مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چشمهایش...

می ترسم یه روزی بچه م ازم بپرسه که عاشق چی باباش شدم و مجبور شم بگم عاشق لحن چشماش و یا حتی انحنای صداش...


و از اون بیشتر از این می ترسم که روزی بچه م، از باباش بپرسه که عاشق چی من شده؟ و باباش در جواب بگه صلابت صداش و یا حتی جیغ توی چشمهاش... شاید هم شادابی چهره ش...


+ برای عاشقی هم دلیل های محکمه پسندتری باید، برای عاشقی هم...

+ دلیل عاشقی #از سری سوالهایی که نباید پرسید# دلتنگی برای لحن تابدار چشمهای کسی...


نظرات 16 + ارسال نظر
جولیک 1394/12/10 ساعت 22:09 http://platelets.blog.ir

تازه کامنتمم تو ساعت ممنوعه بود:-"

:)))))))) حقت بود 12 شب رو نشونت بدما یعنی:/

بریدا 1394/12/10 ساعت 14:05 http://brida.blogsky.com/

صدا
:)
حتی صدایی که قیافشو ندیده باشی ملاقاتش نکرده باشی
احمقانه ست ولی فقط با صدا هم میشه کسیو دوست داشت

:)
بله که میشه...معلومه که میشه

نل 1394/12/10 ساعت 01:49 http://ykishodan.blogsky.com

نوشتم و پاپاک کردم..نوشتم و پاک کردم..
برای عاشقی لازم نیس دلیل اورد.گاهی نمیفهمی چقدر عاشقی.اصلا عاشق شدی.عاشق چی؟
اما ی جایی میرسه میبینی زندگی بدون اون شخص رنگ نداره.باهاش حرف نزنی مث اینه ک یک کار مهمی رو انجام ندادی.ازش ناراحت ک باشی دل و دماغ کاری نداری.باهاش خوب ک باشی دنیا رو جا بجا میکنی..
وقتی ازش چندساعت بیخبر باشی همش دنبال یک چیز گمشده ای میگردی...
گاهی نمفهمی.گاهی یک اتفاق خیلی خوب.گاهی یک اتفاق بد..گاهی..گاهی...باعث میشه بفهمی عاشقی..خیلی زیاد عاشق..
فکر میکردم عاشقی دلیل میخاد..عاشقی بهونه میخاد..اما نمیخاد..عاشقی یک حس خوبه که تو با اون شارژو دشارژ میشی..عاشقی یک حال خوبه..عاشقی یک دوست داشتن ساده و پاکه..یک دوست داشتن عمیق و خاص...
امیدوارم تجربه اش کنی و به نوع شیرینی هم تجربه اش کنی:)

اینکه شماها تجربه ش کردین خوشحالم می کنه، امیدوارم این حسای خوب موندگار باشه همیشه و همیشه نل جانم :)

Lady 1394/12/10 ساعت 01:11 http://writtenbylady.blogsky.com

قشنگه که آدم عاشق این چیزا شه ولی عاشقی همینه دیگه نمیشه هم گفت باید دلیل محکمتری باشه
نصف شبی دچار چالش شدما

خیلی ستمه آخه:|
برای من حداقل زشته... با این سن، با این همه ادعای منطقی بودن:/

جولیک 1394/12/10 ساعت 01:07 http://platelets.blog.ir

مثلا عاشق اخلاق بعد ساعت دوازدهت بشه؟
:))
خو عاشق همین چیزا میشن دیگه...!

:)))))))))))
جولیک یعنی گیر دادی به 12 شب به بعد من ها!!!

بستگی داره دلیلاتو خودت باور داشته باشی یا نه...
بچه ام وقتی ببینه چیزایی که میگی تو زندگیت هر روزتون تکرار میشه،مثلا احترام،علاقه حالا با هر دلیلی اونم باور میکنه:)

دلیلات مگهان پسنده

اوم... نه دیگه! میگم می ترسم دلایلم اونقدر مگهانانه باشه که روم نشه بگم حتی :-"

رگها 1394/12/09 ساعت 21:46

ترس نداره که .
با دمپایی میکوبی دهنش بهش میگی این غلطا به تو نیومده :/
والا ! مگه ما بچه نیستیم ؟ کی ازین سوالا پرسیدیم ؟ :))))

:|
اینقدر خشن آخه:/؟
مامان بابای من از بس عاقل بودن نمیشه از این سوالا ازشون پرسید که:|

چقد تعابیرت قشنگ بود مگ؛))) منو تو دوتا مامانِ دیوونه میشیم؛))

^-^
مامانم می خوایم بشیم حالا:/؟
تو کار باباش موندم من فعلا... یه لبخند بلد نیستم به آقایون بزنم:|

امید میرزا 1394/12/09 ساعت 19:02

برای شروع ی رابطه میتونن اون چیزایی ک پدر و مامان وبت در اینجا گفتن خیلی خوب باشن خیلی از عاشقی ها اینجوری شروع میشن ک ب اون زندگی قشنگ بعدش میرسن
با ترسیدن از گفتن این جور دلیل ها مخالفم

ولی خب با این موافقم که بعد اون عاشق نگاه و صداو... ک لحظه ای
باید بعدش ی درک قویتر از هم دیگه ی عشق سنگین تر عمیق تر ب وجود بیاد ک بشه ب اون عاشقی در لحظه اول ب عنوان ی امتیاز مثبت نگاه کرد

اوم، راستش این پست به دلیل خاصی نوشته شده:)
نمیتونم واضح بیان کنم دلیلشو:/

انحنای صداش منو یاد انحنای شکم میندازه خب:)))))
یکم شاعرانه تر لدفن!

:)))))))))))
حتما انحنای شکمم داره!!! ایشالا ایشالاااا:)))

مترسک 1394/12/09 ساعت 18:53 http://1matarsak.com/

همه اینا «دلیل» حساب نمیشن، صرفاً «بهونه» هستن؛ از یه جایی به بعد میگی اگه طرف هیچ‌کدوم اینا رو هم نداشت یا از دست داد هم اهمیتی نداره چون به «دلایل» محکمه‌پسندی توی دلت رسیدی که حتی نمی‌تونی برای خودش توضیح بدی، دیگه بچه‌تون که جای خود...

اوم!
آخه چرا آدم باید بی دلیل محکمه پسند به کسی فکر کنه؟
اوم...

من 1394/12/09 ساعت 18:52

شاید خنده دار به نظر بیاد ولی از عاشق شدن میترسم:|

خیلی طبیعیه!
منم می ترسم و خیلیها...

من 1394/12/09 ساعت 18:43

یه بار یه نفر بهم گفت اگه عاشق بشم
در نهایت کارم به جنون میکِشه:|
امیدوارم تجربه عاشقی اونم این شکلی رو نداشته باشم:/

اوم، چرا جنون حالا؟
من اهل حساب و کتابم، به همین دلیل بعیده که بتونم ذره ای عاشق شم حتی و بهمم نمیاد اصلا

آخ از دلیل عاشقی
امان از عاشقی
اصلا گفتنی نیست
منم اولین بار بدون اینکه بفهمم مبهوت لبخندی شدم که با همه دنیا فرق داشت... شیطنت را توی اون لبخند دیدم ... بعد از اون دیگه چشمهام را پر کرد... اون لبخند اون لحن خاص.. امان... دست به دلم گذاشتیا

نمیدونم که امیدوارم تجربه ش کنم؟ یا امیدوارم گرفتارش نشم:)؟

+ به من اصلا نمیاد عاشق و آروم شم. به نظر خودم اصلا بهم نمیاد...

امید میرزا 1394/12/09 ساعت 18:23

#مخالفم

دلیل محکم پسند؟
نباید؟ شاید نباید...

گفته بودم که خاطرَت را این مردِ تنهای ایل می خواهد
گفتی :" آخر چرا؟!" و پرسیدم : " عاشقی هم دلیل می خواهد؟!!"

رضا سیرجانی
+ خب"لحن چشماش و انحنای صداش" خیلی شاعرانه بود! تعابیر فوق العاده ای بود

... :)

+ ممنونم، فکر کنم بهترین واژه هایی بود که ممکن بود براش به کار ببرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد