مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مریم و شراره هایی که نارنجی براشون یادآور منه:)

تو پست رنگ رنگی از نارنجی ها نوشته بود، مریم نامی با دیدن اون پست یاد من افتادن و لینکشو برام گذاشت...

اینجوری بود که من فهمیدم من  و مامانم علاوه بر 69ی بودن_من شمسی و مامان میلادی_هردومون نارنجی هم هستیم...


+ حتی اون هم نارنجیه، میبینید؟ بی دلیل نبود که پرتقالم صداش کردم.

نظرات 10 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/11/26 ساعت 00:22

یعنی اگه خوده 69 دهن وا کنه میگه:
این مگهان منو عاصی کرد..

به قرعااااان:| :))

المی 1394/11/25 ساعت 01:25

یه چند سال زودتر بدنیا میومدن الان اونجوری بودیماا ای بابا:دی
با خاله جان یکی میشه:دی

الهی:))

المی 1394/11/25 ساعت 00:02 http://cheraqmoshi.blog.ir/

من نیز نارنجی دوس ولی مامانم بیشتر دوس داره:دی

چه باحال واسا برم شمسیه خودمو با میلادی ننه حساب کنم

چه جالب:دی
من دلیل خاصی دارم برای این علاقه م:)
حساب کنید البته بعیده که یکی شه ها

مگی جان یه چیزی بگم باورت میشه؟ منم چند روز پیش تو پیج رنگی رنگی اینو دیدم و برام جالب بود و دقیقا یاد تو افتادم ولی فرصت نشدبهت بگم تازه فهمیدم این عشقت به نارنجی از کجا آب میخوره

هاها؛) چه بامزه بهسای نازنینم...
اوهوم خودمم راستش نمی دونستم، مامانم میگه از دو سه سالگیت این رنگو دوس داشتی برعکس بقیه بچه ها که صورتی دوس داشتن

بنده میلادی و شمسی من و مامانم با هم یکی نیست.
حالا قضیه ی این نارنجی با سال چیه خواهر؟!!

نارنجی ربطی به سال نداره، نوشته بود بهمنی ها و شهریوری ها موجودات نارنجی ای هستن، به چه دلیل؟ نمی دونم.

+ این اتفاق هم سال بودن من و مامانم عجیب بوده و واسه همه پیش نمیاد خب:)

جریان نی نی جان چیه؟

حکایت پیرزنهایی هست که تا یکی از جوون ها متاهل میشه اصرار به بچه دار شدنشون دارن؛)

منم نارنجی دوست دارم....

نارنجی ها یه جور خاصی مهربونن به نظرم :)
شمام نارنجی هستید درسته؛) ایشالا نی نی جان به زودی هم نارنجی باشن؛)

شروره 1394/11/21 ساعت 10:16

:*******

مریم 1394/11/21 ساعت 00:38



خوشحالم که دوست داشتی

*زهرا* 1394/11/20 ساعت 22:31

واى چ جالب !! من الان الان کشششف کردم ک منو مامانم هم سال شمسى و میلادیمون شبیه به همدیگس! جفتمون 75 ... تا حالا حواسم نبوده ب این موضوع...پست رو ک خوندم گفتم بذار حساب کنم ببینم چجوریاس :) چقد جالب واقعا :)

هاها چه بامزه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد