مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در جستجوی یک فکر خوب...

یک روزهایی هم باید باشه که الکی دلت بگیره و از 7صبح که بیداری بخزی زیر پتو و تنهایی فکر کنی که چرا حوصله ی هیچ کاری رو نداری... 

حتی رفتن به بانک، حتی انتخاب واحد، حتی ثبت نام اون دوره ای که سه ماه منتظر شروعش بودی... وقتی حوصله ی اینا رو نداری خب پرواضحه که حس و حال دکتر رفتنم نداری دیگه، واضحه که برات اهمیتی نداره سال 94 کلا هیچ آزمایشی ندادی!!! و ممکنه وضعیت هورمونات به هم ریخته باشه:| (قطعا هست)

حالم خوبه ها، فقط حوصله م سر رفته:دی دلم یه کم فکرای خوب می خواد. چیزی تو چنته(؟!) ندارین؟


+ برای دوست عزیزم دعا کنید، خیلی دعاش کنید عزیزکمو...

+ هیجانات خوبم ته کشیده باز و من قاطی کردم:| 

نظرات 6 + ارسال نظر
نفس 1394/11/10 ساعت 21:21 http://takenote.persianblog.ir

از همون روزا که هی با هزار زور و زحمت صبحشو شب میکنی و بعد دوباره یه چرخی میزنه و چند وقت بعد دوباره سر و کله اش پیدا میشه ؟؟؟؟!!!
امروز از هموون روزا بود واسم

آره آره
هعیییی واقعا؟
امروز هردومون اینجوری بوده پس

گلابتون بانو 1394/11/10 ساعت 15:23

از این روزا برای همه هست! فقط باید یه کم به خودت مرخصی بدی تا بگذره!

هوم... شاید
مرخصی زیاد دادم راستش و احساس می کنم وقتشه که اتفاق مثبتی رخ بده!
که نمی دونم چرا نمیده:دی

سلام
از دست شما موجودات عجیب و غریب!

الکی مثلا ما مردا اینجوری نمیشیم!

سلام

هاها؛)

چقد همه یک حال خوش و یک اتفاق جذاب طلبکاریم از این روزا...

واقعا ها...
چرا؟ چرا همه چی عین هر روزه؟ البته جای شکرش باقیه که بدتر از دیروز نیست امروزمون!

باران 1394/11/10 ساعت 13:21

برای کدومشون دعا کنیم ؛ ))
ایشالا حاجت روا


نامرد آدرستو به دوستات دادی به من ندادی :||

ای بابا بخدا من اصلا راضی به زحمت هیچ کسسس نیستم باران...
چجوری بگم آخه:(؟
هعییی...

+ برای یکی از دوستام که واقعا نمیدونم چشه و بمیرم براش خیلیییی غصه داره ولی نمیتونه بهم بگه چشه...من هیچ وقت واسه کسی اینجوری دلم کباب نمیشه و احساس به خرج نمیدم، ببین چقد مظلوم شده که من دلم ریش ریشه براش! هی وای...

باران 1394/11/10 ساعت 13:10

سلام
چی شده باغ امید کارت به اینجا کشیده ؟
دیدم اجاق خاموشه کتری چای روشه تا کبریت کشیدم دیگه هیچی ندیدم حالا سه
چار پنچ روزه سرم داره میسوزه :)))))
یادش بخیر ....
چی شده ؟ شش و ده ؟ هوم ؟؛ )
نکنه قاشوق شدی ؟ هومممم
این حوصله ات سر رفته شبیه حوصله ی خواهرزاده ی بزرگ منه :-D
همیشه ی خدا ، این بشر که خواهر زاده نامیده میشه حوصلش سر میره :-D
بعد ما باید بشینیم حوصله ی اینو خوب کنیم :-D

+
فکر اقتصادی میخواهی ؟ تفریحی ؟ اجتماعی ؟ چه نوع فکری میخواهی ؟

سلام ؛)
اگه عاشق شده بودم که دیگه غمی نبود!!! فکرم مشغولش بود دیگه:))
الان دلم یه اتفاق خوب می خواد که بهش فکر کنم اقتصادی، عاطفی باشه خوبه:|
تفریحم کم نیست، ظهر دیروز با دوستم بیرون بودم عصرش تولد تا 1 شب، سفرم که تازه رفتم:|
مشکلم این نیست انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد