مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بیا نباش...


علی وحدانی - از کتاب بیا نباش

+ کتاب کش رفته از کتابخانه ی دیگران:) خوانده شده، در عصر پنج شنبه

نظرات 6 + ارسال نظر
Ali 1395/02/09 ساعت 07:01 http://alivahdani.com

:)

پست های کتابی تو مرور می کنم

حرف نداره


زیادی باشه پست های کتابیت صلواتْ

پست های کتابی 5 6 تا حداقل پیش نویس دارم:)

به افتخار شما ایشالا آپ می کنم.

وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونان که بایدند
نه بایدها

چقدر شعر و جمله های قشنگ باب هست و نیست، بود و نبود هست... نه؟

سلام....
چهوچسبید بهم...
قشنگه ...

هوم به منم :)

قول بده که خواهی آمد
اما هرگز نیا!
اگر بیایی
همه چیز خراب میشود
دیگر نمیتوانم
اینگونه با اشتیاق
به دریا و جاده خیره شوم
من خو کرده ام
به این انتظار
به این پرسه زدن ها
در اسکله و ایستگاه
اگر بیایی
من چشم به راه چه کسی بمانم؟

رسول یونان/ کتاب کنسرت در جهنم

چقدر دوست داشتنی تر بود این کامنت از خود پست

+ ممنون

سلام
بیا نباش:)))

سلام
....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد