مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

این سیب هم برای تو...

دو روز پیش رفتم سینما، این سیب هم برای تو، اخیرا فهمیدم سلیقه ی فیلمی من و فاطمه تفاوتش خیلی زیاده... اما هردو با سلیقه ی هم کنار اومدیم. دوست نداشتم این فیلم رو متاسفانه،

حتی نفهمیدم ربط اسمش به خود فیلم چی بود؟! فقط خوشحالم که اسمش این پرتقال هم برای تو نبوده!!! 

---

هنوز موندم که برای جشنواره بیام تهران یا نه؟ انرژی دیدن کلی فیلم پشت هم رو ندارم، پارسال داشتم. 

تو سینما که بودیم بهش می گفتم اخیرا فهمیدم ذوق خاصی دارم از دیدن یارهای جوان با هم به سینما آمده:| از این مدل دوستهای خیابونی منظورم نیست البته، چندین خانم و آقا بودن که هم تیپ خودمون بودن و کلی حس خوب می داد بهم دیدنشون کنار هم!!!

همیشه بدم می اومد از این صحنه ها...

---

امروزم می خواستیم بریم سینما که یادم افتاد نیم بهاست، پس شلوغه و از اون طرف هم باید خونه باشم:(آخه می ترسم که بیاد و نباشم... واقعا مسخره ست، ای کاش ممکن بود از یه طریقی از اومدنش با خبر شم و شاسکولانه منتظر اومدنش نشینم که حالا شاید بیاد و شاید هم نه...


+ این روزا احساس می کنم خیلی آروم تر شدم...


+ اضافه شد: برام اس ام اس اومده لباس زیرهای فانتزی مارک فقط 300هزار تومان. اون فقط رو باور کنم؟ اون 300 رو باور کنم؟ دلم برای خودم بسوزه که نمیتونم فقط و اون 300 رو با هم تطبیق بدم؟ :| درهرحال این فقط رو باور نموده و دلم خواسته الان اونجا بودم. خیلی وقته دیگه حس و حال خرید کردنم نمیاد، چرا؟


نظرات 11 + ارسال نظر
مهران 1394/11/07 ساعت 10:34 http://mehran.blogsky.com/

خوبه که آرومی این روزها...

هوم:)

مریم 1394/11/06 ساعت 23:39

مگی جان در مورد این فیلم هیچی نمبگم، تمام مدت سال قبل روی صندلی وول خوردم‌که اگه بیام بیرون، همسفر شبهای بعد هم با من همراهی میکنه؟فیلم نبود که ، شو‌آف جزیره و مدل لباس و...
چند دقیقه است که ذکر فقط گرفتم، هضم نمیشه لامصب.فقط، فقط، فقط،...

هی وای تصور اینکه یک عدد همسفرو با خودت همراه کنی این فیلمو ببینه چقدر ستمه
وای وای :|
پس فاطمه از چیش خوشش اومده بود واقعا:/؟
ذکر فقط :)))

مریم 1394/11/06 ساعت 23:39

مگی جان در مورد این فیلم هیچی نمبگم، تمام مدت سال قبل روی صندلی وول خوردم‌که اگه بیام بیرون، همسفر شبهای بعد هم با من همراهی میکنه؟فیلم نبود که ، شو‌آف جزیره و مدل لباس و...
چند دقیقه است که ذکر فقط گرفتم، هضم نمیشه لامصب.فقط، فقط، فقط،...

نیکادل 1394/11/06 ساعت 22:06

یک فیلم کاملا آبکى

کاملا آخر نفهمیدم نتیجه ای که باید می گرفتیم چی بود:|¿

***** 1394/11/06 ساعت 21:27

با سلام دوباره پاساژ پردیس کجاست؟!
گوهران کجاست؟طلا فروشیه؟!

پاساژ پردیس خیابون شریعتی رشت هستش:) از شهرداری میریم به سمت صیقلان اون وره(ممکنه اشتباه آدرس بدم:|)
بلی گوهران طلا فروشیه تو گلسار بغل پوشاک ماکسیم...
من نمی دونم چرا ولی انگشتر نقره و بدل کم دارم یا بهتره بگم کلا ندارم در حال حاضر یدونه سواچ دارم که اونم استفاده نمی کنم

فقططططط ۳۰۰!!!
من حس سینما ندارم عصن...

آره واقعا فقططط ^-^
چرا خیلی خوبه مریم
برید در مدت معلوم باید خوب باشه... شکاف هم نباید بد باشه!
:دی

سهیلا 1394/11/06 ساعت 21:07 http://nanehadi.blogsky.com

باید بیشتر سینما بریم.حیف همین هم که داریم از دست بره

دقیقا بانو...موافقم باهاتون :)

من تیزر این فیلمو خیلی دیدم! اونم توی شبکه جم. در همین حد :|
خیلی وقتم هست که هیچ فیلم ایرانی نگاه نکردم. البته جز شهرزاد که سریاله..

فقط300 هزارتومن؟ ما سربازای بیچاره با درجه ستوان سومی و سطح تحصیلات کارشناسی، روزی 12 ساعت توی خیابون سرپا هستیم و بهمون ماهی 110 هزارتومن میدن.. فقط 110 هزار!

خوبه سینما، من خیلی نگران وضعیت سینماهام...
همینه دیگه ما نمی ریم اوضاع سینما روز به روز بدتر میشه...
برید شمام اقلا فیلمایی رو برید که تعریف ازشون زیاد شده:)

فقط:| سربازی خیلییی خوبه مرد بارتون میاره:دی

***** 1394/11/06 ساعت 18:43

مگه برگشتی رشت؟
ی سوال، این انگشترات رو از کجا میخری؟خیلی باحالن،طلاست؟؟
راسی تو رشت جایی ک طلا بسازه و مطمئن باشه کجاست؟؟؟

با سلام بله برگشتم به دیار ^-^
انگشترام رو از گوهران می خرم اصولا:)
یا از فلزی، تو گلسار اون مغازه نازه بود که بست.
من راستش طلا نساختم هیچ وقت ترجیح میدم آماده باشه ببینم به دستم میاد یا نه
ولی طبقه بالای پاساژ پردیس دوستم داده بود لوگویی رو بسازن واسش خیلی خوب بود به نظرم:)

آویشن 1394/11/06 ساعت 15:50

جالبه.تیزرشو دیده بودم فک کردم فیلم خوبیه،گرچه تعجب زیادی نداره الان از هر 10 تا فیلمی که در میاد9 تاش ارزش یه بار دیدن و هم ندارن.
+اینکه حست به دیدن زوجا عوض شده فک کنم نشون دهنده اینه که داری تغیر میکنی،کاری به مثبت و منفی بودنش ندارم.ولی خب کم کم داره تولدت از راه میرسه،شایدم واسه همونه:دی

شاید بد نباشه حالا فقط سلیقه ی من این نبود، فاطمه پسندید اتفاقا همینو!!!

+ هوووم، آره خب خیلی تغییر کردم به صورت ناگهانی و این عجیبه:/

غزال 1394/11/06 ساعت 14:50 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلاااام مگی خوبیی؟دلم تنگ شده واستت.من برگشتم به دنیای وبلاگ نویسی دوباره

وای...همزمان با هم تو وبلاگ هم بودیم غزال :|
من از وبلاگهای به روز شده اومدم وبلاگت بانو
خیلی برات خوشحالم خیلییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد