مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نمایشگاه کتاب ^-^

که چی پوسترشون رو مطابق میل و سلیقه ی من انتخاب می کنن خب آخه؟! :-" :دی

امسال کیا میرن نمایشگاه؟ 



نظرات 16 + ارسال نظر
Meredith 1395/02/17 ساعت 14:35 http://san-antonio.blogsky.com

ای کاش من هم میتونستم بیام

الهی... من 4 5 سال تو ای کاش مونده بودم!!!
امسال تبدیل به حقیقت شد...

فاطمه 1395/02/15 ساعت 11:02

بچه پولدار
چون هزینه رفت و آمد زیاد داره برای بچه شهرستان که آزاد میخوان برن
دانشجو ها که با دانشگاه میرن هزینه رفت و امدش کمتره یذره و با بن کتاب فوقش میشه چند تا کتاب خرید حالا نمی دونم برا افراد ازاد چقدر تخفیف داره شاید همون هزار تومن, در نتیجه بیننده ی نمایشگاه هستی: )
بعد فکر کن این همه راه و انرژی و هزینه صرف کنی بری برا سه کتاب نمیشه , حالا منظورم فقط بچه پول دار نیست, منظورم اینه واقعا پول اولویت داره: )

اوم، بله خب اتفاقا منم یکی از چیزهایی که جلوی رفتنم رو گرفته بود تا حدی همین هزینه های الکی بود.
بیشتر به چشم تفریح و تجربه بهش نگاه می کنم اگه برم، وگرنه ارزش مالی نداره این همه راه رو بری
چند تا دونه کتاب بخری و ...

آخرین بار سال91 رفتم. امسالم دلم میخواد برم. شاید هم رفتم. کاش محل دائمی نمایشگاهها مثل گذشته ها برگزار میشد. مصلی رو دوست ندارم.
راستی پوسترش واقعا خیلی شباهت داره به لوگوی وبلاگت

امسال که مصلی نیست، هست؟!
سال 91... :) 22 سالگیم، آخی...

آوا 1395/02/15 ساعت 09:08 http://ava_life.blogsky.com

من همراه داشته باشم میرم

خانوم، خیلی لطف داری ها شما واسه کامنت خصوصی؛) خیلی خیلی بعضی کامنتها حال آدمو خوب می کنن... ممنونم ازت و همین

+ چرا این وبلاگ از دسترس خارجه خب آخه؟

فاطمه 1395/02/15 ساعت 01:10 http://fatemen1993.blog.ir

تو عمرم نمایشگاه کتاب تهران نرفتم :(
نمایشگاه کتاب یعنی بچه پولداری:( ما ماهی یبار یک کتاب بخریم یا بریم کتابخونه: /
اصلا هیچکی منو نمایشگاه کتاب نمیبره
دوباره بگم برات از ذکر مصیبتم: (

من هم نرفتم، کاملا مخالفم با این حرف، چرا بچه پولداری؟!
لذت خوندن کتاب در کتابخانه به مراتب بسیار بیشتر از خواندن در خانه است؛) بله...

خانوم رنگین کمون 1395/02/13 ساعت 22:25

منم امسال میرم :)
یعنی دارم از ذوق میمیرما! هرکی به هر دلیل میخواد بهم کادو بده میگم برام بن نمایشگاه بگیره! اخ جون الان دو تا شده:)
راستی اون قضیه فرستادن کتاب سرکاری بود ؟اخه اصن جوابمم ندادی حتی:(

چه عالی واقعا ^-^
من که هیچ کس بهم بن کتابم نداده:)))

+ نه سر کاری؟!
والا باید برم امضا بگیرم که خیلی سختمه، خیلی یعنی... اینکه کجا برم بدم امضا کنن و اینها...:/

چیزی نیست؟ شما رو نمی دونم اما برای من خیلی چیز می شد اگه می تونستیم بریم:)) همسرم قول داده بود اگه دختر خوبی بشم واخرین عمل جراحیمم انجام بدم همه حقوق این ماهشو برام کتاب بخره خب تا حالا نرفتم نمایشگاه تجربه هیجان انگیزی میشد
البته هنوز سر قولش هست ولی من دلم نمیاد همه حقوقشو بده برای کتاب گفتم یک چهارمش مال من :))

خب انشالله بتونید برید:) خیلی هم عالی
ما که کسی برامون پولی کنار نذاشته، خودمون باید واسه خودمون خرج کنیم:| هعی...

ساده خان 1395/02/13 ساعت 19:32

:|

والا خب:دی :)))

ساده خان 1395/02/13 ساعت 19:20

چشم
کاش اون کتابی ک اینقدر اصرار داشتم بخونینو میخوندین:|

همش تو ذهنم هست ها، ولی خب خودمو می شناسم...
کلا یه سری کتابها رو نخونم برای شماهام بهتره، بعد هی باید بیام غرش رو بزنم! :|

ساده خان 1395/02/13 ساعت 19:12

من میرم

خوشابحالتان از طرف منم برای خودتون کتاب بخرید:| همینجوری الکی الکی

اینا همه ش نشونه س و لکن بیشترشون لایعلمون!! یعلمون؟ :دی

بوخودااا :|

من هم نمایشگاه رفتنم ارزوست ولی ...

چیزی هم نیست حالا بابا :)
منم از بیکاریم دلم خواسته...

بانو 1395/02/13 ساعت 16:58 http://bisiar.blogfa.com

من که نمیرم، کم کم خرید کردن از شهر کتاب بیش تر مزه میده، ماهی دو تا کتاب می خرم و تا آخر ماه هى می خونم.
مگی.... این تعطیلات میام رشت, دلم می خواد برم ببینم میدون شهرداری چه شکلی شده، من فقط دلم برای بازار ماهی رشت خیلی زیاد تنگ میشه
نمایشگاه اومدی بگو میزبانت شم

اوم، من به ندیده هام علاقه دارم، عاشق تجربه های تازه م و خب نمایشگاه هم تجربه ی نوییست برای من؛)
من هم عادت به کم کم خرید کردن دارم. من چه دوستان خوبی دارم تو نقاط مختلف ایران...
کدوم تعطیلات؟ خوشحال می شم ببینمت بانوی عزیزم، بازار ماهی فروشها؟ چه بامزه... بوش اذیتت نمی کنه:)؟
اخیرا بنده نیز به بازار و ماهی حس خوبی پیدا کردم.

بریدا 1395/02/13 ساعت 15:58 http://brida.blogsky.com

پوسترش محشره^_^

هوم :)

سلام 1395/02/13 ساعت 15:14

من تقریبا هر سال میرم از زمانی که نمایشگاه بین المللی بود تا حالا ولی امسال محل برگزاریش خیلی دوره شاید نرم
تو وبلاگ یکی خوندم که نمایشگاه نمیره امسال چون "بیابان ها سهم کتاب ها شده" راست میگه،این همه جا هست که خالی و بدون کاربرد افتاده، بیابون هم شد جا؟!

من به فال نیک می گیرم این دور رفتنش رو، یعنی اونقدری مطمینن که عاشقای نمایشگاه حاضرن مسیر بیشتری رو هم طی کنن و کسی که کتاب خون نیست تحت هیچ شرایطی کتاب نمی خونه:)
مثبت بیندیشیم؛) ایشالا سالهای بعد اتفاقات بهتری بیفته

+ من هرگز نرفتم:)

من که هیچ وقت تاحالا نرفتم

خب از این روی شبیه همیم تیلو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد