مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

می گم کاءنات گف یه وخ بد نباشه...

که من کارام اخیرا خوب پیش می ره، حالا هر غلطی می خوام بکنم به در بسته می خورم. 


+ نمایشگاه کتاب هم یکیش بود... 

+ تایید می کنم کامنت هارو، کم کم ایشالا

نظرات 6 + ارسال نظر
بریدا 1395/02/15 ساعت 17:11 http://brida.blogsky.com

ّبغل محکم^_^
اسمش چه قشنگه:))

باورت نشه پاشی بری بگی کتاب بغل محکم می خوام.
مگی گفته هست:|

صابر 1395/02/15 ساعت 11:31

کاش میشد سهمیه نمایشگاه کتابم رو بدم بهت بجای من بری ...
از طرف امور فرهنگی دانشگاه بهم گفتن برو، اما نمیرم!
مگی شدیدا نیازمند دعای شبانه از ته قلبم ، قراره یه اتفاق هایی بیوفته برام... دعا کن که بیوفته.

واقعا ای کاش می شد ^-^
اوم...
حتما از ته قلبم دعا می کنم، برای خیر و برای اتفاق های خوب خوب پشت هم...

سلام
خانم خوش قول یه لینک فروش اینترنتی ازت خواستما اینکه دیگه ادرس دادن نیست
اگه نویسنده کتاب وبلاگی چیزی داره حداقل ادرس بده خودم برم سراغش اونجا حتما ادرسی چیزی پیدا میشه :((

سلام
فکر می کردم آدرس دادم تو کدوم تاریخه
http://meghan.blogsky.com/1395/01/19/post-1858/از-پنج-شنبه-ها-متنفرم-
بفرمایید

---
متاسفانه لینک فروش اینترنتی نگاه برای خودم باز نمی شه...

هدی 1395/02/15 ساعت 10:21

:دی

رگ ها 1395/02/14 ساعت 23:36

بله ، میشه :)))
انتخاب بنمای :>

بغل محکم
اسم کتابه^-^
انتشارات قلب!

رگ ها 1395/02/14 ساعت 22:36

میشه یه کتاب انتخاب کنی و من واسه ت از نمایشگاه بخرم ؟ میدونم کیف این که خود ادم بره یه چیز دیگه س ! ولی خب میشه من اینکارو بکنم ؟

من میشه شما رو از راه دور بغل کنم؟
و ببوسم حتی؟
دختر مهربون... تو خیلی خیلی خوبی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد