مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و آخرین نفس های نود و چهار...

شاید همه ی دوست داشتنی ها رفتنی نباشند، اما دست کم 90درصد دوست داشتنیها رفتنیند. مثلا همین نود و چهار عزیز که سرتاسر پر بود از عطر پرتقال اردیبهشتی... خب می گفتم، می بینید؟ من هنوز فرصت نکرده ام یک دل سیر خاطراتم را مرور کنم، آن وقت نود و چهار دوست داشتنی کوله بارش را جمع کرده و می رود که دیگر برنگردد. نود و چهار عزیزم، ممنونم برای تک تک تجاربم، ممنونم برای آشنایی ها، ممنونم برای تداوم دوستیها و ممنونم برای هیجانات کودکانه ای که به قلبم هدیه دادی...


+ دو روز تمام است بیدارم، دیشب کمتر از 2 ساعت خوابیدیم و امروز هم مجال خواب نبود، دارد باورم می شود که من هم می توانم یک شیرینی پز کوچک باشم. یک شیرینی پز که خواهر سخت گیرم مهر تایید بهش بزند که هیچ، حتی تحسین کند. 

+ ... ای کاش حجم دلتنگی آدمها به اندازه ی جثه شان بود، مثلا چرا من 49کیلویی باید به اندازه ی 4تن دلم برایش تنگ شده باشد؟


نظرات 19 + ارسال نظر
حمید 1395/01/05 ساعت 14:12

سلام ، عدیتون مبارک :)

سلام :) عید شما هم مبارک

مهناز مامان رایان 1395/01/02 ساعت 20:46

سلام مگی جانم
عیدت مبارک
امیدوارم امسال، سال سلامتی و شادی و رسیدن به ارزوهات باشه انشا الله

سلااام بانوی جان
عید شمام مبارک عزیز دلم
الهی برای همه مووون اینطور باشه

شاملو خیلی خوب است! صدایش از خودش خوب تر است حتا!
+
نزدیک و هم پرسه
شبی که بی ترسه
من، تو، خدا، هر سه...
شهرزاد سپانلو هم فوق العاده خونده اینو.

و وای صداش، صداااش...

یه چیزی یواشکی بگم، من از شنیدن صدای خانومهت لذت نمیبرن عموما... به سختی! می تونم گوش کنم:)) یه همچین موجود آنتی خانومازی هستم یعنی!!!

ریحانه 1395/01/02 ساعت 05:07

راستی با اینکه ظاهرا بهار اومده ولی نمیدونم چرااینجا هواکمی سرده و من سردمه.انگار سرما امسال نمیخواد جاشو به هیچکی بده همچنان داره زور میزنه. و ارزوی پوشیدن مانتوی بهاری و کفش صندل رو دل ما میزاره.

:) اینجا هم هوا خنک و کاپشن لازمه برای من سرما خورده...
اردیبهشت فصل گرماست، می دونم...

ریحانه 1395/01/02 ساعت 05:03

و در اخر این قصه ی سرد بهار خواهدشد.
سال نو مبارک .دختر با شخصیت مهربون.

+رضا یزدانی رو دوس دارم کنسرتش رفتم.

^-^
هوووم... لطف دارین

+ من رضا یزدانی رو بارها می شد برم و نرفتم نمیدونم چرا:) حاضر نبودم پول کنسرت بدم براش:/ :))

آویشن 1395/01/02 ساعت 03:10

پس چی که باور میکنم.
میدونم حستو

^-^

آویشن 1395/01/02 ساعت 02:37 http://dittany.blogsky.com

یکی از بهترین اتفاقات زندگی من تو سال 94 آشنایی من با تو بود.خیلی خوشحالم که از طریق این وبلاگ شناختمت.امیدوارم بتونم تو سال 95 دوست بهتری برات باشم و باعث شم فقط لبخند رو لبت بشینه.فدات.قربانت.بوس بوس

باور می کنی منم به خیلی از دوستام فکر کردم؟ آویش تو و خیلیااا ^-^
خدا رو شکر واقعا

محمد 1395/01/02 ساعت 01:31

عیدتون مبارک باشه..امیدوارم که 95 پرتقالی تر و خوش عطرتر از 94 باشه :))

خیلی خیلی ممنونم!
الهی آمییییین و خدا از دهنتون بشنوه
امسال شما هم خوب باشه..آمین :)

عاااااااااااااشقتم دختر شمالیه مهربوووووونم((:


چقدر شما با من مهربونید:) خجالت زده میشم...

***** 1395/01/01 ساعت 20:57

مگی جان خواهرت از کجا وسایل کیک و اینا رو میخرن؟؟

بیشتر از تهران و اصفهان و تبریز:)
و کمتر خیلی کمتر از رشت، پل بوسار کیک آرا

مترسک 1395/01/01 ساعت 19:27 http://1matarsak.com/

امیدوارم سال جدید به مراتب بهتر و قشنگ‌تر و خوشمزه‌تر و پرتقالی‌تر از سال قبل باشه برات ;)
مبارک است...

مچکرم خیلی خیلی هی جان
شیت سلامت باشه در کنار خودت

سال نویت مبارک مگی جانم :)

ممنونم فاطیمای عزیزم

مریم بانو 1395/01/01 ساعت 16:16

عیدت مبارک مهربااان

ممنونم مریمیییی :)

سلام مگی عزیز.
سال نو مبارک. انشالا سال 95 هم مثل سال 94 برات عزیز باشه.. پر از خاطرات و لحظات زیبا و به یاد موندنی.
و سلامت و سلامت و سلامت باشی در کنار خانواده عزیزت.

سلام دوست جان، مچکرم که به یادمی دختر خوب و ممنون از دعاهای خوووبت
من بهتر ترش رو برای تو می خوام. آمییین

نل 1395/01/01 ساعت 14:30

خیلی سال جدیدت خوب باشه.خیلی خیلی خیلی:)
ارزوی بهترینهارو برات دارم
سال نو مبارک:)

نل عزیز ممنونم که اومدی و تبریک گفتی...
باید بیام و درباره ی پست رمز دارت برات بنویسم :) به زودی

افروز 1395/01/01 ساعت 10:12

سال نو مبارک عزیز دلم ایشالا سال شاااد و عالی پیش روت باشه ، پر از خبرهای خوب اتفاقات فوق العاده برکت همراه با سلامتی
لبخند قشنگت هم همیییشه رو لبای زیبات باشه دخمل مهربونم

وااااااای ممنونم عزیزم
منم برات بهترین بهترینها رو آرزو می کنم.

مردحافظه 1395/01/01 ساعت 09:42

درود
ارزو میکنم 95 سالی باشه که لحظات شادیش بیش از 94 باشه. با برنامه با هدف..
سال نوی م...ن بانو مبارک

آمین و همچنین فرای شما و همسرتون آقا

سلاااااااااام عید شما مباااااااااااارک
امیدوارم سالی پر از خوشی سلامتی امنیت و برکت داشته باشین
انشا الله واسه عید آینده واسه خودت یه شیرینی پزی بزنی با همه دردسراش

سلام
خیلی ممنونم انشالله برای شما هم سال خوش و پر برکتی باشه

بهار خنده زد و ارغوان شکفت
در خانه، زیر پنجره
گل داد یاس پیر...(شاملو)

:)من شاملو رو بسیار دوست می دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد