مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وسواس نیستم ولی دوس داشتم جای وضو دوش می گرفتم برای اقامه نماز:/

یکی از بدترین حس های دنیا، نماز خوندن با موهای چربه...


+ چرا این روزهای پر استرس ارایه و میان ترم ها نمی گذره؟! :((


نظرات 7 + ارسال نظر

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر! غم مخور!

یا خدا... حالا دیگه اونقدرام تلخ نیست برادر:|

عارفه 1395/02/12 ساعت 10:37

واییی دقیقا
منم همینه وضعیتم مگی تو هفته هی امتحان نیم ترم دارم هی ارائه کارم شده تا صبح بیدار موندن

عارفه...
ما خیلی بیچاره و گناهی ایم:((( عررر و قصه و آه و ناله:| حالا واسه 4تا امتحان و ارایه و ..:|

آلوچه 1395/02/12 ساعت 09:34 http://mg.blogsky.com

یه بار با بچه تو بغل نماز بخونی حس نماز خوندن با موهای چرب کلا یادت میره! یعنی حس میکنی چقدر خوبه. و عالیه خداروشکر :))

یا امام زمان چه وحشتناک... بچه بغل؟!

منم خیلی بدم میاد که حتی یه ذره هم نامرتب و کثیف باشم و بخوام نماز بخونم
من نه به جای وضو ولی حتما دوش میگیرم
یه طور عادت بد دارم به دوش گرفتن
هر روز صبح

منم هر روز دوش می گیرم! مشکل اینجاست که تمام شبانه روز مقنعه سرم بود و سر نماز صبح هم امکان دوش گرفتن نداشتم!

از موی چرب متنفرم و اگر یه روز در میون نرم حموم دچارشم... تنم تمیز تمیز میمونه این موهای لعنتی ! قبلا که هرشب تو حموم بودم سر این موها

اه... من اصصصلا موهام چرب نمی شد مریم...
من اگه هر روز نرم حموم یه روز در میون میرم!
ولی باز زیر مقنعه و تو خواب موهام چرب میشه... نه اونقدرهاااا ولی خیلییی حساسم روش:|
:(

این استرسها نیز بگذرد....

آمییییین

مطهره 1395/02/12 ساعت 07:49 http://aban19.blogfa.com

چرا نمیگذره واقعا ?؟ !

چمیدونم:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد