مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مثل گلی که روی طناب تاب جا خوش کرده بود.

امروز عصر رفتیم رای دادیم و بعد راهی شدیم سمت باغ...

بعد چای عصرونه گفتم برم تابی بخورم، از این تابهای آهنی که تو پارک ها هست داریم، یه تاب خیلی زشت، رفتم بشینم روش که دیدم هانی جانم دیزاین کرده تاب ها رو! با این گلای خوشگل و حالم حسابی خوش شد.

باغچه روز به روز داره زشت تر میشه و واقعا نیاز به رسیدگی داره، باغبونمونم نه سلیقه داره و نه اعصاب درست درمون برای رسیدگی به گلها... ما هم که هر کدوم سی خودمونیم و فرصت رفتن و تمیز کردنش رو نداریم. 

خلاصه بعضی اتفاقای کوچولو عجیب حالمو خوب می کنن، مثل همین گل کوچولوی روی تاب، حالم عجیب خوشه، آرومم، در حالیکه هیچی اونجوری که باید نیست. خدا رو شکر بازم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
من... 1395/02/11 ساعت 23:55 http://rozhh.blogfa.com

ازون گلای محمدیه که وختی بوش میکنی که انگار زمین و زمان متوقف میشن و ذهن و جسمت آروم؟؟؟؟

از هموناست فکر می کنم!
می دونی؟ زیاد اسم گلها رو بلد نیستم من... شک دارم محمدی باشه یا نسترن... ولی خعلی دوس داشتنین اینا

:)

نرگس 1395/02/11 ساعت 00:29 http://notiar.blogsky.com

به منم حال داد
این گل، و البته تاب که عاشقشم

من عاشق تابم ^-^ خیلییی

رنگین کمون 1395/02/11 ساعت 00:05

چه عکس ارامش بخش و قشنگی...

مچکرم ^-^
هوم طبیعت خیلی خوبه رنگین کمون جان:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد