مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به نظر من حافظ پدر ما ایرانی هاست. اگه سعدی ببخشه ^-^

نمی تونم بگم چقدر آرزو می کنم که ممکن بود دو ماه تو این شهر نفس بکشم فقط، شما که نمی دونید... من هرکجا که بهم خوش بگذره حاضرم زندگی کنم. 

ماه شب چهارده تو آسمونه و من زیر چتر حافظ پدر نشستم و حافظ می خونم و هر لحظه از عطر گل ها مست تر می شم... 

برای تک تکتون آرزو می کنم همچو شبایی رو، برای تک تکتون، اینجا بی یار هم منو عاشق کرده، ولی برای شما آرزو می کنم کنار یارتون تجربه کنید این لحظه ها رو... 

نظرات 15 + ارسال نظر
Lady 1395/02/06 ساعت 00:16

تو بهشت بودی نه حافظیه ..

هوووم، خودمم همینطور فکر می کنم واقعا!

هبه 1395/02/04 ساعت 17:00

تولدت مبارک

مچکرم ^-^

منو نی نی حسابییی مشتاقیم میزبانت بشیم
منتظرم یه سفر مجردی به اصفهان داشته باشی و من بشم میزبانت.اخ جوووون

:)))))))
چه عالم شماها مهربونید آخه:|
نمی دونم چی بگم اصلا


وای چقدر شیرین

هوووم ^-^

رنگین کمون 1395/02/04 ساعت 02:10

تولدت مبارکککککککککککک عزیزدلممم صد و بیست ساله شی ^ - ^ بانوی اردیبهشتی:)
حسابی شیراز بهت خوش بگذره من که تا حالا قسمت نشده برم ولی خیلی دلم میخواد. جای منم خالی کن:)

ممنوووونم ^-^
من یه دختر بهمنی هستم خانوم گل! ولی ولی ولی...
عالی بود جای شما خالی

+ امروز 15رجب تولد قمری منه :)

از اون ته قلبم دلم خواست برم!!

ایشالا بشه بیای... از ته دل آرزو می کنم و خودمم آمین می گم

ساده خان 1395/02/03 ساعت 12:42

شب و حافظ و ...
چقدر خواستنی و قشنگ!

خیلی...اصلا خیلی خیلییی

بریدا 1395/02/03 ساعت 12:15 http://brida.blogsky.com/

عکس گشنگه

هوووم ^-^

غزال 1395/02/03 ساعت 11:07 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلااام مگی عزیزم خوبیی؟وای مگی تو شیرازی؟خوش بحالت.الان شیراز بهشسته
مگی تا شیراز اومدین اصفهانم بیاییین.رودخونه هم پر آااااب و با صفا. خودم همه جا میبرمت

سلام عزیزم
الهی شکر خیلی خوبم، بله چند روزی اومدیم شیراز
اتفاقا خیلی دلم می خواد اصفهان هم بیام اما مجردی(!) خانواده خیلی به اصفهان علاقه ندارن...
ضمن اینکه 7 8باری هم رفتن
تو با اون نی نی تو راااهی می خوای میزبانم باشی؟
الهی دختر دل گنده ی دوس داشتنیم ^-^ :***

ﻭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﺖ ﮐﻨﺪ
ﺗﺎ ﻣﺎ
ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
ﺑﺎ ﻫﻢ
ﺗﻠﻮ ﺗﻠﻮ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ

سمانه سوادی

چه خوب بود...
واقعا اینقدر شیراز داره اینجا ^-^

پریسا 1395/02/03 ساعت 06:40 http://parisabz.blogsky.com

وااااای شیرازی عزیزم؟ پس حتما باید کتابخونه ما رو ببینی

به خواهرم می گفتم چقدررر دلم می خواست یه هفته باشم و هر روز برم تو یه کتابخونه ای کتاب بخونم!

+ همشم تو فکرتون بودم، اگه ممکنه خصوصی اسم کتابخونه تون رو بهم بگو *_*
+ وااای الان کامنت خصوصیمو چک کردم، شما اونجایی؟! چقدر حیففف...من دیشب تا 1 شب اونجا بودم
ولی قطعا کتابخونه بسته بود!

کاسپین 1395/02/03 ساعت 03:03

خوش باشی عزیز

خییییلی ممنونم

خاموش 1395/02/03 ساعت 00:07

شهر ما چه با یار چه بدون یار قشنگه مخصوصا این فصل

هاها... یه شیرازی عزیز دیگه
معلومه که قشنگه، خیلی زیاد دوست داریم شهرتون رو... ♡

تامیتونی خوش بگذرون.

دارم همین کارو می کنم با تمام وجود!!! ^-^

مترسک 1395/02/02 ساعت 21:58 http://1matarsak.com/

ایشالا همیشه به گشت و گذار

ممنان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد