مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عصر جمعه چی کار کنیم؟

 بریم تو باغ و سر سبزی بهار و کتاب بخونیم، من کتاب می خونم، چرا؟ دلیلش رو "رسول ادهمی" بهتر گفته... 

+ کتاب چی می خونیم؟ من امروز بعد یک ساعت مطالعه درسی، کتاب" روی ماه خداوند را ببوس " رو شروع کردم! در حالیکه کتاب دیگه م رو کنار گذاشتم و فکر کردم آمادگی خوندن اتفاقات ناراحت کننده رو ندارم. شماها چی می خونید؟ اصلا نظرتون چیه ماهی یه کتاب انتخاب کنیم و با هم بخونیم؟ و جمله ی دوس داشتنیمون از اون کتاب رو های لایت کنیم و تو وبلاگم بنویسیم؟!

نظرات 7 + ارسال نظر

من به شدت موافقم :)

خیلی هم خوب!
خوش اومدی باز هم:دی

"روی ماه خداوند را ببوس" رو دوست دارم. حتمن لذت می بری از خوندنش.
ربط her به pen friend رو نمیدونم ولی این فیلم بسیار عالیه. منم پیشنهاد می کنم ببینیش.

من هم مطمینم دوسش دارم، خیلی ها مصطفی مستور رو دوست ندارن، اما من دارم خیلی...
باید از بر و بچ بگیرمش آقا هانی:)

مگی جان من اونجوری که گفته بودی اصلا قبول نمیکنم و راضی به زحمتت نیستم همون لینک فروش اینترنتیشو برام بذاری یک دنیا ممنون میشم خب امضا داشت که برای هدیه دادن به هیچ کس عالی میشد ولی به یه شرط قبول میکنم که هزینشو خودم پرداخت کنم
دارم یه متن برات می نویسم اماده شد خبرت میکنم بری وبلاگم بخونیش وجه اشتراکمونه :)

چشم..:)
لینکش رو پیدا می کنم می گذارم اینجا دوباره...
میام می خونم، اطلاع بدین:) سعی می کنم خودم سر بزنم البته

علی 1395/02/10 ساعت 21:05

سلام
پن فرند...داشتنش آرزوی خیلی ها باید باشه مگهان و فکر کنم از روزی که این ماجرا رو نوشتی خیلی ها مایل باشن پن فرند خودت باشن
یکیشون خود من

سلام
راس راستی:)؟ من پن فرند خوبی نیستم، می تونستم باشم... ولی دیگه نیستم. چون یکیشو دارم و باید از همون یکی مراقب کنم.

صابر 1395/02/10 ساعت 20:45

سلام مگهان عزیز، فیلم her 2013 رو دیدی؟
اگه دیدی که هیچی، خواستم بگم با پستت یادش افتادم.
اگه ندیدی، ببین تا بدونی چرا یادش افتادم !
پ.ن : این کامنت برای پست پن فرنده :-)
من وقتی اومدم کامنتدونی داشت، کامنتم رو نوشتم هرکاری کردم نشد بفرستمش، فک کنم همون لحظه بستی کامنتدونی رو! باری به هر جهت بنده خواننده چغر و بد بدنی هستم از این رو کامنت رو اینجا فرستادم . اگه

سلام
ندیدم و جز شما دو نفر بهم گفتن که ببینم و یادم افتادن! یکی هم با فیلم نوت بوک یادم افتاده بود...
کی بشه ببینمشون!
آقا صابر برای این بستم که حس کردم پست کامنت لازمی نیست ولی با افتخااار استقبال می کنم از کامنتهاتون :) تا باشه از این چغری ها... والا

مهر 1395/02/10 ساعت 20:41

من بادبادک باز خوندم و خیلی دوسش داشتم

:) منم 4 سال پیش بود که خوندمش

من عصر جمعه ها برگه امتحان تصحیح میکنم تکلیف روز شنبه آماده میکنم وشب قبل خواب کتاب میخونم
سلاخ خانه شماره پنج رو حتما بخونید
بر خلاف اسمش داستانش خشن نیست
مشخصات کتاب من
سلاخ خانه شماره پنج
کورت وونه گات جونیور
ترجمه ع.ا.بهرامی
انتشارات روشنگران و مطالعات زنان
الان دارم برای بار دوم گتسبی بزرگ رو میخونم دومین کتاب از لیست صد کتاب برتر قرن هست وفوق العاده است نویسنده اش هم اسکات فیتز جرالد
مگ من کتاب همشهریتون رو میخوام از پنج شنبه ها متنفرم ؟ درست گفتم؟ میشه هزینشو برات بفرستم ادرس بدم زحمت خریدش و ارسالش رو بکشی ؟ اگر راه دیگه ای داره هم لطفا بگو ممنونم میخوام بخونمش اگه خوشم اومد به هیچ کس خوب جای اون کتاب بورخس که خودش داره هدیه بدم

خیلی ممنونم :)

چشم سر فرصت براتون ارسال خواهم کرد. با امضاشون می خواید؟ حقیقتا قول دادم ولی حس و حال رفتن و امضا گرفتن نداشتم... ببینم کی میشه بالاخره دیگه
+ لینک فروش اینترنتی هم داره البته اما اگه با امضا می خواین که بحثش جداست؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد