مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چاقی هم یه وقتای خاصی به چشم میاد، مثلا وقتی کسی اعصابش خورده...

من: خیلی چاق شدم، البته مایه ی خوشحالیست، فقط باید حواسم باشه تناسبم حفظ شه...( این خیلی که میگم بین 3تا4 کیلو هستش، ولی خب برای یه آدم 47 کیلویی! خیلی محسوب میشه دیگه) 

اون: نه بابااا، اصصصلا تغییر نکردی، خودت میفهمی فقط... ما که چیزی نمی بینیم.

من: معلومه، یعنی تو خونه هم دیدیم نفهمیدی که تغییر سایز دادم؟!

اون: نه بابا میگم عین همیشه ت هستی، یه ذره هم فرق نکردی!


بحث رو ادامه ندادم، رفتیم که بریم سمت مرکز شهر برای خرید کتاب و یه سری خرده ریزه، 10دقیقه بعد از مکالمه ی بالا، تو خیابون هم رو گم کردیم، یعنی داشتیم قدم می زدیم که تو ازدحام پیاده رو گمش کردم، گوشیمم آنتن نمیداد که زنگ بزنم. بعد از 5دقیقه گشتن همو پیدا کردیم و وقتی پیدام کرد با چشمای گرد شده گفت، اوه! مگ، 

چقدر چاق شدی... از پشت که دیدمت اصلا نشناختمت!!!!!! :| 

خوبه رنگ مانتوت خاص بود و قابل تشخیص بودی... 



نظرات 6 + ارسال نظر
پونه 1395/01/17 ساعت 01:19 http://veblagane.blogsky.com

منم 48 کیلوام
مثه آب خوردن وزن کم میکنم ولی با جون کندن نیم کیلو اضافه میکنم

جدی؟
من غذا درست حسابی نمیخورم وگرنه استعداد چاقیم عالیه:))

و ما بردیم.....
خوشم اومد 10نفری بارسا رو ترکوندیم :)))

آررررره؟! شما هم آق مجید؟
نمی دونستم که :)))
خیلی چسبید، همه ی اعضای خانواده پکر بودن و من جیغ میزدم و هی میگفتن ساااکت مردم خوابن:|
حالا اگه بارسا گل می زدااا، هرچی جیغ میزدم مهم نبود:دی

زری 1395/01/15 ساعت 15:57

سلام مگ
خوبی؟
من همون نویسنده وب زهر مار عسلی هستم ادرس وبمو نتونستم کپی کنم بابت همین گفتم
میدونی وبتو که میخونم دلم اروم میشه و به دختر بودنم افتخار میکنم و عجیب دلم یه دوست مکاتبه ای میخاد
میدونی تو مخاطب نوشته هات فقط خودتی و من اینو خیلی دوست دارم این گنگ بودن تو عاشقم

سلام دختر خوب
خیلی خوش اومدی:) خوب یادمه شما رو زری جان
خیلی برام جالبه، چرا به دختر بودنت افتخار میکنی یعنی؟ مگه واقعا من چیم خیلی دختره (خجالت!)
خیلی ممنونم از تک تک تعریفهات...زیادی لطف داری:)

نه خیر یک عدد توپُر ۵۸ کیلویی میباشم... اتفاقا الان هیکلم رو بیشتر دوست دارم... ورزش که میکنم فرم میگیرم با همین وزن... خیلی بیشتر از اون موقع که ترکه ای بودم دوست میدارم :))

اصلا باور می کنی به نظرم حتی یه آدم میتونه تپل و خیلی شیک باشه و میشه یه آدم کم وزن یا متناسب لاغر و ریقو و بی ریخت به نظر بیاد؟! تازه من تپل ها رو دوس دارم معمولا :دی

|:

:|

من ۴۸ کیلو بودم ۳ سال پیش...
تبدیل شدم به موجود ۵۸ کیلویی

من همش فکر می کردم باید وزنت دور و بر 50 باشه:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد