مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برشی از زندگی من...

داشتیم صحبت می کردیم، بهش گفتم قضیه واضحه نمیدونم چرا نمیفهمی حرف منو

و بعد سعی کردم برای حرفم دلایل بی ربط و با ربط-!- بیارم و ثابت کنم حرفم درسته... درحالیکه ته دلم می دونستم که حرفا و بهونه هام همش الکیه

لیوان های چای رو از رو میز برداشتم و بدون اینکه نگاهش کنم و چشم تو چشم شم باهاش، رفتم سمت آشپزخونه، همینطور با تاکید دلایلم رو میگفتم، اونم تایید می کرد که آره، تو راس میگی و واقعا همینه، حقیقته مگی... و اوهوم، اوهوم می گفت.

سینی رو که گذاشتم رو اپن و رفتم سمت کنترل، یهو یه چیزی(که من فکر کردم تیر بوده، اما در حقیقت بالش بود) خورد بهم، و تا برگردم ببینم چی بوده بالش دومی پرتاب شد سمتم و داد زد مگی...

دیگه منو سیاه نکن! جمع کن این بساطو، جمع کن! یادت میارم سه ماه دیگه... 

و من همچنان سعی داشتم به انکار کردنم ادامه بدم که وقتی دیدم نمیشه، سرمو انداختم پایین و رفتم چای رو تمدید کردم و گفتم خب حالا تو باور نکن، قرار نیست که همیشه باورم کنی که.. 


+ چقدر خوب می شناسن منو بعضی دوستام آخه، چقدر خب...

نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده مشهدی 1394/12/13 ساعت 09:14

پست سنگینی بود
صلوات

:))))))) دیروز سه ماهت شدا!!!

منم عاشق یاهو مسنجرم
هنوز که هنوزم بی نهایت باهاش دوستم

چه جالب و بامزه :)))
آپدیتش کردی تیلو؟

برش های زندگی عین برش های پرتغال میمونن

:))) بلههههههه

***** 1394/12/13 ساعت 05:59

من عاشق یاهو هستمممم از 12 سالگی چت میکردم!:))) خدا چی کار کنه یاهو رو ک روما رو بست
راسته میگن تو ایران فقط بسته س؟
تو برنامه یاهوت و از کجا آوردی؟من قبلا داشتم خوب بود الان ک یکی گرفتم هی هنگههههههه :(
بابا لنگ درازم چتیه؟:دی

منم دوسش دارم، ولی روم؟ دو سه باری رفته بودم در سن 15 16 سالگی، ولی بیشتر نه
من در جریان نیستم راستش:))
من از بازار آپدیت کردم. هنگ نمی کنه برام:)

+ ما ماهی یک بار در حد چند جمله با هم چت می کنیم.

Amitis 1394/12/13 ساعت 02:45 http://amitisghorbat.blogsky.com

مگهان یاهو؟!؟ شوخی می کنی؟

نه من کاملا جدیم
عاشق یاهو مسنجرمم :(

همه مون گاهی همین طوری میشیم:)
یه دلایلی میسازیم!اصلا نه میشه اسمشو گذاشت بهونه نه دلیل....
سخت نگیر....

اوم...
دوس دارم حرف دوستم به حقیقت بپیونده!

Ali 1394/12/12 ساعت 21:40

Ina ro velesh
Faghat bego darbare che bode on dorogha

:))))))))))

روزمرگی 1394/12/12 ساعت 20:12

بسه دیگه فیلم بازی کردن! :))


+
چقدر خوب :-)
و شاید.. چقدر بد :|

:)))))

+ خیلی خوبه حسش، اما گاهی شرمنده میشه آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد