مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ابد و یک روز رو چند بار دیدین؟!

فقط بگم که فردا روز ارایه ست، دو تا از هم گروهی ها دقایقی پیش جا زدن، موندیم ما دو تا، مطالبمون رو استاد رد کرد، همونجوری که پیش بینی کرده بودم، واضح بود که رد می کنه، چرا که نتیجه گیری درست درمونی نداشت، فقط 5 6 ساعت فرصت داریم که کارو ببندیم، به همین راحتی... و جالب تر اینکه ویندوزم پریده، باور کردنی نیست که باید ویندوز عوض کنم!! و باید پاور پوینتم رو کلا تغییر بدم، همه اینا رو گفتم، که سوالی که ذهنم رو مشغول کرده رو بپرسم، این فیلم ابد و یک روز رو چند بار دیدین؟! من دو بار... بار اول خانوادگی و بار دوم با دوستی که بعد سالها به رشت برگشته و با مصیبت پیدام کرده و دعوتم کرده به دیدن این فیلم دوست داشتنی... 

چند روز پیش بود، زنگ زد و گفت بریم؟! گفتم من که دیدم! ولی بریم... ابد و یک روز رو باید دو بار دید. خندید و گفت آره... رسیدیم جلوی در سینما، گفت مگی تو همون همونی... همووون فقط خانوم تر! فقط یه چیزی باید دو بار دید؟! گفتم هوم... گقت ولی این پنجمین باره که من این فیلم رو می بینم:)) و باورم نمی شد دوستایی دارم از خودم عجیب تر...

خلاصه اومدم بهتون بگم لطفا خواهشا، برید و این فیلم رو ببینید، خیلی حیفه یه بار ببینید، لطفا دو بار و سه بار ببینید. خب؟ تا از رو پرده برش نداشتن برید و ببینید...

نظرات 9 + ارسال نظر
نیکادل 1395/02/20 ساعت 19:50

ام حسین ها

و ام حسین هااا *_*

نیکادل 1395/02/17 ساعت 13:15

من دیدمش تا سه روز مریض بودم

الهی جانکم... این فیلم برای ام حسین ها مناسب نیست :(

نفس 1395/02/14 ساعت 15:23 http://takenote.persianblog.ir

وااای یعنی انقدر همه از این فیلم تعریف میکنن که کلی دلم سوخت که نمیتونم ببینمش

الهی عزیزم، بیا دعوتت می کنم خونمون با هم ببینیم:دی
چراغارو هم خاموش می کنم فک کنی سینماست:|

ساده خان 1395/02/13 ساعت 19:20

رفتم و دیدم
میدونی ، ی جور خاصی بود تلخ ولی تلخی ک میشد هضمش کرد!

خیلی جالب بود، یه بار یه مادری رو نشون دادن که با ندونم کاریش واقعا باعث مصایب بزرگی شده بود.
من بسی پسندیدم، دو بارشم خوب بود با اینکه غمگین بود.

چرا من اصلا سینما نمیرم؟
یعنی اخرین بار که من رفتم سینما چه ماهی از چه سالی بوده؟

نمی دونم واقعا... چرا؟
خب بیا و این فیلم رو برو ببین... حیف نیست نبینی که کدوم فیلم این همه موفق بوده تو جشنواره فجر؟ :)

من 1395/02/12 ساعت 22:58 http://taccuino.blogsky.com

منم بعضی فیلما رو خیلی بار می بینم به دلایل مختلف. ولی خب این رو یه بار دیدم و با وجود این که خیلی هم دوستش دارم به نظرم فعلا کافیشه! مگه این که یه روز یکی برای دیدنش همراه بخواد اونوقته که بی تردید باهاش میرم. البته احتمالا وارد شبکه خانگی که شد آرشیوش می کنم.
+ وقتای درس و امتحان و اینا هم معمولا در فعالیتهای جانبی شدیدا شدت می گرفتم.

خب این تو آرشیو داشتنش هم خیلی خوبه، ولی من خیلی راضیم که دو بار دیدمش :|

+ وای من همیشه همینم، همیشه... وقتی کارام بیشتره انگار بیشتر تر هم کارهام پیش میره تازه!

چون گفتی این هفته حتما میرم ببینمش

وای چقدر من الان از اینجا از شما ممنونم!
کیفم داد که گوش می دین به حرفم، فک کنم خوشتون بیاد ^-^

نل 1395/02/12 ساعت 21:07

آخیش..یکی بالاخره آپ کرد...مرسی..

ابدو یک روز..یکبار دیدم.خیلی خیلی........ زیبا بود.خیلی زیاد.ابدو یک روز خیلی عالی و هماهنگ بازی کرده بودن.کاملا واقعی.حتی داداش کوچیکه... .
کلا فیلمهای اکران نوروزی خیلی امسال خوب بودن به نسبت قبل.جز"من سالوادور نیستم"

هوم، برو باز ببینش نل!مثلا سه شنبه برو اگه سختته حتی
بار دوم دیدنش خیلی بهتر بود. خیلی به نظرم

آناهیتا 1395/02/12 ساعت 21:05

فیلم خوبی بود ولی 5 بااار اخه؟ :|
واقعا اعصاب فولادینی دارید شماها، من حاضر نیستم دوباره ببینمش بسکه دعوا و جنگ اعصاب توش بود...

ولی حتما ارزش یبار دیدن رو داره

من دو بار دیدم دیگه، دیگه توان ندارم خب...
بار دومش بهتر بود به نظرم! با دقت تر دیدم، من اصولا دوس دارم دو بار ببینم وقتی خوشم میاد از چیزی... :دی
رخ دیوانه رو هم دو بار دیده بودیم با چوپان ^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد