مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوابمه:|

از این عکس خزا که بیشتر لوس بازی اینستاگرامیه ولی من وبلاگیشو به راه کردم اینجا:|

جا داشت خز تر کنم و عکس غذا مذا بذارم که خدا رو شکر از سرم افتاده این کارا :)))

نظرات 16 + ارسال نظر
سارا 1394/11/09 ساعت 13:12 http://ghalam93.blog.ir

عه!
آدرس اینستاتو به منم میدی؟ :دی

من تنها جایی که تو دنیای مجازی دارم همینجاست:)
اینستا هم ندارم اصلا:)

آها. بله. بسیار خوب. لایک!

خب حالا این چی هست؟!

هان؟ چی؟ بله؟
چی چی هست:دی؟

سپیده 1394/11/03 ساعت 16:18

خواننده هه عجب اسم نوستالژیکی داره

چرا؟ اسم نوستالژیک؟

نه خانمی کسی نگفت انگشتراتو در بیاری فکر کردم دلیل خاصی داره اخه یکی از دوستام دستای خودشو خیلی دوست داره ومیگه قشنگترین عضو بدنش از نظر خودش دستاشه واقعا هم دستاش قشنگن واسه همین مدام از دستاش عکس می گیره :))

آهااااان من کلا هیچ کجام رو زیبا نمی بینم، یعنی حتی بوده بگن چقدر این قسمت از چهره، هیکل، حتی صدات! خوبه
ولی باز حس خودم اینجوری نیست واسه جاییم بمیرم...
دستام ولی معمولین خدا رو شکر بدم نمیاد ازشون:| ولی برای تو وبلاگ نمی خوام چهره م باشه خب تنها جایی که میتونه تو عکس باشه دستامه

اخ اینقدر من این ماه و ماهی رو دوست دارم...و خیلی هوس کردم میشد بیام کنسرت و نشد و همینک در محل کار خویش گذاشتم از اسپیکر پخش بشه و گوش هامو نوازش بده:))

منم خیلی دوس دارم خواننده ش هم بسیااااار دوست داشتنیه سارا... ساده و خیلی خیلی مهربون ^-^

حس خوبی داره کنسرت رفتن. آدم انرژیش خالی میشه. کنسرت بنیامین با دوستام رفتم کلی جیغ زدیم صدامون گرفت!

هوم ما کنسرت دوست داریم:)
من تجربه سنتی و پاپ رو دارم و با اختلاف زیاد کنسرت های سنتی رو ترجیح میدم.
پاپ خوبه ولی به نظرم ارزش 90 تومن خریدن بلیت رو نداره:دی

چوپان 1394/11/03 ساعت 02:20

عه یعنی چی جواب کامنت آدمو عوض میکنی؟!!!
اون جوابت دیگه جواب نداشت! ولی این یکی داره
مجددا باید بگم اینکه تو حست به اینستاگرامیا اینه که با عکسهاشون میخوان خودشونو به نمایش بذارن! و تو هم اگر بخوای 4تا عکس نصفه نیمه از دوروبرت بذاری یعنی به نمایش گذاشتن خودت!!! یک چیزه شخصیه و بحثی روش نیست و اگر تو متن پستت هم همینو قید میکردی من حرفی نداشتم.
باید گفتنِ من برمیگرده به جمله ای که درش اشاره شد: این کار نشات گرفته از اینستاست! و خز هم هست!
.
آقای خاموش
آقای خاموش!!! اگر بدونیددددددد چقدررررررررر همیشه میخواستم باشما خصوصی صحبت کنم!!! و هرگز راهی براش پیدا نمیکردم! :|
هنوز هم پیدا نکردم البته! :| هاه

:))))))
جوابم واضح نبود آخه:| بعد خوندمش دیدم اینی که نوشتمو اصلا نمی خواستم بگم، تو پستامم تا حالا رخ داده ها
یعنی یه چیز می خوام بگم می نویسم بعد می بینم 180درجه! ماجرا فرق می کنه با اونی که می خواستم بگم:)))

از کجا معلوم آقای خاموش باشن چوپان؟ من اطمینا ندارم...

+ آقای خاموش اگر تمایل دارید ببینید چوپان چه کارتون داره لطفا به اینجا رجوع کنید تا راه ارتباطیتون رو جور کنم! :)

خاموش 1394/11/03 ساعت 00:54

به قول خودتون هیچ وقت فکر نمی کردم ساعت یک شب لب تاپمو روشن کنم ببینم مگهان چی نوشته در حالیکه فردا دانشجوهام امتحان دارند. امروز از نزدیکی هتل ارم رد شدم وقت ناهار حسی قلقلکم می داد بیام و سلامی عرض کنم از دور اما امان از فکر و عقل و منطق

احساس می کنم نامزد دار شدید اخیرا اما به احترامتون سکوت می کنم و احساس می کنم دلیلی پشت مخفی نگه داشتن این حقیقت هست

:)
نمی دونم چی بگم اما حس می کنم دوس دارم بگم درود به عقل و منطق...اصلا گیریم می اومدید من رو چطور می خواستید پیدا کنید :)؟!

نمی دونم چرا این احساسو دارین

چوپان 1394/11/03 ساعت 00:37

ازونجاییکه میدونم سابقه ی وبلاگ نویسیم از تو بیشتره!
باید بگم این مدل عکس گذاشتنها محل تولدش نه اینستا و فیسبوک بلکه همین وبلاگها و حتا بلاکفا بوده!
آدمهای وبلاگ دار که عموما با نام مستعار یا حتی واقعی می نویسن و دلشون نمیخواد مستقیما شناخته بشن گاهی دوست دارن با عکسهای ناواضح و گنگی که میگیرن از دوروبرشون همدیگرو تو حسهایی که دارن جدای از کلمات شریک کنن .
درنیتجه این کار چه با اعتیاد تو بهش چه با ترک کردن تو خز نشده و نخواهد شد!
پس اگر تنها از ترس خز شدن میخوای بذاریش کنار، دنت وری!
این از این
من بیشتر نگران اصطلاحات خاص خودمه که دارم میبینم با استعمال مداوم تو در اینجا رو به خزی میره! :(((( چرا میگی خوابمه!!!؟ ایششش
بعدشم ذوووووووووووق لاک بژی که دوست میدارم و رنگ سبز تنددددددد، چه تیپ دوست داشتنی و خوردنی ای حتی :))
رینگتونم داره به مقصد نهاییش هیییییییی نزدیک و نزدیکتر میشه ها انگار ;)

از کی می نویسی تو:|¿ مگه بهت گفتم از کی می نوشتم من چوپان:دی؟
ولی می دونی؟من از اینستاگرام خوشم نمیاد و از هرچیزی که حس شوآف بهم بده رسما بدم میاد و وقتی بدت میاد و خودت انجامش میدی شاهکاره! چون دوس ندارم این حسشو پاسش میدم به جاهایی غیر از وبلاگ؛)
واژه های عامی هستن اینا چوپان:| همه میگن خوابمه فک کنم:( ¿ اون ماجرای کجاستی هم دلیل زبانشناسانه داره که چرا بچه ها قبل ی سین میذارن:دی
یعنی تو روحت که باعث شدی بلند بخندم به مقصد نهایی اون وقت:)))))))))؟! وای خدا دلم...
من همیشه از 16سالگیم که یادمه انگشتر می نداختم دستم اونم تو همین انگشت وسطی:دی

+ دلم برات تنگ شد:|

فاطمه گلی 1394/11/03 ساعت 00:19

سلام مگی ،من یکی از خواننده های خاموشت هستم خیلی وقته میخونمت کل وبت رو سه ماه پیش خوندم و دنبالت کردم تا اینجا روزی که پست جمع کردن وبت رو خوندم خیلی ناراحت شدم و جا خوردم ،روشن شدم تا بهت بگم هرچه پیش آیدخوش آید امیدوارم هر جا هستی و هرجا میری موفق باشی ،قلمت را دوست میداشتم عزیزم .

سلام بانو
ممنونم که برام نوشتی
من توضیح دادم نمیرم گم شم اصلا:|
چرا پستم باعث کج فهمی همه شد:(؟ گفتم حتی اسمم چی خواهد بود و گفتم فقط می خوام پرونده ی اینجا رو ببندم.همین

سلام یه سوال چرا تو همه عکسات دستات وانگشترات هست ؟ اگه سوالم ناراحت کنندس ببخش واصلا کامنتمو تایید نکن اگرم می شه جواب بدی خب جواب بده لطفا قصد جسارت ندارما سواله دیگه :)
اولین قسمت جوابتم اینه سلام ( سلام یادم نرفت ):)) ولی بقیشو میل خودته که جواب بدی یا ندی

سلام:)
چون عادت دارم به این کار؛)
و البته همیشه از خیلی سال پیش تا حالا انگشتر دستم می کنم. درش بیارم برای گرفتن عکس؟
خواهش می کنم چه جسارتی

:)

... 1394/11/02 ساعت 23:33

اراجیف و مینویسی بخونیم دیگه،منم بیکار میخونم ب مشنگیات میخندم!:)))

این آخرین کامنت نامحترمانه از شماست که تایید میشه:)
از ته قلبم آرزو می کنم سرتون شلوغ شه تا لازم نباشه منو بخونید :)
خیر پیش

جولیک 1394/11/02 ساعت 22:53 http://platelets.blog.ir

جای منم خالی:دی

اوهوم خعلی جای منم کیش خالی بود:|

Bluish 1394/11/02 ساعت 22:05 http://bluish.blogsky.com

سلام :)
آقا خیلی هم عکس خوبیه. عالیه حتا
من تائید میکنم گذاشتن این عکسو
من تکذیب میکنم هرگونه خزیتی در این عکسو
آقا "اندوه بزرگیست زمانی که نباشی" حتا!
:)

سلام
آخه آدم اینقدررر انرژی بده؟
آخه آدم این همه مثبت:/؟
هعییی خیلی ممنانم بلوییش یواااش(همون آبی ملایم!)

خیلی هم عالی

یادتون بودم سر اون آهنگه یاد شما و دوستم چوپان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد