مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوش شانس و خوش حدسم هستم آخه تو برخی موارد!

آقا، من دیروز تو گروه برای بچه ها نوشتم به دلم افتاده کلاس های روز 14م کنسله، به مامان هم گفتم، مامان شدیدا برخورد کرد که بشین پای درست و خجالت بکش... از بچگی وقتی به دلم می افتاد به احتمال 90درصد کلاسمون کنسل می شد! 

هیچی دیگه، تو گروه اسممو می نویسن و هی میگن مگهاان، خانوم ر! بگو کی بهت خبر داده بود و من هی قسم و آیه که بابا حدسی بیش نبوده، مطمین نیستم، اما گویا راس راسی کلاس ها به مناسبت همایش روز معلم تعطیله... حالا اینکه چرا یک شنبه نه و دو شنبه خودش سوال خوبیه:))) 


نظرات 8 + ارسال نظر
Meredith 1395/02/17 ساعت 14:37 http://san-antonio.blogsky.com

خخخ شما باید پیشگووو شی....نمیشه یه ذره تمرکز کنی ببینی تو آینده من چی میبینی؟

:)) تمرکز جواب نمیده!
باید یهویی احساس کنم، هنوز به اون درجه از عرفان نرسیده ام!

نفس 1395/02/14 ساعت 15:19 http://takenote.persianblog.ir

هه هه ... اعتراف کن بگو عامل نفوذی کی بوده ؟ خبرا رو از کجا میاری ؟ پشت پرده چه خبره ؟

:))))))
میارم دیگه! اصلا عامل نفوذیم اخیرا دو سه تا خبر دیگه هم بهم رسوندن اصن یه وضی:|

مگی به دلت میفته که من دکتر خواهم شد یا نه؟؟ :( یه نگا به اون ته تهای دلت کن ببین چیزی در مورد دکتر شدن من میبینی؟؟

دهه.... اگه تلاش کنی می شه خب:دی
من باید یهو بهم الهام شه همیشه نمیشه که حالا
اتفاقه مادر جان اتفاق ^-^

استادش رعایت حالت رو کرده

بنده هم حرفام فاله ،یعنی قشنگ انگار همه چی منتظره من دهن باز کنم

:دی
این استاد آدم عجیبیه ها تحت هررر شرایطی کلاساش تشکیل میشه بی تاخیر!!! هنوز در عجبم :))

مترسک 1395/02/13 ساعت 15:53 http://1matarsak.com/

چون با مراسم روز کارگر تداخل پیدا می‌کرده جابه‌جاش کردن :|

آره انگار :دی

مروئه 1395/02/13 ساعت 11:12

قربونت برم مگی جون ان شالله که تا ساکن شدنم تو مشهد دیگه زیاد نمونه ان شالله ولی برام دعا کن مشهد که رفتی همین الان سر نمازات هر جایی که رفته ای و حالت خیلی خوش بود و داشتی راحت با خدا حرف میزدی منو دعا کن

انشالله خانم :)
چشم اگر دعام به جایی برسه حتما دعاگوت هستم دختر مهربان ^-^

ابر و باد و مه و فلک و باقی قضایا...

شایدم سه شنبه

والاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد