مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وراجی می کنیم!

راستی اعتراف می کنم وقتی پول ندارم خیلی حس خوب و جالبی دارم، و اعلام می کنم پدرم دو ماهه فراموش کرده(! البته خودش که نه، منشی شرکت)ماهانه م رو واریز کنه به حسابم و منم که ابدا روم نمی شه یادآوری کنم! و وقتی یادش بیاد خیلی خیلی ناراحت می شه... اخلاقم گنده، می دونم. پول دارم ته حسابم... ولی دو تا سفر رفتم تو سال 95، تهران دوره دیدم، پول هتل دادم، کلی هدیه واسه عید دادم، خرید های الکی کردم، بنزین زدم، پول آژانس دادم،حالا دلم قم می خواد، بگذریم که دلم نمایشگاه کتاب هم می خواد... دارم ترتیب میدم که هر جوریه قم رو برم، باز باید پول هتل بدیم ... هیچی دیگه، رفقای شاغل خدا قوت، خیلی خوبید که کار می کنید و دل خرج کردن هم دارید، چوپان یکی از بچه هاییه که هر بار می بینمش خوشحال می شم که دل خرج کردن داره، نمی دونم چرا... عموم خانوما وقتی شاغل می شن یه جور عجیبی دوس ندارن خرج کنن، سختشونه، اینو تا وقتی دانشگاه نرفته بودم حس نکرده بودم، اما تو همکلاسی هام که به وضوح خساست برای خودشون و حتی شکمشون هم دیده میشه! شاید چون حقوق کمتری دارن نسبت به آقایون... من البته روزگاری کار می کردم، اینجوری نشده بودم شکر خدا!


+ بیاین دعا کنین بتونم برم قم، خب خیلی دلم می خواد، خیلی... وقتی برم از اونجا براتون نماز حاجت می خونم، خب؟

+ این پست های رگباری خبر از این داره که من علاوه بر اینکه ارایه دارم، امتحان میان ترم هم دارم و به هیچ کجامم نیست!!! :|

نظرات 12 + ارسال نظر

دلیلش اینه که میفهمن پول سخت بدست میاد برای همین سخت تر خرجش میکنن
مثل آقایون
اکثر خانمها که کار نمیکنن و پول از همسرشون دستشون میرسه چون سختیه کارو واسه بدست آوردن اون پول متحل نشدن پس واسه خرجشم سختی ای ندارن

پس چرا مامان من اینقدر راحت خرج می کنه:|¿ خواهرمم!
بابامم حتی... ما کلا خیلییی راحت خرج می کنیم، آسونم به دست نمیاریم واقعا

پریسا 1395/02/13 ساعت 15:50 http://parisabz.blogsky.com

منم اصلا اونجوری نیستم. جالبه بدونی با ماهیانه ای که پدر جان میداد تونستم واسه خودم ماشین بخرم اما از وقتی رفتم سر کار یک ریال هم پس انداز نکردم

چه خوب که اینجوری نیستین، راااستی؟
چرا خب آخه از وقتی رفتین سر کار اینجوری شد:(؟
البته امروز رو خوش باشیم، پس انداز کیلویی چند:) دلتون خوش

علی 1395/02/13 ساعت 13:22

خانم شما خودت خیلی خوب خرج می کنی ماشالا
معلومه برنامه ریزی درستی برای پولت داری

اوم، مدتیه سعی دارم کمی هم پس انداز کنم.
مثل پیش آزاد نیستم تو خرجهام متاسفانه دیگه...
چون بالاخره هرچی باشه آینده ی نامعلومی دارم.

خرج کردن خودش یک هنره که زندگی رو زیبا میکنه!!! و خیلیا بلدش نیستن

اوم، نظر من به نظر شما نزدیک است برادر :دی

پس در مورد من چی فکر کردی
خب منم انجام میدم
و مطمئنا سر وقت هم تحویل میدم
نقص هم نمیزارم
اما امان... همه را میزارم لحظه آخر... هی دارم دور خودم میگردم و از زیر کار کردن تند تند در میرم
شاید ماله این سرماخوردگیه س

اتفاقا حدس می زدم که انجام بدی( از شخصیت وبلاگی پیگیری که داری:دی)
ولی من متاسفانه متاسفانه دیر انجام می دم کارهامو، این خیلی بده

دل آرام 1395/02/13 ساعت 09:01

برا من دعا کن نی نی خوب و آروم و بی آزار قسمتم کنه.

اتفاقا آخرین باری که رفتم زیارتگاه و دعا کردم برای شما همینا رو خواستم:)

وای مثل من که یک دنیا کار دارم و هیچ کاری انجام نمیدم

من همشو کامل و بی نقص انجام میدم، و چون می دونم اینجوریم استرس ندارم براش... حالاش شاید دیر انجام بدم ها :))
تو هم زود شروع کن! ^-^

بریدا 1395/02/13 ساعت 07:38 http://brida.blogsky.com

خدایا مگی بره قم منم دانشگاه قبول شم ... آمین
خدایا مگی امتحاناشو خوب بده منم امتحانامو خوب بدم ... آمین

ممنونم بریدای جوان :)
آمین به آرزوهای نیکت

بریدا 1395/02/13 ساعت 07:36 http://brida.blogsky.com

http://brida.blogsky.com/1395/02/13/post-232/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D9%85%DA%AF%DB%8C-#comments

وای چه پست خوبی ^-^
وای خوشی های مگهانانه، وای وای وای اصلا

ان شالله به زودی بطلبه حضرت معصومه
رفتی منم دعا کن

اگر رفتم چشم :)
برای همگان دعا می کنم اصلا!

آخی
منم یادم نمیاد دوره مجردی به بابام گفته باشم بهم پول بده...
بابای گرامم هیچوقت یادش نمیومد که باید به من پولی عنایت کنه کلا!
در مورد خساست که اصن پول تو جیب من نمیمونه! (احتمالا بابامم همینو میدونسته پول نمیداده بهم! :)) )

در مورد نت گردی در ایام پر مشغله بودن هم که نوع بشر در این زمینه باهات همدرده کلا!

:)))))) منم ولخرجم، پدرم نیز...
ولی واقعا فکر کنم پدر شما و فراموش کردنشون مصلحتی بوده! بس که خوب می شناختنتون!

+ خوشحالم که من تنها موجود مزخرف این دنیا نیستم و علم بشریت درکم می کنه! :|

مهدیس 1395/02/12 ساعت 23:34 http://MAHEMAN66.BLOGSKY.COM

مگی الان سرت مشغول درس و امتحان هست و خودتو در بند حس میکنی برا همین دلت هوس فرار و آزادی رو کرده هی دلت سفر و اینا میخواد
منم دقیقا همینجوری هستم یه هفته مونده به کنکور هملت میخوندم نو هم پست های رگباری
برادرم میگه مثل کبک هستی کبک رو سه سال هم تو قفس نگه دارن به قفس عادت نمیکنه وبیاریش بیرون فرار میکنه
انشالله قم میری سلام ما رو به خانم معصومه میرسونی

اوم....بله خب اینکه هست، کاملا درسته
منم تا بخواین کتابهای غیر درسیمو راحت می خونم در این ایام و هزار کار نکرده که داشته باشم هم انجام میدم!!! صرفا برای اینکه درس نخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد