مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همش 2سایز ناقابل !

شاید شما از اینایی باشید که تا میبینن شلوارشون از یک نقطه ی خاص! -زانو-دیگه بالاتر نمیاد، تصمیم به رفتن باشگاه می گیرن، اما من از اوناشم که در لحظه نوت گوشیمو باز می کنم و می نویسم فردا، خرید شلوار نو!!!
نظرات 20 + ارسال نظر
حمید 1394/11/12 ساعت 23:31 http://shoru.blogsky.com

مراقب این ۲سایز ۲سایز ۲ سایز ها باشید

هستم هستم:دی

نسترن 1394/11/11 ساعت 20:58

سلام خانم زیبا
خواستم بگم ضمن تبریک تولد برات آرزو میکنم امسال یکی از بهترین سال های زندگیت باشه و بهترین اتفاق های ممکن اون جوری که دلت میخواد و به صلاحت هست برات اتفاق بیفته و هر روز برات شادی بخش تر از دیروز باشه
دختر خوب و کار درستی مث تو شادی جز حق های مسلم و قطعیشه
امیدوارم مث دل مهربونت همه روزای 25 سالگی برات پر باشه از مهربونی

زیبا؟ هی وای... نیستم که بابا:) شمت تصور کنید هستم البته ^-^
ممنوووووووونم :) ♡

Rima 1394/11/11 ساعت 20:07 http://dailytalk.blog.ir

یعنی مرده شوره این بلاگ اسکای و اینترنت کند و ... همه رو با هم ببرن اومدم بگم تولدت مبارک ! نیومد !اومدم بگم رمزتو بده کیک برفیتو ببینم، نیومد !چه بسا اینم نیاد! گفتم حالا بهش بد و بیراه بگم شاید بترسه و برسونه !

بانوووو مرده شور واقعا منم دیروز خیییلی برای ثبت کامنت تو بلاگ تلاش کردم

+ رمزش 1 هست دیگه... تو عنوان نوشتم

طـ ـودی 1394/11/11 ساعت 19:50

من همیشه واسم گشاد میشن تنگ شدن نداشتم تاحالا :))

من شلوار شده تنگ شه برام الانم خیلی تپل نشدما اما خب خوبه:دی

نیکیا 1394/11/11 ساعت 18:49

یه عکس بود تو فرودگاه میرزاکوچک گذاشته بودی...از نمای پشت!!!!:))))))
مگه خودت نبودی?? نگو یکی دیگه بود که بد ضایع.میشم

اوووووه خودم بودم خودم بودم:|

والا من الان یکسال و نیمه از این چرخونکا خریدم ک لاغر کنم شده چوب لباسی تو خونه،کلا 69 ایا اینجوریان گویا((:
تولدم ک ما تا کیک نخوریم تبریک نمیگیم
مگی ی عاااااالمه دعاهای خوشگل برات تو دلم کردم(((:
دعا کردم عروس شی((((:
بعدشم 12 تا بچه بیاری((((:

وااااای دلم درد گرفت
12 تااااا خدا حفظت کنه واقعا ممنووونم دختره

جولیک 1394/11/11 ساعت 18:10 http://platelet.blog.ir

با چه شلواری میری خرید پس؟!

:)) شلواری دارم که سایزم شه هنوز جولیک

Amitis 1394/11/11 ساعت 18:01

من کلا زمانی که وزنم بره بابا اصلا لباس نمی خرم تا پایین بیام، نه اینکه لاغر باشم ها، نه اصلا، ولی خوب دیگه همین حد بمونم راضی ام ، اوههه چه کم سنی دختر :) من همش فکر می کردم هم سن من هستی :) در مورد درامد هم من اصلا اعتقاد ندارم که باید پول بده من همسر اینده ، چه وظیفه ای داره ؟ من همیشه معتقدم خودم باید درامد داشته باشم .

بلی:)
خب شما اروپایی به ماجرا نگاه می کنید، خیلی ها اینجورین ولی وقتی تو ایران یک سوم حقوق یه مرد رو به زور میشه داشت من فک می کنم آقایون وظیفه دارن حمایت کنن:)
باز هم این نظر منه

خب به دلیل مسایل اقتصادی که کلا در اسارت این بزرگوار هستم نمیتونم بیخیالانه برم سراغ خرید شلوار فلذا سایز کم میکنم،اینم بگم که اصولا من 24 ساله همینجور موندم نه چاق میشم نه لاغرتر:| یادمه دوست داشتی چاق بشی مگ:)

چه خبر از هانی راستی؟!
چند وقته ننوشتی ازش!

خوبه همین الان داشتم تربیتش می کردم طفلی رو

بریدا 1394/11/11 ساعت 17:19 http://brida.blogsky.com/

فعلا که سایزم کوچیک میشه اما بزرگ نه:(
دلم تنگ شده بود برات:)

نیکیا 1394/11/11 ساعت 16:34 http://nikiya.blogsky.com

نذا اونگده تپل شی یوهویی که به مرحله شلوار از زانو بالا نرفتن برسی ....خوشتیپ بودی که.....چرههههههههه????

مگه عکسی دیدی ازم:دی؟
دیگه یهو شد من خیلی بی جنبه م بچه دار شم از در رد نمیشم احتمالا ^-^

آیلا 1394/11/11 ساعت 13:20 http://unimodal.blog.ir

من باید با افتخار اعلام کنم هیچ کودوم از این دو گزینه
اصولا در حال رنج دادن خودمم :|
...
3 روزه قراره برم یه باشگاهو ببینم
جای جای خونه واسم جذاب شده! :|

منم مثل خودتم!

وای خیلی احساس شور و شعف دارم که افرادی مثل من هم هستن!
من خییییلی رو هیکلم حساس بودم همیشه:| دیگه نیستم

باران 1394/11/11 ساعت 11:54

چه روز خوبی برای گرفتن روزه انتخاب کردی

؛) هوم

+ امتحانم ساعت 4هستش باران

جلبک خاتون 1394/11/11 ساعت 10:51

مگی راااااحت...
مگی تنبللل...
مگی عین ما :)))

به قول خودم....
کوه هایی چه بلند...
مگهانی چه فراخ :))))

تنبل خانوم پاشو لاغر شو ببینم...کپل خان...

:دی
ما میگیم شیرازیا از ما دزدیدن فراخیشونو که
ما کلاااا خسسسسه ایم :))

دل آرام 1394/11/11 ساعت 10:43

باران 1394/11/11 ساعت 10:34

من سه ماهه تصمیم گرفتم که شلوار نو بخرم هنوز که هنوزه نخریدم
اونم فقط فقط به این دلیل فرصتش برام پیش نیومده :||
چون حوصله ی پرو شلوار ندارم و اینکه از نوع شلوارهای من تو بازارمون خیلی کمه :|
فردا ولی میرم میخرم :دی

+
سلام خوبین ؟:)

سلام ممنون
؛) مبارکه ا ز حالا

درستش همینه

؛)

ما هم از اوناشیم که تو reminder گوشیمون مینویسم از فردا رژیم : )
ولی فردا و فرداها از پس هم میگذرند و ما همچنان بدون شلوار و فربه به زندگیمان ادامه میدهیم :))))

درود بر شما و درود بر شنبه های نیامده:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد