مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اه... آخه دوشنبه اینقد خوب؟

اگر کامنت ها بی جواب رهانیده(!) میشه دلیلش بی احترامی به شما و یا خونده نشدن کامنت هاتون نیست. 

ازتون ممنونم که دعا کردید و انرژی مثبت فرستادید. استاد بدون اینکه نگاه کنه پروژه م رو تایید کرد:)

1ظهر داشتم اینو براتون می نوشتم و آپ می کردم که یهو یه اتفاقی افتاد و نشد، اتفاق خوبی بود البته، هیچی دیگه... مگی هستم، دختر خوابالو اما خوشحال، از نوع روزه دار


+ دلتنگیهامم می بینی و جبران می کنی خدا؟ آخه من چی بگم بهت که از خجالت آبم می کنی... اه

نظرات 7 + ارسال نظر

پروژه های مام که همه شون بدون نگاه تایید شده بود!
اصن اگه قرار بود نگاهی بهش افتاده بشه که هیچی!!!!

پدرمو سه بار در آورده بود آقا بهنام، یه چی میگیا
این چهارمین باری بود که می رفتم تایید بگیرم!!!!!

دزدمونا 1395/03/03 ساعت 20:11

من؟ پیام خصوصی؟
نه والا!

قبول باشه :))

اسمت شبیه خودت نیس مگی....ینی!نمیتونم باش کنار بیام :))
دوست هم اسمت زیاد دارم وقتی ذهنمو تایید کردی اروم‌و یواشکی توی دلم صدات کردم و خب اصلا شبیه نبودی!

خیلی اسم سنگینی دارم:)) بابالنگ دراز هم حس می کرد بهم نمیاد.
ولی بعد مدتی می گفت اصلا خیلی هم میاد بهت و اینا
ولی معنیش خیلی خیلی شبیه خودمه؛) :دی

دزدمونا 1395/03/03 ساعت 19:05

خداروشکر ...:)

مچکرم دزدمونا... دختر تو کامنت خصوصی گذاشته بودی؟!

چه خوووووب!! تا باشه از این دوشنبه ها!! همو آیکون چشم قلبی =))

اون "اه" چی میگه؟! =))))))
+قبول باشه

تا باشه از این دوشنبه هااااااا

اون اه از فرط خوشی حاله دیگه =)))))) :)))
ممنونم امیدوارم باشه، شک دارم.

باران 1395/03/03 ساعت 16:12

قبول باشه :)
التماس دعا ...

ممنونم، شک دارم قبول باشه بنا به دلایلی
ولی خب، چشم

خوبی تیلو؟
ممنون از حسای خوب و دعاهای خوبت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد