مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ایمیلهای خوفناک بابالنگ دراز

یک باری هم ایمیل داده بود: 

"چجوری پاشویه می کنن؟" "فقط باید یک پارچه ی خیس کشید روی پاها؟"


+ سرما خورده بودم، مثل حالا... تب داشتم و لبهام اناری بود، مثل حالا... 

+ گاهی دوست مکاتبه ایت که هیچ نمی شناسیش میتونه بهتر از هر تب بری عمل کنه:) 

نظرات 13 + ارسال نظر
باران 1394/12/24 ساعت 21:24

دلت منو نمیخواد :دی
آی گفتی دامن کوتاه :)

مگه شما دامن کوتاهی خواهر من:|¿

ساده خان 1394/12/24 ساعت 17:48

ایشالا زود بگذره و احوالای خوب خوب بیان

ایشالاااااا از ته دل:|

ساده خان 1394/12/24 ساعت 17:44

خوبین؟

جسمی نه، روحی هم سوسو... نه خوب و نه بد
ممنون از احوال پرسیتون

من 1394/12/24 ساعت 17:25

عخخخی:)

:)

امین 1394/12/24 ساعت 17:16

تو که بالاخره خواستیش از خدا پس میده

منتظرم :)

شروره 1394/12/24 ساعت 16:39

در حیرتم از اینهمه تعجیل شما
از اینهمه صبر و طول و تفصیل شما
*****************************
ما خیر ندیده ایم از سال قدیم
این سال جدید نیز تحویل شما

:)))))))))) عالی بود ^-^

هوم 1394/12/24 ساعت 13:54

خب غیرمستقیم داریم تا غیرمستقیم، الان این بابالنگ درازتون همچین سناریویی داشته تو ذهنش که میگه چجوری پاشویه می کنن؟ بعد تو بگی اااا چی شده؟! اتفاقی افتاده؟! اونم در جواب بگه نه چیز خاصی نیست!
این وسط یه جوری به نظر بیاد که نخواسته با مشکلاتش اذیتت کنه و کلا آدم قوی هست و ...! می تونست بیاد بگه مثلا خواهرم تب داره! ولی خب کلاسش اینجوری کمتره!

:|
آم نه، هوم، من تب داشتم، مریض بودم و اونم ازم پرسیدن چجوری پاشویه می کنن؟!
این یه غیر مستقیم دیگه ای بود.

+ سناریو داشت احتمالااا ولی اندکی متفاوت با اونی که تو گفتی :-"

یکى که ایمیل میده که راجع به پاشویه بپرسه حتما کار مهم ترى داشته!

سلام

چه کار مهم تری یعنی؟...

و سلام و خوش آمدید و ...

ایشالا خوب شید زودتر

ممنونم آقا :) امیدوارم مشکل بروزر گوشیم حل شه و بتونم براتون کامنت بذارم.
احساس لال بودن دارم:(( :دی

امین 1394/12/24 ساعت 13:00

اینا که تو برنامه های تلویزبونی اس ام اس میدنا چرا اس ام اس ما رو نمیخونی؟شده حکایت ما.میگم چرا کامنتمو تایبد نمیکنی؟اینو تایید میکنی ولی اون اصلیه رو نه

:)))))))))) عالی بود. اینقدر خندیدم گلوم بدتر دردش شد.

ایشششششششششالا زودتر خوب شی
مگی سرما خورده صفایی نداره

ایشالا البته مگی همه جوره صفا داره:|

هوم 1394/12/24 ساعت 12:42

من معمولا اگه یکی یه سوال ازم کنه که توی گوگل جواب کامل تر و بهترش پیدا میشه، حس بدی پیدا می کنم. چون مشخصه طرف می خواسته غیرمستقیم یه چیزی بهم بگه یا خبری بده و کلا از رفتارهای غیرمستقیم خوشم نمیاد!

خب من از رفتارهای غیر مستقیم! خوشم میاد.
منم فکر می کنم غیر مستقیم می خواسته چیزی بگه... هاه

بریدا 1394/12/24 ساعت 12:29 http://brida.blogsky.com/

:)

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد