شرط عقله،شاید واقعااااا مریض هیچیش نباشه و مشکلی وجود نداشته باشه ولی انقد ارزش سلامتیه بیمارم برام بالاست ک حاضر نیستم هیچ جوری باهاش قمار کنم

مشکل اینجاست که شاید با استرس دادن زندگیش نابود شه:)
درهرحال نظرات متفاوته عزیزم، و خب تجربه قطعا به پزشکا یاد میده که با روانکاوی با هر بیمار به یک شکل برخورد کنن

من برای بابات دعا میکنم
برای خودتم دعا میکنم
الهی زودی با خبرای خوب برگردی

ممنونم:*

Maryam 1395/03/23 ساعت 16:55

انشالله عمل پدرت به خوبی تموم شده باشه و حالشون خوبه خوب بشه
به ارشد و امتحاناتت فکر نکر، یه ترم زودتر و دیرتر تموم میشه دختر گل
از مشکلیم که برات پیش اومده بهتر که برای کسی نگفتی، چون همه در اینجور مواقع یه تشخیص میدن و برات نسخه میپیچن، برای سلامتی و ارامش تو و خانوادت دعا میکنم مگی خوش قلب

مچکرم:*
مرسی از درکت

lena 1395/03/23 ساعت 16:34

مگهان عزیز از صمیم قلب برات دعا میکنم مشکل خاصی نباشه :***
+تو کجا لوسی؟! جدا کسی اینو گفته؟!

من خودم هر وقت استرس میگیرم حالت تهوع وحشتنااااااک از پا در میاره من رو ، به همراه تپش قلب...
وقتهایی که حس میکنی اوضاعت رو به راه نیست حتما به یکی از نزدیکانت بگو که اگر مشکلی خدای نکرده پیش اومد حداقل یه نفر در جریان باشه...
من خودممم خیلی خاطره بدی دارم از یه پزشک سر یه مشکلم که کاری کرد که من از مطبش تا خونمون پیاده وسط خیابون گریه میکردم و راه میرفتم ! از اون به بعدم عمرا پیش هیچ دکتر مرد جماعت زنان نرفتم :))

من واقعا با دکترهایی که بهم استرس بدن میونه ی خوبی ندارم و ازشون دوری می کنم مریم...

+ چشم:) میگم

هبه 1395/03/23 ساعت 16:00

تهوع

اشتباه تایپی بوده و نه املایی...
ممنون از توجه بی اندازه به کلیت پست(!)

تک مدی 1395/03/23 ساعت 15:49 http://unimodal.blog.ir

مگی مطمئن باش همه چی ختم به خیر میشه
و بدون هیچکس و هیچ چیز به اندازه روحیه و باور خودت نمیتونه الان حالتو محکم کنه
و دعا کامل کننده قطعات پازله که مطمئن باش اینجا و هرکس که ازش خواستی، کوتاهی نمیکنه
به این فکر کن که عید فطر یه عید خوب و راحت و پر از عشق و شادی و هیجانات یهوییه خوب و خوراکی خواهی داشت
به پزشکا هم کلللا توجه نکن
اونا خدا نیستن
خب؟
بوس و بغل

مچکرم برای همه امید دادنات... آرامشی شما اصلا:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد