مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

12 شب ها و ماجراهاش:|

دوستم شب اینجا مونده بود، من رو تخت خوابیده بودم و اون پایین(به اصرار خودش البته، به تختم عادت نداشت)و تو تاریکی داشتیم با هم حرف می زدیم، بلکه خواب به چشامون بیاد وسط سخنرانی من، یهو با صدای گرخیده گفت : " وای مگی، تو چقدر تو تاریکی وحشتناکی!!!"

مگی: من :| وحشتناکم؟!من:|¿

دوستم با تشویش: " خیلی خیلیی! فک کنم چون چشمات درشته، تو تاریکی شب خیلی ترسناک میشه، به مرگ خودم راس میگم!!! یه جوریه اصلا! حداقل مستقیم بهم نگاه نکن!!!"


+ هیچی دیگه، ساعت 12 شب به بعد اخلاق که نداشتم، همونطور که میدونید اخیرا متوجه شدم تو تاریکی شب(!)قیافه هم ندارم!!! :| اصلا دیگه انگیزه ای هم می مونه واسه اون مرد رویاهای مفلوک که بخواد بیاد منو بگیره:/؟ نه آخه می مونه؟!؟!؟!

+ بهش گفتم اتفاقا بابا میگه اخلاق هم ندارم از این ساعت به بعد می خوای خودت اتاق رو ترک کنی؟! چون هر لحظه امکان داره پرتت کنم بیرون از اتاقم:|

نظرات 29 + ارسال نظر

:دی

:دی :-"

بله فترکم گیلکی بود! اینقدر می گم که همسر هم با اینکه هیچی از گیلکی متوجه نمیشه کاملا این یکی رو درک می کنه!

من البته متفاوتشو شنیدم، خب شما به لحن و لهجه ی شرقی می گید احتمالا
این وری ها میگن فوتورک:)))))))))))))
خیلی بامزه ست واقعا، که اینجور واژه ها رو همسران گیلک ها یاد میگیرن:)) :دی

رویا 1394/12/16 ساعت 13:53

بیچاره مرد رویاهات فک کن تو روز با یه دختر مهربون با چهره دلنشین دوست داشتنی آشنا مییشه بعد ازدواج میکنه بعد شب بعد ساعت دوازده با یه هیولای وحشتناک ... اخلاق رو به رو میشه قشنگ به گ... خوردن میوفته

من مهربونم بابا...
بهونه گیر می شم، بدخلقی و عصبانیت که اصلا
:)) همون 12 به بعدم جذاب تره اتفاقا:|

جولیک 1394/12/15 ساعت 22:19 http://platelets.blog.ir

شبا باید سوییچ آف بشی کلا:))

سوییچ آف کفایت می کنه؟!
نظرت چیه نامریی شم کلا:|||¿

مشکل از تو نبوده مطمئنا. مشکل از دوستت بوده . شاید از چشمای بزرگ میترسه

:| نمی دونم آقا...
شااید، ولی رسما یه جوریش شده بود

پکیییییدم

:))))) :*

باران 1394/12/15 ساعت 17:03

ولی من مرد خوش خنده خدا رو شکر تو خونواده ام دیدم :))
( داداش کوچکم خدای خنده است ! بخنده که دیگه کسی حتی جلودارش نیست )
بنظرم توام از نوع خوبش بگرد و پیدا کن ؛ ))


+
ولی بنظرم تلقین هات برای خودت هم بی تاثیر نیست :)
برای همین است تغییر نمیکنی :)

الهی سلااامت باشن داداش جان

+ اوشون باید پیدا کنن بنده رو، من که فقط می تونم منتظر بمونم:|

عارفه 1394/12/15 ساعت 12:31

خب طبق نظر خانواده و آشنایان بنده که از خواب بیدار میشم بهتره که کسی دور و برم نیاد تا حالم خوب شه و از حالت هاپویی خارج شم و مدام هم برای اون بدبختی که قراره صبح ها کنار من از خواب بیدار شه و اخلاق محمدی منو تحمل کنه افسوس میخوردن و نوچ نوچ میکردن جناب برادر که معتقد بودن شیش ماه بیشتر منو تحمل نمیکنه
الان من وهمسرجان ۴ سال که به خوبی و خوشی داریم کنار هم زندگی میکنیم و معمولا بعد از خواب با یه خوراکی شیرین من رو از فاز هاپویی خارج میگنه
آقایون موحودات به شدت تطبیق پذیر با شرایط موجود هستن و راهحل های جالبی پیدا میکنند برای حل مشکل

شما خواهر منید پس
من صبحا از خواب پامیشم حسابی سرحالم معمولا
شبا هم تازه بدخلق نیستم که اصلا!!! نیشم بازه، فقط بهونه گیریم زیاد میشه و لجباز میشم و به شدت دوس دارم مورد توجه باشم!!! اینو خودم کشف کردم درباره خودم
خیلی خوبه که شویت راهش رو پیدا کرده؛) همیشه خوشبخت و شاد و اینها باشید:دی

همشون الکی میگن
گوش نده
برای مرده رویاها با اون چشمای درست و اخلاق ویژه میشی بهترینه بهترین تو دنیا

آخ چه کامنت مهربونی!!!
اخلاق ویژه آخه ^-^؟
مثبت اندایشیااا

وای مگی خدایی خیلی پستت خنده دار بود
هنوز یادم میفته میخندم، مخصوصا اون قسمت که گفته مستقیم نگاه نکن

حالا من یه چیزی بگم تو بخند، یه بار من داشتم کابینت تمیز کردم تصویر خودمو تو درِ فِر دیدم، آخه فِرمون درش آینه ست، یه چند دقیقه ای به خودم زل زدم، یهو انگار روحمو دیدم انقد ترسیدم که نگووووو، هنوز که هنوزه جلویه آینه زیاد تو چشمام نگاه نمیکنم میترسم

:))) والا نمیدونستم چی بگم اصلا؟ دو سه بار پرسیدم و اونم همینجور تاکید داشت و میگفت یه جور وحشتناکی میبینمت خیلی خیلی ترسناک:|

:))) چه خنده دار، یعنی چی؟ از خودت ترسیدی ندا:|¿

وای مگی خدا نکشتت
انقد خندیدم همکارا چپ چپ نگام کردن
چند وقتیه بدون نظر دادن میرم ولی الان دلم نیومد ننویسم
خیلی باحالی به خدا، یاد فیونا تو شِرِک افتادم، شبا غول میشد
دلم خواست تو تاریکی ببینمت : )
ولی دوستت چه بانمک گفته ها

:)))))
چی کنم خب:|| اتفاقا دوستمم بهم گفت پس باید بگید به طرف که تو فیونایی :))
دیگه آخه دیدنم دارم به نظرت؟ وحشتناکم گویا دیگه وحشتناااااک

نل 1394/12/15 ساعت 11:07 http://ykishodan.blogsky.com

12شب ب بعد وقت برای خواستگاری تعیین کن تا با واقعیت رو به رو بشن.
هر کی هم زیادی حرف زد.زیادی کلاس اومد... بترسونش^_^

:)))
نه خیرم!!!
ببخشیدا هندونه رو می خری مگه میدونی توش چه خبره؟!
اونم باید بعد ازدواج بفهمه من چه انسان داغونیم:)))))))

چه دوست باحالی داری که رک تو روت گفته

بله خیلی خدا حفظش کنه:دی

باران 1394/12/15 ساعت 09:30

سلام
اون مورد آخر بهش گفتی اونوقت دوستت خداوکیلی چکار کرد و چی گفت ؟:دی


+
اینموقع ها خدا به داد مرادتون برسد :دی
ولی احتمالا اگر مرد خوش خنده ی باشه قهقه رو میزند ...

سلام
هیچی نظر خاصی نداشت:||| :))

مرد خوش خنده؟! من و مرد خوش خنده؟ ببین هرکی نزدیک من میشه هاپوعه:| من مرد خوش خنده به عمرم ندیدم که!!!!!

سپیده نصف جهانی 1394/12/15 ساعت 09:17

به منم گفتن اینو :(
من الان یه شکست خورده ام!!التماس دعا دارم :(((

به تو هم؟!
از من یاد بگیر خیلی خوشحال دارم به زندگیم ادامه میدم:))))

من 1394/12/15 ساعت 08:45

وحشتناک ینی چه شکلی؟! :|

از اونی که دیده بپرسید:|
صرفا گفت چشمات درشته آدم وحشت زده میشه از نگاه کردن بهت:|||

مترسک 1394/12/15 ساعت 08:16 http://1matarsak.com/

امان بده مگی جان، امان امان :|
صبح بخیر :|

صبح بخیر:|
به چی امااان بدم برادر من:/؟

عمو 1394/12/15 ساعت 06:02

سلام سیندرلا...

سلام عمو جان سحر خیزم:دی

مردحافظه 1394/12/15 ساعت 02:05

دوباره دیدمش و یه لایک دیگه..
ترسناک نه منتها جذبه دارین
در مورد شاخص جینی سه دولت رفسنجانی خاتمی و احمدی میخوندم..
چند تا مقاله در مورد سهراب.. به نظرم سهراب هم اگز......
و چند تا مقاله درمورد رای مردم تهران در انتخابات اخیر..
مرسی بابت لحظات خوبی که بهم دادین شبتون بهشت

خودمم برم ببینمش:|
من در کل کم آدم جدی ای نیستم، در عین حال که زیاد می خندم خیلی هم جدیم، مثلا تو دانشگاه به هیچ کس روی خوش نشون نداده و نمیدم:|
جدی؟ سهراب هم؟
جالب بود:)
از اتحاد تهران نشین ها خوشم میاد:)
مچکرم بابت کامنت هاتون، خوشبخت باشید شما هم


مرسی شبم با کلی خنده و فَتَرک همسر(به خاطر یهو بلند خندیدنم) به پایان آمد!

:))))))))
ممنونم که خندیدی... فترک:))) گیلکی نوشتی سرن؟ عزیز دلمی تو

من... 1394/12/15 ساعت 00:48 http://rozhh.blogfa.com

مگی...
چیزه....
من میترسم :////
میگم....
امشب ماه کامل میشه اره؟
بعد شنیدی ک گرگینه ها وختی ماه کامل میشه خویه گرگیشون نمایان میشه؟
چیزه. ..
مگی گرگینه نیسده؟ :/

اوم...
اینقدررر ترسناکم:|||¿
شنیدم! آیدی دوران کودکیم مگی ورولف بود:/
جهت اطلاع :))))) حالا میتونید فرار کنید!!!

مردحافظه 1394/12/15 ساعت 00:42

ای بابا زن بابا..منظور من خودتون نبودین که. خودتون+ تاریکی..
بخاطر همون چشای درشت. همون عکس که سیاه سفید بود. چی بهش میگن؟ پرتره؟ الان تو پوشه عکس سرچ کردم نبود..
اما جمله:
پسرا قدرت تصورشون بالاست
ویندوز رو عوض کردم جای ژ و پ قاطی شد..
ما بریم سایت های سیاسی یه دورکی بزنیم

آهان بله بله گویا ترسناک میشم دیگه
دوستم قسم خورد حتی:|
بلی پرتره... بهمن بود فکر کنم 13 14بهمن
اینکه قدرت تصورشون بالاست پسرا رو کسی بهم گفته بود.

مردحافظه 1394/12/15 ساعت 00:15

ببخشین ژاسخ سوالتون:
چون عکستون رو دیدم دیگه.. و اینکه ژسرا قدرت تصورشون بالاست البت اگه یه دختر جمله ی قبلی رو به یه ژسری بگه به نظرم متلک سنگینی انداخته..

:|
از عکسم تشخیص دادین میتونم ترسناک شم:/؟
یعنی به کجاااای من میاد ترسناک بودن آخه؟! ای بابا:|||
اوم، کدوم جمله ی قبلی متلک سنگینیه؟ اون جمله ی کتاب؟!

مردحافظه 1394/12/15 ساعت 00:11

خواهش اونم موردی نداره
راستی نفرین از محسن یاحقی خوشتتون نیومد نه؟
اهنگ جدید:
"مطمئنم" از علی لهراسبی که ریتم شادی داره و وقتی متاهل شدید حتما بزنید و با اقاتون برقصین خیلی حال میده. متنش هم زیباست.

والا هرکاری کردم دانلود نشد و دیگه فراموش کردم:|
من؟! من برقصم؟! عمرااا :| وای خدا عمرا یعنیا عمرا :/
حالا پس فردا دیدین همچو کاری هم کردم، گویا هیچی ازم بعید نیست. وگرنه بگم، هیییچ وقت تو عمرم نرقصیدم:دی
برم ببینم مطمینم کدوم آهنگشه؟ دوس دارم لهراسبی رو

امید میرزا 1394/12/15 ساعت 00:08

پخخخخ


ترسناک =))))))

مگی خون آشام میشود
همه روزه (شبه) از 12 بامداد الی 4، 5 اینا

:)))))))
همه شبه
خدایی من خیلی خوش اخلاقمااا....ولی بابام میگه کلا باید به حال خودت رها شی از 12 به بعد :-"
دهه

هوم 1394/12/15 ساعت 00:04

من به شخصه از همسر آینده به عنوان پتو و بالش استفاده می کنم، دقت نمی کنم ترسناکه یا نه!

اگه پرت شدین از اتاق بیرون شاکی نشین فقط:|
بالش آخه؟!؟! :|
به آدم ترسناک دیگه نمیشه نزدیک شد که

مردحافظه 1394/12/14 ساعت 23:53

می تونم اون ترسناک بودنتون رو تصور کنم

بعله :| خدایی چطور می تونید تصورم کنید آخه:/؟
راستی کامنت بعدیتون رو با اجازه تایید نکردم:)

+ کامنت درباره ی عشق افلاطونی هم خیلی جالب بود، به درخواستتون تایید نکردم اما... اینکه من شخصیت ثابتی دارم(همون ....یست) خیلی جالبه

ساده خان 1394/12/14 ساعت 23:42

بهتر از ترسناک بودن تو بیست و چهارساعته کع : مثلا دارم دلداری میدم
چون داریم ب 12 شب نزدیک میشیم کم کم برم محو بشم

:)))))))
ده دقیقه زوده! 12 بیاین دوباره یه کامنتی بذارین ببینم جرات می کنین بیاین جوابشو بخونین:|¿

بریدا 1394/12/14 ساعت 23:21 http://brida.blogsky.com/


عاقا من +18 شدم ولی هنوز روم نمیشه درمورد این پستا نظر بدم :دیییی

:|
شما نظر نده خانوم:دی
ایشالا زنده بودیم 4 5 سال دیگه بیا بخون پست رو:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد