مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلتنگی های پیش از دربی ایرانی...

نظرات 16 + ارسال نظر
می سا 1395/01/28 ساعت 10:40

بله، خاموش. ولی هر صبح و هر شب اومدم و خوندم ، و می خونم همچنان .

و ممنونم همچنان...

بریدا 1395/01/27 ساعت 23:25 http://brida.blogsky.com/

زین پس لایک میدهیم:)))
گفدم اعلام کنم که بدونی یکی از لایکا همیشه برا منه

؛) هاها
ممنان

من نبودم چه خبر شده اینجا! کی می خواد بره؟ باز پست گذاشتی پاک کردی؟ =))))
کامنت دونی بسته س، لایک هم نداره پست ها خو! پس من پیشاپیش اعلام میکنم که روزانه میخونمت!

:)
والا قصد دارم دیگه با کامنت بسته بنویسم:) تا وقتی که فرصت خوندن بچه ها رو داشته باشم، خیلی ها ازم دلگیرن و این بهترین راهه؛)
وقتی رو اسم پست کلیک کنید، صفحه لایک هم میاد واستون:دی

آق مقداد 1395/01/27 ساعت 23:00

لنگتم که برد!
فقط اس اس خوزستان، زد بی زد سوسنگرد!

لنگم؟!
:)

^_^ 1395/01/27 ساعت 21:02

ممنونم:)

و من نیز...

بازه :))))))
ولی این بازی خیلی بده که راهها رو میبندن من الان باید امشب پیش خواهرزاده ام بودم اما بخاطر شلوغی بعد از بازی نرفتم

با احترام به روی مبارک مگی عزیز تو پست بالا لایک نمیرنم ولی به گلت چرا :)
بهره حال من الان معترضم چرا نباید من الان بخاطر بعد از بازی پیش خواهرزاده ام نباشم :|||

:)

^_^ 1395/01/27 ساعت 20:55

روشن بودم ولی دیدم خاموش بودن واسه هر کسی یا هر چیزی جذاب تره ،دختر رشتی نرو باشه؟!

عجب...
هنوز که هستم.
پست جدید هم گذاشتم:)

بریدا 1395/01/27 ساعت 20:52 http://brida.blogsky.com/

همچنان میخونمت:)

و واقعا ممنونم :)

^_^ 1395/01/27 ساعت 20:47

نرووو دختر رشتی نرو تورو خدا نرو نمیخواد کسیو بخونی فقط بنویس باشهه فقط نرو

و یه خاموش دیگه؟
یا دوست قدیمی؟
یا چی؟ :)

می سا 1395/01/27 ساعت 20:24

همه تون رفتید

و یه خاموش دیگه؟

. 1395/01/27 ساعت 19:23

فک کنم از کامنت من ناراحت شدی تو رو خدا ببخش
مرگ هر کس دوست داری بنویس
مگی من فقط دوس دارپ باهات دوست باشم نمی خوام تو بری
خواهش می کتم غلط کردم

اینطوری نیست دختر خوب...
لطفا کوتاه بیا و قسم نده، من می نویسم... چشم
اصلا ربطی به کامنت شما نداره این تصمیم

محمد 1395/01/27 ساعت 19:07

و واقعا چی بگم من؟
انتظار داشتم بیام از بازی با هیجان نوشته باشی خانم
خودخواه بودن حدی داره، خب؟به قول تودت!

...
نمی دونم چرا اینقدر بعضی کامنتها بهم انرژی میده و بعضی هم ازم انرژی می گیره...
متاسفانه فرصت برای دوستام کم دارم و این خیلی بده

+ خب؛)

ساده خان 1395/01/27 ساعت 17:40

بودن کسایی ک بدون توقع خوندنت و حتی از بی جواب موندن کامنتاشون ناراحت نشدنا!
باش بنویس
لطفا

ممنونم آقا

باران 1395/01/27 ساعت 16:33

استقلال یا پرسپولیس ؟؟
بهت میاد که تیم خودت نه ولی ...پرسپولیس باشه درسته ؟:)))

نتیجه رو چند چند پیش بینی کردین؟:)

:)
من پرسپولیسی رو که مربیش ایوانکوویچه دوست دارم.

من گفتم بودم 3 _ 1

delaram 1395/01/27 ساعت 16:08

Ax bezar az sefaresh badesh 1 hafte estelaji boro:-D

چشم ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد