مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

+++

فکر کنم به زودی پرونده این وبلاگ بسته شه و جای دیگه ای شروع به نوشتن کنم، برای این فصل زندگیمم رمز میذارم و حفظش می کنم:) 


+ یا با همین اسم مگهان ادامه میدم، یا اسمم چیچینی خواهد بود.

---

بعدا نوشت:

فعلا این کارو نمی کنم، حالمم خوبه واقعا رفقا... اسمم رو میگم فقط می خوام احتمالا! 25سالگیم رو جای دیگه ای ثبت کنم!هاها:دی

نظرات 18 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/11/27 ساعت 01:39

چه جوریه؟ وقتی وبلاگتو عوض کنی همه ی دوستای مجازی فعللی ات رو از دس میدی یا بهشون ادرس جدید میدی؟؟

نه انشالله آدرس میدم. این یک اگر هست البته:)

عاشق بارون... 1394/10/30 ساعت 17:24

آرشیو خون نه ولی هر وقت میام تعداد پست های جدیدت از یه صفحه گذشته رفته صفحه بعد. :)
امیدوارم روزای بی نظیری برات در راه باشه! :))

:) چه جالب
ممنونم عزیزم انشاالله برای همه عالی باشه، برای من خوبه همراه با دلتنگی

مگی جان خیلی حساسیت به خرج نده.. اصلا هر شب یکی دو تا پستو بخون بعد اگه خواستی رمز بذار براشون.

مگی مردم رشت به دختر می گن کر.. به ضم کاف.. ولی شرق گیلانی ها می گن لاکو.. ولی من اصلا منظورم ربطی به اینا نداشت.. آب لاکو یعنی لاک پشت!! فکر کنم این کلمه هم مال شرق گیلانی ها باشه.
شوخی کردما.. دلخور نشی یه وقت. :)

:))))) بسی خندیدم.
ما به لاک پشت با لهجه میگیم لاک پشت:دی
چرا دلخور شوم!دقیقا کر به ضمه میگیم ما خیلی ها میگن لاکو رشتیه ولی من به عنوان کسی که پدربزرگهاشم رشت به دنیا اومدن میگم نیست و تو درست میگی شرق گیلانیه؛) :*

+ شاید همون کارو کردم که تو میگی ولی خیلی زمان میبره لعنتی:|

سلام مگی
خواستی بری از اینجا یه خبری بده.. راستش من خیلی سخت با تغییر کنار میام.. می دونم سرورهای دیگه ممکنه امکانات بیشتر و بهتری داشته باشن.. می دونم این تغییر ممکنه خیلی هیجان انگیز باشه.. اما کامنت هامو که می بینم.. تاریخ ثبت خاطراتمو که می بینم.. اصلا دلم نمی خواد این یه وجب آلونکمو رها کنم و برم دنبال یه تجربه تازه. ولی اعتراف می کنم که دوست داشتم الان 25سالم بود.... بگذریم..

می گم مگی اسمت که خوبه.. منو یاد کارتون زنان کوچک می اندازه و خواهر بزرگه.. :) یه شوخی هم بکنم.. اگه خواستی اسمتو عوض کنی بذار آب لاکو.. به جای چیچینی..

سلام عزیزم
فعلا هستم اینجا، متاسفانه سختمه تک تک رمزی کردن پستها وگرنه واقعا منم دل کندن برام سخته اونم بعد از یه سال و اندی... پیش تر بارها دل کندم از وبلاگام ولی واسه دل کندن از این هنوز راضی نشدم!
آب لاکو؟! یعنی چی این کلمه؟ ما در کل به دختر لاکو نمیگیم خیلی جالبه! گیلکی خانواده ی ما فارسی تره از گیلکی دیگران:|

سیاهچاله 1394/10/30 ساعت 11:48

بعد لابد میخوای آدرسم بهم ندی؟ :/
خشم اژدها

:| من اسمم رو هم حتی نوشتم!!!
آخه اگه می خواستم یهو برم با ذکر نام می رفتم؟

+ دوستایی که خصوصی کامنت میذارید کو آدرس؟!
اگر بخوام برم آدرسم رو اینجا می ذارم:دی

یه کلمه ای هست تو فارسی "جیگــــــر" نمونه ی بارزش هستی ;)

(اوجِ خلاقیت)

:))))))
واااا

سلام و عرض ادب
اینجا را میبندی و یه جا دیگه مینویسی
خب این چه لگدیه که به خودت میزنی
سر از کار شما جماعت گاهی اوقات سر در نمیارم
به هر حال برقرار باشید و مستدام

سلام
قرار نیست هرچیزی که دلیلش رو نمی دونید به نظرتون مسخره بیاد. قصد دارم اینجا رو ببندم و رمزی کنم:) همین.
چون سختمه تک تک رمزی کنم پستامو می خوام رمز کلی بذارم و فقط خودم رمزشو داشته باشم.

هوم 1394/10/30 ساعت 09:41

هوممم..توی انگلیسی یه کلمه هست Drama Queen، به نظرم تو نمونه ی بارزش هستی!

راس میگیا:|
اما خدایی دست خودم نیست همینم دیگه، خیلی کلا موجود هیجان دوست و هیجان پرستی هم هستم:|

بریدا 1394/10/30 ساعت 08:33 http://brida.blogsky.com/

مگی هرجا بری پیدات میکنم دختر:))

عزیزم اگر برم آدرسمو میذارم فقط خونه م رو تغییر می دم و اینجا رو بعدش رمزی می کنم؛)

عاشق بارون... 1394/10/30 ساعت 03:00

الان این پست یعنی که دیگه نمیتونم بخونمت آیا؟ :)))
وقتی میام وبلاگت کارم به صفحه ی دوم میکشه! واسه همین نمیدونم واسه کدوم پست نظر بذارم بالاخره! :)
تو زودتر از من 25 ساله میشی. ولی میدونی من فکر میکنم هیچ حس خوبی ندارم...

:)))
آرشیو خونید شمام؟! نه فعلا هست گفتم یه تصمیمه که شاید عملی شه؛)
چرا 25 سالگی باید خیلی عالی باشه، اصولا من همیشه حس می کنم روزهای بی نظیری در راهه:|:دی

بهتر :|

:|||
خیلی بدی واقعا:|

***** 1394/10/30 ساعت 01:36

هیچوقت درک نمیکنم ادمایی ک وبلاگ رو عوض میکنن.
دلیلش رو مبگی؟!

:) بلییی
چون دوست دارم اینجا رو ببندم و برم بلاگ، و اینکه دوست دارم دیگه آرشیومو رمزی کنم.

دوست ندارم نبودنت رو

:* هستم حالا و اگه برمم آدرسم رو میذارم براتون

سردارترین تنها 1394/10/30 ساعت 01:28

آره بابا ببند از دستت راحت شیم!

چشم:)
الان عجیبه که اینجایید. میتونید نیاید که از دستم راحت شید!!!

آویشن 1394/10/30 ساعت 00:59

دوباره دلت بی قراره :'(

نه جانکم خوووبم:)

باران 1394/10/30 ساعت 00:37

سلامممم خوبی خوشی؟! 
اون آدرسه رو رد کن بیاد اینور بعدا باهات حساب میکنم ؛)))تو که رمزی نبودی.
چچینی یعنی چی؟! :دی 
حداقل یه اسم آسون بگووو:))))))
راستی تو که اسم جدیدتو میگی چه دلیلی داره که میری ؟ هوم ؟:))
چه دلیلی وجود داره اسمتو عوض کنی ؟
دلایل خود با رسم الشکل توضیح بدهید (5نمره )

خوبم
اسمم رو شاید عوض نکنم، اما حس می کردم چینینی رو دوست تر دارم. یعنی گنجشک به زبون ما
می خواستم کسی دیگه آرشیومو نخونه!

omid 1394/10/30 ساعت 00:35


ای میبندین ک نگین کادو چیه

جدا از شوخی
صلاح مملکت خویش خسروان دانند
هرچی ک میدونین بهتره چ بستن و جابه جایی
چ نبستن و...

:دی
نه هستم من تصمیمم برای آینده بود البته نه حالا

مچکرم

BoBo 1394/10/30 ساعت 00:26

مهم نیست کجا هستی و با کی هستی، فقط هرجا میری سعی کن شاد باشی ؛)
انرژی داشته باش و به بقیه هم منتقل کن ؛)
چچن! حالا چرا چچنی؟!

ممنونم؛) سعی می کنم ولی خب همیشه که نمیشه پر انرژی باشی...
من همیشه سرخوشم حتی گاهی بی انرژی میشم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد