مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هوس امروز...

طبق روال که من هر روزه هزاران چیز هوس می کنم، و وقتی روزه ام خیلی چیزا هوس می کنم، قصد دارم هر روز هوسهامو اینجا ثبت کنم. 


هوس امروز :


بستنی بونیتوی بی تخم مرغ با شیر پر چرب و طعم موز و توت و نوتلا♡ 


نظرات 19 + ارسال نظر
جولیک 1395/03/20 ساعت 03:11 http://platelets.blog.ir

طرح افطار تا سحر شکنجه روزه دارانی که طی روز آتی به این وبلاگ سر می زنند؟!
:))

بعله:)))
تقصیر خودشونه، می خواستن روزه نگیرن اصلا...
:| قوانین جمهوری اس.لامیانه=))

آویشن 1395/03/19 ساعت 13:38 http://dittany.blogsky.com

هوس قد قوربان

:)))

واقعا تا حالا نفهمیده بودم که توی بستنی تخم مرغ هست...

عه!
بخدا دارم شک می کنم منم الان

بهسا 1395/03/19 ساعت 00:27

چه خبره اینجا...
مگی نکن این کارا رو دختر
الان منم از این بستنیا که گفتی میخوام!!!
اوصیکم شمارا به خواب تا نزدیکی های افطار!!عالیه هوس هیچ چیزی هم نمیکنید
ضمننا:مگی جان منم دیدم متاسفانه چنین آدمی رو که باران گفت
متاسفانه هستن و خداکنه که روزی برسه که هیشکی غم نان نداسته باشه

:( ببخشید واقعنی
اومدی رشت بهت از اینا میدم که هیچ مواد نگهدارنده و اینام نداره و میتونی شیر کم چربم سفارش بدی حتی
وای خدا، خیلی وحشتناکه، نمی دونم بگم خوشحالم که ندیدم؟! یا از دید بستمه که ندیدم و باید برای خودم متاسف باشم:(

+ خیلی دارم فکر می کنم به یه راهی که برم روستاهای اطراف ببینم اوضاعشونو

باران 1395/03/18 ساعت 22:47

منم دعا میکنم ولی بجز دعا در حقشون کار دیگه هم تک تک اونایی که دارند
باید با هم بکنن :((
ولی از قدیم گفتن از من حرکت از خدا برکت وقتی دعا کنم دارا بشن ولی
نمیشن پس من هیچ حرکتی نکردم...
اینکه این حرفا رو زدم دلیل نمیشه من کاره ای باشم که بقیه نباشند بلکه
منظورم این که حتی هوس هامون هم با هم فرق دارد اونا حتی با یک لقمه
نون خوب و داغ و یک کوچولو پنیر خوب هم راضی هستند...
حتی تو هوس هاشون...
بابت پرگویی ببخشید و اگر ناراحتت کردم ببخشید.
ممنون

ای بابا...
امیدوارم همه مون حرکتهایی مثبتی برای اطراف خودمون انجام بدیم. واقعا لازمه که بریم یکمی دورتر از شهرامون و ببینیم وضعیت مردم رو

+ این چه حرفیه:)؟ اینجا کامنت ها به هر طول و تفصیلی آزاده

تک مدی 1395/03/18 ساعت 22:28 http://unimodal.blog.ir

انقد بد سحری خوردم که امروز همه جور حسیتو معدم بود غی از هوس
بیشتر دلم میخواست عرق نعناع بخورم!!!
...
مگی جدی یکسال گذشت؟؟؟
انگار همین دیروز بود که هوساتو مینوشتی؟
بیشتر از یکساله که میشناسمت؟؟
چقدر زود زمان میگذره
تنت سالم باشه همیشه دختر

اوم... پارسالم می نوشتم، نه؟
یادم نیست خودمم، آخه من روزه مستحبی هم می گیرم می نویسم هوسامو

Sara 1395/03/18 ساعت 21:48 http://Www.commaa.blogsky.com

الهی بگردم:) ببخشید مروارید جان دلتو هوس انداختم اصن اب البالو چیه باو میخوریم فشارمون میفته حالمون بد میشه:)

جدی سارا
منم هوس کردم، ولی بعد به افت فشار فک کردم و بیخیالش شدم=))

باران 1395/03/18 ساعت 20:46

راستش بیاد نیازمندان افتادم که اون پنیر مونده هم ندارن حتی :(
شعار نیست ها واقعا دیدم که میگم :((
امروز هوس هیچی نکردم بجز این دو تا

ای بابا...
من هیچ وقت هوس غذاهاشونو نمی کنم:( جاش دعا می کنم اونام اندازه ی ما داشته باشن
نمی دونم چرا واقعا پذیرش مونده ی پنیر و نون بودن برام سخته

باران 1395/03/18 ساعت 20:12

هوس یه تکه نون خشک با پنیر مونده با یک چایی شیرین داغ کردم .

پنیر مونده آخه؟!؟ :/

مروارید 1395/03/18 ساعت 19:56

وای سارا ... چرا گفتی آب آلبالو؟
مگهان عزیزبا این هوس بازی که راه انداختی من تا افطار غش نکنم صلوات
واقعا دلم میخوادا ... یعنی خیلی واقعی تر از واقعی

منم خیلی واقعی بوخودا دلم می خواد خییییلی چیزا:((
اه

Sara 1395/03/18 ساعت 19:19 http://Www.commaa.blogsky.com

نه خب..اصلا هوس همون بستنی بونیتوی بی تخم مرغ با شیر پر چرب و طعم موز وتوت و نوتلا:) رخ در رخ هیشکی:)

رخ در رخ کسی بابا
رخ در رخ کسیییی

Sara 1395/03/18 ساعت 19:03 http://Www.commaa.blogsky.com

هوس یه لیوان اب البالو،اب انار.. یا فالوده،رخ در رخ کسی..

شت
من الان بمیرم تو جوابگویی؟! نه خدایی دیگه؟
تو پاسخگویی؟!

مروارید 1395/03/18 ساعت 18:47

نه عزیزم
من تهرانم
تاحالا هم از اون بستنی که شما گفتی ندیدم و نخوردم
اما شما که نوشته بودی
یه سرچ کردم ... صفحشون رو پیدا کردم
بستنی ها رو دیدم و کلی دلم خواست
تازه بیشتر که فکر میکنم دلم فالوده هم میخواد
کلا دلم خوردنیهای خوشمزه وخنک میخواد به طور عجیب

=)))))) خدا ازم می گذره همه تون رو به هوس انداختم؟!
خیلی خوشمزه ست بونیتو مروارید جانم خیلی
واااای منم...همش دو ساااااااعت:| به افطار مونده:)))

ساده خان 1395/03/18 ساعت 18:17

هوس شیرینی خامه ای با خامه ی بسیار کردم

نتونستی به هوسم بندازی... جای چوپان خالی که می میره براش

مروارید 1395/03/18 ساعت 18:17

من نمیخواستم
اما الان که تو یادم آوردی بایدبگم منم میخوام
منم بستنی بونیتو

مروارید کجایی شما؟!
رشتی =))؟

زیتون 1395/03/18 ساعت 17:21

اون جزئیات هوس مبارکتون در حلق دشمنان اسلام

گربان شما! تازه چند تا اسمارتیزم بپاچه روش ^-^

همکارم اومده بود پیشم داشتیم درباره غذا حرف میزدیم! غذاهایی که در حالت عادی شاید کاری شون نداشته باشیم! گفت آدم تو رمضون هوس عجب چیزایی میکنه ها!!

آم... آره واقعا منم نیم ساعت پیش هوس چیزهای خنده داری کردم!!!

مگه بستنی تخم مرغم داره؟

تا حالا عطر زیبای نخم مرخ رو هنگام صرف بستنی حس نکرده ای؟:))

دل آرام 1395/03/18 ساعت 14:12

بستنی بونیتوی بی تخم مرغ اصن چی هست؟

چیز خاصی نیست، بستنیه دیگه ^-^
بونیتو یه مغازه ست که از این بستنی ها درس می کنه
در صفحه اینستاگرام یافت شدنی هستند، مس تونی آماده شدنش رو ببینی! خعلی باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد