مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پدرانه...

هر اجازه ای می خوام ازش بگیرم اولش میگه تو خانومی و من بهت اعتماد دارم، هر کاری که فکر می کنی درسته رو انجام بده. تو بهتر از من تشخیص میدی...

و نمی دونه با همین جمله ها چه بار سنگینی رو دوشم میذاره و شاید هم می دونه، هوم؟ و همین باعث شده نتونم اشتباه کنم، باعث شده خطا نرم، خطر نکنم... و روزای عمر به اعتماد گذشت و من هنوز در تردیدم برای انجام همه ی کارهام...


نظرات 8 + ارسال نظر

اصلا ابن حرفا خودش بزرگ ترین درسیه که میشه به یه نفر داد...خودش اتوماتیک وجدان آدم رو بیدار میکنه!

موافقم!
نامردیه... یه جور بدی دست و پای آدمو میبندن :)) ؛)

مردحافظه 1395/01/19 ساعت 00:38

اتفاقا به نظرم پدر بزرگوارتون همینو میخوان که یه بار سنگین رو دوش شما قرار بگیره. بذار بهتر بگم در واقع میخوان شما سست نباشین. فنی مهندسی ها زیرکن و دید خاص خودشون رو دارن

دقیقااا بابای زیرکی دارم و این روش زیرکانه ش رو می پسندم:))

آبنبات 1395/01/18 ساعت 15:48

و خوب در کنارِ اون تردیدِ فکر می کنم یه غرورِ دلچسب و حسِ خوبی هم قلب آدم رو نوازش می کنه (:

اوم، درست میگی آبنبات عزیز... انگار یه همچو حس خوشی هم دارم.

بابایی منم اینطوریه :)

امان از دست این پدرا :|

حالا اینا هیچی گوشِدا بیار جلو یواشکی به خودت بِگم:
قبلا هم بهت گُفدَم حواست باشه یه چیزوُ نبازی... من باختم... قافیه روُ!!!...

:)
انشالله هیچ کس نبازه

وای از این جمله
بدجور ادم را مدیون خودش میکنه

به قرآن! اوووف

هدی 1395/01/18 ساعت 12:51

مگی جونم من فک میکنم پدرتون اعتماد دارن برا همی اختیار کامل میدن اعتماد کاملش به دست اوردی همیشه همینطور باش دوست قشنگم

بلی و با این حرف باعث میشن من نتونم اشتباه کنم و کاری خلاف میلش کنم...
هعی...

سلام 1395/01/18 ساعت 12:32

چه قشنگ بیان کردی،اعتماد یه پدر به فرزندش رو

هوم... آقایون یاد بگیرن اینجوری باعث شن بچه شون نتونه خطا کنه:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد