مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وایبر اینقدر خوب و خلوته! صدام توش پخش میشه

ساعت 9 زنگ زد گفتم سر این مبحث گیر کردم، ساعت 10 رو ببینید. همچنان گیر کردم:| حالا اینا مهم نیست، الان ساعت 3شده و من هنوووز سر همون گیرم:))))))))

حلش کردم همون ساعت 10، از ذوقم دیگه نتونستم ادامه بدم!!!

الانم چای دم کردم که بشینم تیمار ها رو بخونم و یه گلی به سرم بگیرم! چند ساعت به امتحان نمونده، لازم به ذکره امتحانمون 4ساعت وقت داره و کلا این استاد شریفیمون نمی دونم از زندگی ما و از زندگی خودش چی می خواد:((( خدا حفظش کنه، ما که امروز اصصصلااا فحشش ندادیم.

می دونم، می دونم همه خوابین و من واسه خودم حرف میزنم:( تو روح هرچی امتحانه!پوووف

نظرات 16 + ارسال نظر

الان امتحانه رو دادید؟!
چطور شد؟

بد بود.

آخ که چه شبیداری هایی داشتم و دلم نمیخواد یادشون بیفتم...

آخ که یادشون نکن، آخ که سر گرگ بیابون نیاد؛)

شباهنگ 1394/10/26 ساعت 12:43 http://nebula.blog.ir

من تا صبح بیدار بودم :|

mr.sad 1394/10/26 ساعت 11:49

کاش بی خوابی ها فقط برای درس خوندن باشه..
وقتی تموم غصه های دنیا تو وجودت سنگینی کنن اونوقت خواب دیگه به چشمات نمیان..

Meredith 1394/10/26 ساعت 10:45 http://dr-coffe.blogsky.com

تبریک میگم که حل شد بالاخره
امیدوارم امتحانت خوب شه

مترسک 1394/10/26 ساعت 10:43 http://1matarsak.com/

اون زمان که هنوز 3G همه‌گیر نشده بود و E سلطان بلامنازع اینترنت همراه بود، عضو وایبر بودم؛ خیلیا نمی‌دونستن اصلاً چی هست :))
و حالا الان وایبر تبدیل شده به خاطره مشترک تکنولوژی ما

omid 1394/10/26 ساعت 06:15

تو زندگیم ی بار واسه درس بیدار بودم ی بار تا2:30 ی بار تا3:30
بقیش چ فکر میکردم میوفتم چ پاس میشم ساعت 12 خوابیدم
اون موقع 12 خواب بودم ب جاش الان ک درس ندارم تا 2 بیدارم
رگریسون خوبه ک
ایشاالله امتحان ب خوبی با نمره خوب بگذره

برای جمله ی آخر ایشالللللااااا:| خدا از دهنتون بشنوه

منم بلد باشم و نباشم بیدار می مونم:| اصلا شب امتحان حس می کنم مجبورم بیدار بمونم!!!

سپیده 1394/10/26 ساعت 05:06

واقعا ممنونم.خیلی برام مهمه دونستنش

ایشالا فردا بعد امتحان می پرسم:)

سپیده 1394/10/26 ساعت 04:16

ممکنه شما ازشون بپرسین.اخه من نمیتونم خصوصی باهاش کامنت بذارم.اون ک نمیتونه جایی جواب من رو بده

چشم می پرسم ازش دونست جواب میدهیه!

صابر 1394/10/26 ساعت 04:02

صابرک جامه از تن بدریده و جزوه رگرسیون را پرت کرده و هوار هوار کنان سمت اتاق دویده ...
وقتی همه بیدار شدند :
والا ما همچین چیزی نداریم، مثلا ما رابطه بین هوش هیجانی و افسردگی رو بدست میآریم با رگرسیون!
که a اینجا میشه : a =£y _ b£x
و b هم یه چیزی تو مایه های فرمول پیرسونه!
حالا دقت کن شاید یه محاسبه عددی ساده رو اشتباه حساب کردی، زیاد پیش میاد!

:)))
ملت رو بیدار نکنید برادر جان
آخه شما با اون سنت چرا اصلا باید رگرسیون بلد باشی:|¿ دهه...
بی رو بلدم. سیگمای ایکس ایگرگ منهای ان ایکس ایگرگ مخرجم توان دوی ایکس بار هستش منهای ان ایکس بار به توان دو:دی

+ نه این سوالو استاد از دلش در آورده بود برامون احتمالا اون اشتباه کرده:دی !چون سوالای کتاب رو یه بار دیگه حل کردم همش جواباش اوکی بود:/

معمولا هم اگه همین یه مسئله رو نتونی حل کنی یا راه حلشو نفهمی ۱۰۰٪ تو امتحان میاد...اگه هم حل کنی یا راه حلشو بفهمی کللللا این مبحث تو امتحان نمیاد :|

به قرعاااان:))))) الان من میدونم استادمون کلا4 تا سوال میده ولی اگه یکی رو حل نکنم افتادم:/ اینش وحشتناااکه:((
بابا اصلا مگه مدیریت انسانی نیست چرا اینقدر محاسبات داره خب:دی

صابر 1394/10/26 ساعت 03:33

وقتی همه خواب بودند ؛
بابا اینقد از درس خوندن گلایه نکن خواهرکم. اینو بدون که برادرکت الان توی یه آشپزخونه روی یه تخت چوبی که هیچی روش نیست داره درس میخونه ...
برای خودت تو یه اتاق گرم و نرم پر نور هستی، قوی باش ...
حتی میتونی نوشیدنی داغ بخوری خوابت بپره، ما چایی مون هم تموم شده !
رگرسیون مگه همون y=a+bx نیست ...

:)))
بیام ازت بپرسم پسر کوچکم؟ خوشا بحالت که زرنگی:دی
همونه همونه... ببین من می خوام به این نتیجه برسم که اگه نمره میان ترم بچه ها اینقدر باشه نمره پایان ترمشون از بین فلان تا بساره:| خب؟
بعد جوابم منفی میاد...
تو سوالای دیگه درسته اینجا روانی منفی در میاد خب میشه مگه نمره میان ترم تاثیر در پایان ترم نداشته باشه:||||||¿
ماجراش اینه...

Amitis 1394/10/26 ساعت 03:28

ها ها ! این همه ساعت یک مسئله؟ خواستم بگم من بیدارم :)

یعنی من همه کار کردم جز حل کردن مساله ها...از یه ربع دیگه تا ساعت امتحان میشینم همشونو حل می کنم ولی:دی

باران 1394/10/26 ساعت 03:08

وایبرررر ؟o_O
بابا وایبر خیلی خیلی خیلیه ::-D
منم بیدارم فقط بخاطر شما :دی


شما سمت راستی هستی یا چپ تصویر ؟
یادم رفته خب :(
نخند :)



+
سپیده خانوم سلام اسمتون منو یاد اسم قدیمم تو بلاگفا می اندازه :)

وایبر دارم با هیچ کسیم توش چت نمی کنم:|
جز با شهرزاد که اونم واسه کارای دانشگاهه... من راستی هستم که شال سبززز سرمه:دی

+ :دی

sepideh 1394/10/26 ساعت 03:06

درسی در باب اختلالات یادگیری دانش آموزان محترم :)))
اوهوم.بنظرم اصلا اتفاقی نیست.دقیقا تو برهه ای از زمان که من خیلیییی از خودم دور شده بودم اینجا رو پیداکردم،و یه سری از پست هات عجیییب به حال من نزدیک بودن

:)))
خیلی خوشحالم کردی دختر خوب:)
امیدوارم خیلی خیلی زود به خدا نزدیک شی...من متاسفانه باید زیااااد تلاش کنم:)

+ درباره ی خصوصی یه حس و حال عجیب و خوشی بهم دست داد. انشالله خوشبخت باشن...
اینجا خوبه خیلی :)

sepideh 1394/10/26 ساعت 03:02

چقدر خوشحالم که یه نفر دیگه ام بیداره مث من و در حاال درس خوندنهاصن حس غربت داشت بر من چیره میشد همه خواابن
امممم،پست قبلی فوق العاده بود.ممنون که اینا رو مینویسی و من بیشتر به خودم بر میگردم...هیچی اتفاقی نیست واقعا

وای یه موجود بیدار دیگه:|
چه درسی می خونی شما حالا:دی؟
منم خوشحال شدم یه نفر سر و صدا کرد این وقت شب/صبح!
خواهش می کنم، با خودم حرف می زدم تو پست قبل البته ولی خب عادت کردم اینجا منتشرشون کنم دیگه:| :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد