مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فردا این موقع 25 ساله و 5 ساعته ام!

داشتم با خودم فکر می کردم چرا اینقدر بی حوصله م و چرا اینقدر بی انرژی جواب اس ام اسهای تبریک رو میدم؟ یهو خجالت کشیدم از خودم، واقعا فکر می کنم خیلی ها دوسم دارن و حتی اگه هم ندارن درهرحال به یادم بودن که دارن تبریک میگن.

خلاصه اینجوری شد که سعی کردم خوشحالانه با قضیه برخورد کنم هرچند که به نظرم تبریک خیلی مفهوم نداشته باشه.نمی دونم چرا امسال اینجوری شدم و تبریک زده ام؟ امیدوارم ناشی از افسردگی! نباشه که خیلی زشته یکی مثل من بخواد افسرده شه؛)

فردا سعی می کنم یک عدد عکس از بیمارستانی که توش چشم به جهان گشودم بذارم:دی

ایده ای ندارید واسه ایجاد شوق و ذوق تولدانه؟! حالم خوبه ها ولی ذوق ندارم و خب این برای من همیشه ذوق دار خیلی غیر طبیعیه...


+ 24سالگیم خیلی خوشگل بود لعنتی، خیلی خوشگل بود، 24سالگی همراه بود برام با عطر پرتقال و همراه بود با کلی تجربه های جدید و دوستهای جدید و اتفاق های خوش... شاید واسه همینه که نمی خوام بره؛) هوم؟


نظرات 22 + ارسال نظر
Ella 1394/11/14 ساعت 12:07 http://oceanic.blogsky.com

راستی من که همیشه دیر میرسم و مزه همه چیز میره:)) اما اگه خواستی به من هم رمز بده:) هرچند که قبلا هم عکس ماهت رو دیدم:)

عزیزکم رمز رو نوشتم که!
چرا هیچ کس نمیبینه:))؟!
1 هست رمز خانوم... اصلا هم مزه ش نمیره ^-^

Ella 1394/11/14 ساعت 12:05 http://oceanic.blogsky.com

مگی جون تولدت هزار هزار بار مبارک باشه عزیزم، خوشحالم که اینهمههه خوشحال و هیجان زده ای و روزهات پر از شادیه.. امیدوارم از لحظه لحظه 25 سالگیت لذت ببری
دنیا دنیا شاد باشی و سلامت دوستم

خیلی خیلییی ممنونم الای نازنین

سپیده مشهدی 1394/11/12 ساعت 17:59

کامنت خصوصی من گویا نرسیده
تولدت مبارک پرتقال فروش

:))))))))))
عالی هستی تو سپیده
دهه چرا اس ام اس ندادی خصوصی دادی؟ وقتی خصوصی میدی احتمال اینکه دیر ببینم خیلی زیاده:| :دی مثل الان
ازت ممنونم جانکم

نسترن 1394/11/12 ساعت 16:45

آخه جواب همه رو دادی
فقط جواب منو ندادی
منم از این به بعد مث قدیما خاموش میخونمت

عه من نشستم جواب همه رو دادم که اتفاقا:|
اصولا این کارو نمیکنم که یکی رو جواب ندما:/
امیدوارم ناراحتتون نکرده باشم، بشه سر فرصت چک می کنم جواب میدم باز

نسترن 1394/11/12 ساعت 11:49

خوشحال باشین خب:دی

چه زیبا صدایه اذان
وقتی خطبه ی عقد میخوندن برام صدای اذان میومد، اذان ظهر


مامانم از تولد من فقط مرد بود ماما رو یادشه D:

:))))))) دو دقیقه تمام قهقهه زدم من!
وای خدا

یعنی پنج بعدازظهر دنیا اومدی!
من ساعت 9 شب : )

تبریک به تو و خانواده ت به خاطر داشتنِ تو

هی وای از دقتت ندا
بله درست وقت اذان به دنیا اومدم البته یعنی گویا مامانم وقتی بغلم کرد صدای اذان به گوشش خورد:دی

نسترن 1394/11/12 ساعت 09:16


مجددا مبارک باشه عزیزم
زیبایی چون زیبایی ادم ها متعلق به قلب های زیباییهست که دارن
و تو خیلی زیبایی
و همچنین از نظر ظاهری هم خوشگلی ... خودم عکس بچگیت رو دیدم

مبارک باشه.

یاد این افتادم که امسال بعد از سالهای سال یکی از دوستان تصمیم گرفت برای من به طرز غافلگیر کننده جشن تولد بگیره اما همچین خرابش کرد که من کلاً از جشن تولد پشیمون شدم!

ممنونم
جدددی؟
من امیدوارم خانواده م کادویی ندن که دلم بگیره:|||

مبارک باشه.

یاد این افتادم که امسال بعد از سالهای سال یکی از دوستان تصمیم گرفت برای من به طرز غافلگیر کننده جشن تولد بگیره اما همچین خرابش کرد که من کلاً از جشن تولد پشیمون شدم!

:دی

آیلا 1394/11/12 ساعت 03:16 http://unimodal.blog.ir

عزیزم مبارکت باشه:)
بهترینا رو بعلاوه سلامتی و ارامش در کنار خونواده تو بهار جدیدت برات آرزو میکنم
بوس
بغل
عشق

ممنونم آیلای دوست داشتنی
اوم...ممنونممم واقعا

مطهره 1394/11/12 ساعت 00:20 http://aban19.blogfa.com

ای بابا در حال تایپ یه متن بودم ساعت از دستم در رفت !
تولدت مبارک مگی جون !
ایشالا 25 سالگی ات هم مثل 24 ، پرتقالی و نارنجی و همچنین فیروزه ای باشه !
حال و احوال دل ات رو به راه باشه !

ممنووووونم دختر... اوم چه رنگای ناااازی

omid 1394/11/12 ساعت 00:11

وخی وشت کادو آوردن به به

حیف من بلد نیسم درست کرمانی حرف بزنم
وگرنه ی تبریک با لهجه کرمونی توپ بهت می‌گفتم


خب تو 25 سالکی ایشالله از سالای قبلت بیشتر از زندگیت لذت ببری

ب فکرایی ک واسه این سالت داری ب برنامه هات برسی

و......

واست دعای نزدیکتر شدن دلت ب بالایی ارومتر شدن درونت
و ی سری دعاهای دیگه رو میکنم بانو

همون وخی باستانی حالمونو جا آورد آقا
سپاااس

خزنده 1394/11/12 ساعت 00:08

به نظرم خودکشی کن. در اوج خداحافظی کن. ۲۴ سالگیت که میگی خوب بوده. هیجان هم که می خوای بدی بهش... هوم؟

واقعا که خز
واقعا که
جا داره برای دوستان کامنتت رو عمومی کنم!
همون که تو خواب دستت به خونم آلوده شده بود:|

Lena 1394/11/11 ساعت 23:50

مبارک باشه تولدت دختر دوست داشتنى :*
امیدوارم ٢٥ خیلى خیلى از ٢٤ بهتر باشه برات و به آرزوهاى قشنگت برسى :)

لنای عزیزم
ممنووون

مهران 1394/11/11 ساعت 23:42 http://mehran.blogsky.com/

تولدت مبارک :)

سپاسمندم ^-^

مریم 1394/11/11 ساعت 23:31

۲۴ را با خیال راحت رها کن بزار بره، ۲۵حتما ب ان روزهای بهتری میاره.
تولدت مبارک دخترک.

چشممم مریم...دارم رهاااش می کنم ؛؛)
ممنونم

تولدت مبارک مگی..
شاد و سلامت باشی همیشه..

ممنونم عزیزم ^-^

Ali 1394/11/11 ساعت 22:55

Bano emroz ba khodam fekr mikardam ke chera magie ma taghir karde
Chera mesle pish khoshal nist khoshalam ke zod hale khodeto be tarighi khob mikoni
Tavalodet mobarak azize dos dashtanie blogestan

:)
چه جالب... واضحه خوشحال نبودنم؟
البته خوبم واقعا ولی سرخوشیم کمتر شده

+ خیلی لطف دارید آقا

نل 1394/11/11 ساعت 22:53 http://ykishodan.blogsky.com

اهان راستی میخوام برم حرم اگه خدا بخواد توی این دوروز.یک دعای ویژه هم برات میکنم حتما.
تنها کاری ک از دستم بر میاد....
شاد باشی مگی

نل 1394/11/11 ساعت 22:53 http://ykishodan.blogsky.com

اهان راستی میخوام برم حرم اگه خدا بخواد توی این دوروز.یک دعای ویژه هم برات میکنم حتما.
تنها کاری ک از دستم بر میاد....
شاد باشی مگی

وااای خیلی خیلی ازت ممنونم نل

نل 1394/11/11 ساعت 22:51 http://ykishodan.blogsky.com

بی تبریک ک نمیشه.تولدت مبارک^_^
بعدشم بغل و بوس و ماچ تف تفی:))
بعدترش برات دعا میکنم ک انشالله خدا همیشه تو بغلش ی جای خالی برای تو بزاره.برات دعا میکنم روزهات پر از سلامتی و شادی و موفقیت باشه.برات دعا میکنم جیبت پر از پول باشه.برات دعا میکنم توی هر حرفه و هر فکری ک هستی و دوست داری خیلیییی موفق بشی.تمام ارزوهای خوشگل و خوب و زیبا برات اتفاق بیفته:)
دعا میکنم همیشه انسانیت و وجدانت فعال باشه و با خدا دوست باشی:)

مچکرم
چه دعاهای خوبی واقعا ممنونم
برای تک تکشون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد