مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کی میگه من مشکل هزینه کردن ندارم؟:|

خب خصوصی نوشتی دوست عزیزم، چجوری جواب بدم؟ مشکلات تو زندگی همه هست، شاید من اگه از چند تا مشکلاتم براتون بگم باورتون نشه، ولی خب سعی می کنم کمتر از مشکلات پیش روم حرف بزنم و کمرنگ ترشون کنم برای خودم... مثلا  اینکه وقتی می خوام برم سفر دلم کنده میشه که خواهر و برادرمم دلشون می خواد! و خیلی مشکلات ریز دیگه ای که باید باهاشون بجنگم برای سفر کردن... و واقعا اونقدر راحت نیست سفر کردن برای من هم، ولی از اونجاییکه وقتی چیزی رو می خوام براش تلاش می کنم، به این آرزوی سفر کردن آنی و تنهایی هم رسیدم:)


+ اصلا یکی از دلایل پر رنگم برای دل دل کردن و بیام نیام هزینه هتل بود خب! 

+ پست احتمالا موقت :)

+ احساس خوشبختی می کنم با خوندن خصوصی های مهربانانه 

^-^ شماها چرا این همه خوبین؟ 






نظرات 10 + ارسال نظر

:*

بیا برو خونه ی ما... بشو دختر مامان بابام... منم نیستم ، اتاقم رو تسخیر کن :))

اومدم دختر یکی دیگه شدم خب!!! ^-^
ایش

رگها 1395/02/16 ساعت 01:32

آره اهواز :))))

این سری رفتی از طرف من به آگاهه سلام برسون
همشهری جااااانمه
آخ کی بیام اهواز من؟

مگی هممونو پرتقالی کردی رفت حتی فکر کن الان فالوده خوردم و با هر قاشقی که خوردم یاد تو شیراز عطر بهارنارنج افتادم فصل بهار اعتیاد مگی پرتقالی گریبانگیرمون شده الان شرطی شدم با دیدن هر چیز نارنجی مگی میاد تو ذهنم راستی اخرین پرتقالم دادم به پسری که سرطان خون داره بهش گفتم مگی داده گفته بعد شیمی درمانی بذارش کنارت کمتر درد می کشی پرسید مگی کیه گفتم فرشته ای که برات دعا میکنه خوب بشی این پرتقال رو داده بدم به تو اسمشم امیر علیه تو بخش کودکان بستریه و رفیقمه بقیه پرتقالا رو دادم به حسین علی زهرا محمد جواد زهره حالا اونا هر هفته منتظرن از طرف مگی براشون یه عروسک ببرم با خاصیت حال خوب کنی و تا زندم این کار رو میکنم

♡♡♡♡♡♡
مگی براشون دعا می کنه ^-^

رگها 1395/02/15 ساعت 23:38

عخیییییی :))
ما یه فست فود معروف و خفن داریم اسمش چیچینیه ! نمیدونستم معنیش گنجشکه :>

تو اهواااااز :))))))؟
اوهوم چیچینی بنده هستم اصلا
مگی معروف به چیچینی

khorshid 1395/02/15 ساعت 21:04

سلام
به به ان شالله سفرت امن و پربرکت. خونه ما بابا و مامان با هم گیلکی صحبت میکنن و با ما فارسی. خب اقتضای زندگی کردن توی تهرانه...ما بچه ها هم گیلکی متوجه میشیم ولی نمیتونیم صحبت کنیم مگه کلمه یا جمله کوتاه توی شرایط خاص و خودمونی و همین موقعیت نازکردنها... که ما بیشتر مامان رو ناز می کنیم و قربون صدقش میریم.
من هر روز به یادت هستم و ان شالله فردا بیشتر

سلام
چه بانمک *_* حیف که زبونمون با این فهمیدن و صحبت نکردن از بین میره...
خدا مامان بابای گلت رو حفظ کنه، مچکرم :*

khorshid 1395/02/15 ساعت 19:47

سلام مگ عزیز
مگی دل گنجشکی. الان یادم نمیاد گنجشک به رشتی چی میشه... کسی هم نیست بپرسم. فکر کنم همین گنجشک صدات میکنن. درسته؟ یادم نیست توی کدوم پستت نوشته بودی. تو خودت خیلی ماهی و چون خودت خوبی دیگرون رو هم خوب میبینی.ان شالله همیشه دغدغه های زندگیت همین مدلی باشه.

چیچینی ^-^
بهش می گیم چیچینی... تو خونه ی ما متاسفانه فارسی صحبت می کنن، ولی این واژه های اینجوری رو به گیلکی میگیم. حین ناز نمودن کسی این مدلی میگن:))

+ یادم باش، قراره بیام فردا، خب؟

نل 1395/02/15 ساعت 18:48

براچی خواهر و برادرت نمیبری؟
یکبار پارسال با مامان رفتیم و من کلیییی غصه خوردم ک شرلی نبود.... .
چپ و راستم همه میگفتن:جای شرلی خاااالییییی...کاش شرلی بود...تو(یعنی شخص شخیص بنده) میموندی.شرلی میومد:|:|(حالا شرلی خودش نمیتونست بیاد.انتخابی نبود ک من یا شرلی!)
دوستمون نمیدونم چی گفته بهت...ولی خب منکه خوشم میاد اطرافیانم و دوستانم( چه حقیقی چ مجازی) پول براشون کمترین وکوچکترین دغدغه باشه.(همه درهرصورت دغدغه پول دارن.یکی خیلیی زیاد یکی کم).
انشالله دستت توی جیب خودت باشه و دغدغه ات بشه چطور خرج کردنشون:):)
زندگیت پر برکت از معنوی تا مادی:)

چون نمی تونن بیاد. بعدم دو ماه پیش بود همه با هم تهران بودیم:) هانی مدرسه میره... خواهرمم که خیلی فشار کاریش زیاده تازه مرخصی گرفته بود واسه شیراز تو همین ماه:|

+ خیییلی دلت گنده ست نل جان...ازت ممنونم ^-^

من... 1395/02/15 ساعت 15:48 http://rozhh.blogfa.com

وختی که از مشکلاتت حرف نمیزنی میشی مرفه بی درده پولدار ندارد نفهم...
وختیم از مشکلاتت حرف میزنی میشی ناامیده کمبود داره عقده ایه سر در گریبان :|

متاسفانه همینه دیگه...
البته من واقعااا کم قضاوت میشم... خیلی دور و بری هام خوبن، خیلی خواننده هام ماهن:)
خیلی...

Meredith 1395/02/15 ساعت 14:33 http://dr-coffe.blogsky.com

:) یک قاب گوشی دیدم روش پر از پرتقااااال بود یادم به وبلاگ تو افتاد.خواستم بگم قاب مگی :)) برا آیفون ۶ بود

من گوشیم رو خییییلی دوس دارم. یه نوت2 با رنگ تیتانیومیه:دی
بی قاب(!)
اون اگه6 اس بود برم دنبالش واسه خواهرم بخرم:)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد