مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کیا بودن اینستاگراممو می خواستن؟ لطفا همینجا درخواست بدن.

دوستایی که اینستاگرامم رو می خواید، لطفا آدرس وبلاگتون رو بذارید.

در کل حق بدید بهم که اگه نشناختمتون آدرس ندم، خیلی تصمیم سختیه برام، ولی فک کنم یهو به همگی بدم و خلاص! این از این، چون زیاد کامنت خصوصی داشتم نشستم و خوب بهش فک کردم؛) 

---

خب، دوستان به تصمیمم احترام بگذارید و نگید تو که نمی خواستی شناخته شی، پس چی شد؟! اینجا همچنان پابرجاست و خونه ی منه، نمی خوام اینجا اسم حقیقیم رو بگم، وقتی اینجایید در صورتیکه منو می شناسید فراموشم کنید و وقتی اونجایید هم مگی رو فراموش کنید، خب؟

---

بچه ها، بعد سه ساااال طلسم شکسته شده و من دارم می رم سفر درون استانی، تنهایی، خونه ی دوستم در بندر پهلوی(!) به قول خودش و به قول من انزلی... 

ایشالا که بر می گردم، کلی تعریف کردنی دارم براتون، امیدوارم یادم نره حالا

نظرات 11 + ارسال نظر
بانو 1397/03/11 ساعت 15:03 http://www.sadominrouz.blogfa

به منم ادرستو میدی؟

منم میخوام لطفا

آم باشه عزیزم :)

Lena 1395/02/28 ساعت 22:18

اددت کردم

:* عزیزکم...

به به اینستا دار شدی :)
من لطفا

:))

مروئه 1395/02/27 ساعت 16:46

منم که آدرس ایمیلمو داری خانم

:) بلی

یادگار 1395/02/26 ساعت 20:39

دیشب توی ی وبلاگی خوندم که نوشته بود واسه کمک به وبلاگش تلگرام رو حذف کرده بود، در 20 ثانیه!
بعد من فکر کردم دیدم راست میگه! این نرم افزارا ما رو دور میکنن از اینجا
منم به همون دلیل امامزاده صالح!!! درخواست آدرس نمیدم (الان فهمیدم درخواست هم میدادم کی بود که بده؟!!!)

=)))) به دلیل امام زاده صالح
له شدم از خنده اصلا...
من بی حجاب نیستم البته در اینستاگرام، دور نمی شم بابا... :) من از 4سال پیش وایبر و تلگرام دارم، تاثیر گذاشت؟! معلومه که نه:))

هبه 1395/02/26 ساعت 20:37

سپیدرود اومد بالا که ملوان تنها نباشه دیگه.هروقت انزلیچیا تیم رشت رو دوس داشتند.ما هم دوسشون داریم

یکیمون باید کوتاه بیاد و اگر اگر اگر اونها فرهنگ پایینی دارن، من ندارم و تیم شهرشون رو تیم خودم می دونم و دوسش دارم:)
شادی مردم رو دیدم. عالی بود...

کاسپین 1395/02/26 ساعت 16:06

من>:D<

آقا ایمیلی چیزی:| :))
البته خانوم هستی شما:دی

هبه 1395/02/26 ساعت 14:46

از طرف من سقوط ملوان رو هم تبریک بگو

به شدت براشون غمگینم...
انزلیچیها عزیزن برام:) و همه ی تیم های گیلانی...


+ یه روزی ماها بزرگ می شیم، اونقد بزرگ میشیم که همو، تیم های وطنیمونو هم استانیهامونو دوس داشته باشیم.

من من من :دی
+
خوش بگذرهههههههههه انزلی
زودی برگرد با کلی تعریف کردنی

:))
ورود آقایان ممنوع است!
بله

الهام ب 1395/02/26 ساعت 12:26

وبلاگ ندارم! اگه دوس داشتی آیدی تو بده. حق داری دوست نداشته باشی!! منم که آیدی مو دادم دیگه! Its up to u

دو باااار ایمیل کردم الی دو بار:|

کجا بدم دیگه؟ :(
یه ایمیل به اینجا بده

lvl4r2i@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد