مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

...

من خوبم بچه ها... 

  

تک تک کامنتهاتون رو خوندم، دلم خوش شد، نگرانم هنوز و محتاج به دعا... 


+ نمی دونم چرا اشکام بند نمیان... من خیلی قوی هستم، ولی انگار گاهی دلم اندازه ی یه ارزن میشه.

+ نمی رسم کامنتها رو جواب بدم، فقط میشه بخونم. ممنونم ازتون

...

نظرات 5 + ارسال نظر

خوشحالم که خوبی
و
گریه کردن منافاتی با قوی بودن نداره.

نه گریه از سر دلتنگی که اصلا نداره...

غصه نخور
همه چیز در گذر هست... هیچ غمی باقی نمیمونه
همونطوری که هیچ شادی ابدی نیست

انشالله

باران 1395/03/23 ساعت 05:23

دختره میشه رمزتو عوض کنی ؟؛ )
یهو دیدی باران رمزتو باز کرد !!
اینو جدی میگم رمز گشای عجیبی شدم جدیدا :دی
رمزتو عوض کن دختر
میترسم رمز تو رو با حسم باز کردم :))
پس بیزحمت عوضش کن :)))
ممنون

باز کردین رمزمو؟!
یا می ترسین باز کنین؟
حالا مساله ای نیست. ناراحت نباشید

نل 1395/03/22 ساعت 17:22

نبینم غمتو مگی....نبینم اشکتو.....
منم گریه کردم با این پست...دوست داشتم الان بودی و محکم بغلت میکردم...

تک مدی 1395/03/22 ساعت 16:53 http://unimodal.blog.ir

مگی چیزی نمونده
یه کوچولو دیگه
بعد میرسی به نک قله و اغاز سرازیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد