مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نگرانی های احمقانه

یه وقتایی تا سر حد مرگ نگران میشم که نکنه هوا سرد باشه، اون وخ پنجره اتاقشو کیپ کنه، گاز پر شه تو خونه و نفهمن و خدای نکرده، زبونم لال طوریش شه! 


+ زیبایی ماجرا اینجاست که من اصلا نمیدونم تو خونشون بخاری گازی وجود داره یا نه... 

نظرات 10 + ارسال نظر

مگه جز من تو این دنیا
کسی می گرده دنبالت؟
کجا میری تو این سرما؟
کجا میری با این حالت؟
رستاک حلاج

اینو می شناختم ^-^
آخی برم گوشش کنم:|

آخی عاشق من:)
دخملم عشق خوبه البته اگه آدمشو پیدا کنی:)
امیدوارم خواسته ی دلت با مصلحت خدا یکی باش عاشق کوچولوی من:)

مگه این اسمش عشقه؟
این یه حس کودکانه ست فکر می کنم بهمنی عزیز

+ امیدوارم این یک بار رو واقعا حداقل با مصلحت خدا یکی باشه

من 1394/12/18 ساعت 11:18 http://manetanha.blog.ir

گاهی نگران اونایی میشیم که اصن نمیشناسیم:)

هوم :)

محمدامین 1394/12/18 ساعت 07:10

چرا من کسیرا ندارم:/فقط مامان بابام نگرانمن:/منم از اونا میخوام:|

بابا و مامان بزرگ ترین افرادی هستن که دارید.
منم کسی رو ندارم نگرانم باشه

بریدا 1394/12/17 ساعت 22:36

حس خوبیه کسیو داشته باشی که نگرانش بشی:)

همه دارن حتما بریدا ^-^

میدونی
همه جا آدم خوب و بد پیدا میشه
از شانس من بدای اینجا ب تورم خوردن بخاطر همین دل خوشی ازشون ندارم
این نگرانیها ، فک کردنا ، ...
فشنگه اما باید مطمون باشی متقابله...

من خیلی وقتا حتی نمیدونم نگران کی هستم ^-^

مترسک 1394/12/17 ساعت 17:48 http://1matarsak.com/

به این میگن نگرانی‌های مهربانانه ;)

هوم ^-^

فروردینی 1394/12/17 ساعت 17:47

عجب!
واقعا نمی دونم چقدر ادمها هستن که این مدلی به دوست و آشناهاشون محبت دارن و این احساسات، نه گفته می شه نه فهمیده می شه!

هوم خیلی ها هستن احتمالا عین من
نمیدونم شایدم نباشن

رگ ها 1394/12/17 ساعت 16:35

عخییییییی :(

:)

سپید 1394/12/17 ساعت 16:26

کی مگی جان؟

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد