مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تمام حس حالای من...

نظرات 5 + ارسال نظر

عاقا این زن درون شما چقدر شبیه زن درون منه!
اونم همینقدر بی فکر تشریف داره

خیلی ها از این زنا دارن فک کنم!
هوووف

در من هم خری هست
و مگهان بدان لگد زدن مختص به اسب آ الاغ نیست خود من بعضی وقتا چنان لگدی به بختم میزنم که اسب و الاغ به نشانه احترام کلاهشونو برداشتن.

نصیحت نوشت :حالا در دروندون میخواد زن باشه یا هر کوفت و زهر ماری لطفا خر نشین افسارِدُنم ندین دَسی کسی به دِلِدُنَم ندین به هیچ کس ندین.... افسارِدُن را ببندین به درخت آ همون جا علف بخورین...!!!! علف خوردن سَگِش شرف داره به سواری دادن

اینقدررر سختمه خوندن اصفهانی که خدا میدونه
شما دوست دارین من براتون گیلکی بنویسم:|||¿
ظلمه!

هدی 1395/01/18 ساعت 12:53

بوس و گل و کلی چیزای خوب واسه شما

ولی در من زنی است که اندازه نیمی از زنهای جهان میخواهد برای اطرافیانش زن/مادر/مهربان باشد... کاش یکی منو نجات میداد

امید میرزا 1395/01/18 ساعت 01:25

چ جمله زیبایی
الان کنار پنجره اتاق من گربه ها در حال دعوان
چون تجربش داشتین میگم
البته فکر کنم تجربه شو داشتین دقیق یادم نیس

وای تجربه ش رو داشتم؟!
دارم و داریم، پدرمونو در آوردن:| گربه های اونجا هم؟!

+ این جمله خیلی خوبه و وصف حال من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد