مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یکی بره بهش بگه امروز روز زنه!

مطمین بودم که روز تولدم رو یادش میره، اما یادش بود! به وقتش اومد و بهم تبریک گفت آغاز دهه ی فجر رو و نوشت آنلاین شده که بخواد تبریک بگه. شگفت زده شده بودم که یادش مونده، بس که تو همه ی زمینه ها ازش ناامیدم...

تا یادم نرفته بگم، آدمها خیلی خیلی غیر قابل پیش بینی هستن، مثلا تصور من این بود که بابالنگ دراز ندونه روز ولنتاین چیه؟ یا اینکه خیلی ساده تر از اونی که فکرشو کنیم، از کنارش بگذره...

اما خب اینطور نبود، نه تنها می دونست ولنتاین چیه و تبریک گفت، بلکه(حتی!!)می دونست سپندارمذگان هم هست و اونم تبریک گفت.

بعد من منتظر بودم که روز مهندس آنلاین شه و بتونم چند خطی براش بنویسم، شد! اون آنلاین شد و من هم بهش تبریک گفتم که ازش عقب نمونم در تبریک مناسبت ها، خب اینا رو گفتم که بگم کمی بد عادت شدم و انگار انتظار دارم روز زن رو یادش باشه و برام ایمیلی چیزی بزنه و این روز و تبریک بگه!!! که خب خبری نیست. از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون تو خیییلی زمینه ها بد عادتم کرده :|


+ باورم نمیشه 94 داره به این زودی تموم میشه، باورم نمیشه...

نظرات 14 + ارسال نظر

گرامی باد روز زن یک روز دیرتر.

و روز تغذیه سالم و همچو چیزهایی ^-^

من 1394/12/19 ساعت 16:12

خب حرفی ندارم راجع به پست

:دی

امروز روز زنه؟واقعا؟
خوبه که ما کسی رد نداریم بهش تبریک بگیم و بالطبع هم کسی مارو نداره که انتظار تبریک داشته باشه.دی

:) روز جهانی زن بود.
من دوستام بهم تبریک گفتم، از کسی انتظاری نداشتم، جز پن فرندم :) یا همون دوست مکاتبه ایم...

میم مثل محمد 1394/12/18 ساعت 22:02

از اون زمانها که دلم خواسته بیام لبخند بزنم و هیچ چیز نگم.

شما لبخند بزن آقا...
راحت باش

باران 1394/12/18 ساعت 20:51

مگه روز دختره که تبریک بگه ؟:دی
روز جهانی زن هستش ربطی به من و شما ندارد
والسلام نامه تمام....


+
این پست بابا لنگ درازت منو به فکر فرو میبره که بعضی اوقات اونقدر منو
مشغول میکند که میگم نخونمتون :((
دلگیره بیشتر ، در عین شادیش ، یک انتظار ، یه غم نهفته توشه :((

والا من زن و دختر و ؛) همه رو به خودم می گیرم:))

+
عزیزم اگر اذیت میشی واقعا نخون، دوس ندارم کسی رو اذیت کنم با نوشته هام :)

چای 1394/12/18 ساعت 20:03

:))))))))
خواستم بنویسم عادت کنه به چیزی عادت نکنه
اشتباه تایپی بود.عذر میخوام

:دی
ولی من دوس دارم گاهی به چیزایی عادت کنم :)

ساده خان 1394/12/18 ساعت 19:58

مهتاب،هعی ... : (

:)

ساده خان 1394/12/18 ساعت 18:35

نه همون آخ و بد عادت درسته
+بدلیل بودن مهتاب توی این بیت ، من زیاد اینو میخوندم

هعی...
مهتاب اسم خوبیست:|

چای 1394/12/18 ساعت 18:15

آدم باید عادت کنه به چیزی عادت کنه

این عادت من خوبه یعنی؟

ساده خان 1394/12/18 ساعت 18:06

روزتون هم مبارک
شاعر میگه آخ ک بد عادت شدن عادت کم حوصله هاست

خیلی هم ممنونم
آآآآه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست، مثل عکس رخ مهتاب که افتاده بر آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاااست:|

+ دلم خواست بخونمش:دی

مترسک 1394/12/18 ساعت 17:07 http://1matarsak.com/

:(

سلام 1394/12/18 ساعت 16:50

:)

منم به اینکه ادمها قابل پیش بینی نیستند عقیده دارم
میدونم که هر لحظه ممکنه شگفت انگیز باشن

:)

چه بد عادت شدنهای خوبی

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد