مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من از شیب نزولی می گویم و دل از بام!

مثلا وسط خواندن نهاد های مالی و نقش خیلی! مهمشان در چرخه ی اقتصاد کشور و پیدا کردن راهکار ها برای بهتر کردن وضعیت اقتصادی کشور از طرق مختلف باشید، یکهو احساس کنید چقدر دلتان می خواهد کسی بیاید دنبالتان و ببردتان یک جای خوب و یک چیز خوشمزه به خوردتان بدهد، یا مثلا بروید کنار دریا و باد یخ به صورتتان بخورد، یا حتی بروید بالای بام شهر* و لذت دنیا رو ببرید و تو بگویی اینجا آنجاست که همیشه ازش حرف می زدی؟


+ رشت بام ندارد ،خب؟ بعد بنده یک بار ساعت ها با یک دوست باهوش بحث کردم که بام رشت خیلی خیلی خفن ناک تر و هیجان انگیزناک تر از بام تهران است و نامبرده پا کوبید و عربده کشید که بام تهران اصلا بهترین و زیباترین بام خاورمیانه است و چطور رویت می شود بام رشت را بهتر از بام تهران بدانی مثلا:|¿ 


+ دلم برای باهوش احمقم یک ذره شده، که هی قول بدهد یک روزی می برمت بام تهران را ببینی و هی یادش برود و من در آستانه ی 25 سالگی باشم و بام تهران را ندیده باشم. در گوشی بگویمتان رسما" عقده شده روی دلم و بگویمتان دلم می خواهد اولین بار خودش من را بردارد ببرد بام تهران، نه که با فاطمه یا چوپان، یا حتی مادر و پدرم بروم بالای بام و باعث شوم قولش را برای همیشه فراموش کند، شاید پای قولش ایستاد، نه؟


+ بام سبز لاهیجان خودمان خیلی هم زیباست، اما قول نمیدهم که روزی ببرمش آنجا را ببیند، به هزار و یک دلیل...مگر خودش تقاضا کند.


نظرات 28 + ارسال نظر

رشت بام داره؟ خب عکسشو بذار:)) منم خیلی دوس دارم یکروز برم بام تهران،البته با اوشان:)

میگم که نداره! تو پست نوشتم که نداره:/
تو استانمون یک عدد بی نهایت زیباش رو داریم:)
من هیچ وقت فک نمی کردم بخوام با کسی برم، ولی دوستم باعث شد دلم بخواد

شروره 1394/10/21 ساعت 17:32

@ چوپان: آهنگ محسن چاوشیه که عاشقشم!
هااای مگی هاو عار یو کلن!
منم نات بد عی هسدم!

هوم منم تو چند پست قبل زده بودم به خاک چاوشی و این آهنگ دوس داشتنی همسایه...هعییی

sepideh 1394/10/21 ساعت 16:19

اینجا جزو معدود وبلاگهاییه که خیلیییی دوسش داشتم.خیلی خوب مینویسی و منم یکی از آرزوهام نوشتنه که خب هنوز محقق نشده.ان شاالله نمره ی خیلی خوبی میگیری واسه امتحانت
نه عزیزم اصفهان بام نداره،شوخی نمودم:)) یه کوه صفه داره که خب میشه از بالاش دید شهرو !تا حدودی!!!!

سپیده ی عزیز خیلی لطف داری... مثل سپیده مشهدی که زیادی بهم لطف داره:) ♡
من واقعا خوب نمی نویسم همیشه نوشته هام آنی و از سر هیجانه و بی درنگ هم پستشون می کنم:)
اما خب گویا چون از دله شما دوس دارید...
سلامم رو به نصف جهان برسون، خب؟

بریدا 1394/10/21 ساعت 12:26

باهوشیاااا:)
مگه بام مارو دیدی؟

هاها...عین یه نفر گفتی باهوشی؛)
نه هرگز گذرم به اون ورا نخورده حتی...

مگهان رشتت چیه؟ با اسامی اورده شده حس کردم یا مدیریت یا اقتصاد یا حسابداری ..حالا هیچکدوووم نه؟



بام تهرانو باید با "خودش" رفت، هر کسی با "خود" خودش ...منم منتظرم با "اوی" خودم برم^_^

:)
یکی از همون سه تایی که حدس زدی؛) البته قبلا گفتم رشته م رو تو وبلاگ اما اخیرا خیلی هم شهریهام هستن:/ ترجیح میدم محتاط تر باشم

خودش یادش رفته قولش رو... من فکر می کنم یادش رفته اصلا......

رشت بام ندارد ولی روز دارد(شنیدم یه روز هست به اسم روز رشت، فکر کنم دهم یا دوازدهم دی ماه باشه)


مگی در راستایه پست بالا رفتم گواهینامه م رو دیدم و بفهمستم تا 22 بهمن اعتبار داره حالا چه گِلی بر سرم بگیرم

میگم مگی میشه من بر اون خصوصیه اصرار کنم عایا، خواهش بنمایم

راستی سلام : )

مترسک 1394/10/21 ساعت 08:19 http://1matarsak.com/

آیا این کار درستی‌ست که بام «ایران» را به بام «طهران» بفروشی آیا؟
آیا این کار صحیحی‌ست که «خودش» را به «متر» ترجیح دهی آیا؟
آیا؟
عایا؟!

sepideh 1394/10/21 ساعت 02:56

خیلی وقت پیش عکسی از یه خواستگاری به سبک امریکنز!! در بام تهران دیدم!!دوسش میداشتم بسی!!
بگذریم!
اصن هیچ جا بام اصفهان نمیشه که!:)))))
با منم بحث نکنید فردا امتحان دارم :(((
البته نه که من الکی یوهویی صمیمی بشما!نه که عادت کردم هرشب وبلاگتو بخونم..از اثرات اونه:)
گودلاک بانو

خیلی حس جالبیه وجود خواننده های جدید؛)
به به چه سبک خوبی اصلا دلمان خواست(شوخی)
به به پس اصفهونی هستید؟! من یادم نیست بامش رو دیده باشم. با اینکه 6 7باری حداقل اومدم.
ممنونم که می خونیم، فردا هم امتحان دارم من...
عین همیم؛)
یو تو

آخه تنهایی که نمیشه رفت :(
معمولا این جور جاهای تفریحی رو باید با خوانواده ای دوستی آشنایی کسی برم که هیچ کس پایه نیست :(

آره دقیقا متوجهم، حالا یه چیز جاالب بگم اون دوست باهوشم که باهام بحث کرده بود سر بام:|
اونم میگفت خیییلی کم رفته تا حالا و سالهاست حتی نرفته اونجایی که مشخصا بهش میگن بام تهران:))

من اعتراف می‌کنم با اینکه تهران زندگی می‌کنم ولی تا به حال تو عمرم بام تهران نرفتم :|

اصلا تو الکی تهرانی:دی
بابا تو که هیچ کاری نمی کنی با اینکه تهرانی:))

+ مدل و روحیه ی آدمه... من یه دوستی دارم که جدی یک بار همش رفته تا لاهیجان با اینکه بغل گوشمونه:دی

Ella 1394/10/20 ساعت 22:00 http://oceanic.blogsky.com

این بام لاهیجان همونیه که با تله کاین میریم بالا؟!
وااای که چققققدر خارق العاده است اونهمهههه سبزی در زیر پاهات !

همونه:دی
آخ کاش اینجا رو می خوند و رغبت می کرد ببینه بام سبزو؛)
منم عاشقشم رسما... خیلی حس خوبی دارم به لاهیجان و انزلی رو هم دوس دارم البته تا حدی

عارفه 1394/10/20 ساعت 21:59

والا یه زمانی بود تهرانی های عزیز کل استان گیلان رو به اسم رشت میشناختن حالا بام سیز لاهیجان هم ماله رشت حساب شه دیگه
انقد تو گیلان همه شهر ها چسبیدن بههم کلا یه شهر به حساب میایم والا از رشت نیم ساعت بیایی پایین میرسی به انزلی و دریا چهل و پنج دقیقه بری بالا میرسی به لاهیجان
حالا تهرانی های عزیز تو همون شهر خودشون از یه مقصد به مقصد دیگه سفریه برا خودش

اتفاقا الان گفتی یاد این افتادم اون سری با دوستم حرف میزدیم میگفت اونم رشته دیگه، میگفتم ماسوله میگفت حومه ی رشته دیگه:|
بس که تهران بزرگه خدایی میشه اینا رو هم بخشی از رشت دونست:دی
شما رشتی هستین که اینقدر واردین به مسیرها و گیلان؛)؟

باران 1394/10/20 ساعت 21:48

خداوکیلی ده ساله است ؟o_O
خب چطوره که مهلتش داره تموم میشه تو از 18سالگی گواهینامه میگیری
اذیت نکن مگی گل ، هیچکی از 14سالگی نمیتونه گواهینامه بگیره غیر اینه ؟o_O
من دیگه حرفی ندارم :|
با وکیلم صوحبت بکنید :دیی


+
بابت پرحرفیم ببخشید

ای بابا توضیح دادم که قبلا 5ساله بوده:| الان شده ده ساله:دی
تو کامنتت جواب دادم همون اول

+ خواهش می کنم؛) این په حرفیه راحت باش

باران 1394/10/20 ساعت 21:39

باران هستم 2 ساله از تهران :دی
ممنون

+ یعنی الان (گواهینامه )دو ساله شده ؟

++
سلام چوپان خانوم :))
خوبین ایشالا ؟
ولی هیچ دریایی ، دریای جنوب نمیشه ها
چوپان وبلاگ ندارین ؟:))

+ ده ساله شده :/ گفتم دو ساله؟! :/

--
ما به دریای خویش قانعیم، من جنگلهامون رو سبزی شهرمون رو خیلی دوست دارم، جنوب دریاش هم اگر! زیباتر باشه ولی خب جنگلی که ما داریمو نداره، من عادت دارم به اینجا و اصلا اینجا رو عاشقم

چوپان 1394/10/20 ساعت 21:20

ما به رخشون نمیکشیم "تهران که دریا نداره!"
بعد اونا به رخمون میکشن "رشت که بام نداره!"؟؟؟؟؟

:| لا اله الا الله
اینجور؟!!!

والااا:|
البته کلا به تهرانشونم نمینازه این موجود، بعدم فکر نمی کرد بام نداشته باشه، منم بهش نگفتم!!!

باران 1394/10/20 ساعت 21:16

فقط بارانننننننننننننننننننننننننن خالی
روله :***
ممنون
رمز رو فقط به خواننده های همیشگی روشنی که خیلی خوبند و قابل اطمینان میدم :))
توام بهم فقط بگی باران بهت رمز رو میدم :)))
+
از من دلخور نشو :))

چشم سعی می کنم حواسم باشه و خالی! خطابتون کنم.
خیلی لطف داری نه من دلخور نشدم ابدااا

نل 1394/10/20 ساعت 21:05

جدیدا قابل لمستر و زیباتر مینویسی^_^

رمزتمامی پستهات..از اول تا الان...اونهایی ک اجازه دارم بخونم...ممنون

هعی... ممنونم ولی فکر کنم این نشون میده آدم خوشحال همیشگی نیستم، نه که ناراحت باشما...نه...

+ متاسفانه رمزهامو هی تغییر میدادم نل، واسه همینم ندارمشون...اما چند تایی رو یادمه میدم بهت
+ رمزی ها عکسن، من چیز خصوصی ندارم برای نوشتن یعنی...جز اون تهران نامه

هوم 1394/10/20 ساعت 20:53

مگه گواهینامه 10 ساله نیست؟ چندسالگی گواهینامه گرفتی مگه؟!

14 سالگی:))))))))
پارتی داشتیم 14 سالگی گواهی دادن هوم:دی
من خیلی خفنم میبینی؟

باران 1394/10/20 ساعت 20:43

اشتباه نگارشی داشتین مچتوووووووووووووو گرفتم :دیییییییی
گواهینامه البته :دی

+
چند سال به چند سال تمدیدشه ؟

:دی
ممنونم که گفتی چه خنده دار شده بود!!!گاهی نامه

+ الان ده ساله ست. زمان ما 5ساله بود، الان باز یکی دو ساله شده 10

باران 1394/10/20 ساعت 20:40

در زمینه ی درسی ما دعا نمیکنیم چون خرجش بالاست :دیییی

+خانوممممممممممممممم هم خودتیییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!
من بارانممممممممممممممممممممممممممممممممم
من تصمیم گرفتم روز تولدم رمز پست تولدم بهت ندم میدونی چرا ؟
بخاطر همین کارات :))))))))))))))
(خانوم و... )
بابا ول کن تو رو خدا :))

:)))
آقاااا من چی بگم به شما هرچی میگم میگی نگو:))
باران خالی خوبه:|¿ باشه باران...
وبلاگ خودته می تونی ندی رمزو واقعا؛)

باران 1394/10/20 ساعت 20:26

سلام
سلام
بام کرج زیباتر از بام تهرانه آرزو دارم واسه ی یکبار هم شده اونجا رو ببینم.
اینو همیشه خواهرم میگه فقط بام کرج :)


+
باهوش احمق ؛ )))))
من امشب به امید خدا وقت کنم و نتمون قطع نشه جواب ایمیل هفته پیش تون رو میدم ؛ ))

سلام
سلااام
من ولی فقط بام تهران رو می خوام ببینم:| فقططط
انشالله بتونی و بری...

+ خانوم شما دعایی نذری چیزی کن واسه امتحان فردام که غوله و من هی میخونم هی خسته م میشه میام کامنت چک می کنم!!

بریدا 1394/10/20 ساعت 19:55

سلام مگهان:)
ولی اینجایی که من هستم بام داره خیـــــــــلیم خوشگله

سلام عزیزم:)
نمی دونم چرا همش احساس می کردم از لرستان باشی... :)
هرجا که هستی خوب و خوش باشی، رفتی بامتون یادم کن

سارا 1394/10/20 ساعت 19:44

من بام تهرانو رفتم بام گیلانم رفتم بام مشهدم رفتم...بام گیلان بسیار زیباست

بیااا...حیف که نمیشه بهش بگم اینو بخونه!
مشت محکمی بود حرفت:دی
من بام تبریز چند باری رفتم یه رستوران خفنناکی هست ایپک اغلو همچه چیزی... به اون دلیل رفتم.

Ali 1394/10/20 ساعت 18:58

In post boye deltangi dasht
Doroste?

متاسفانه بله :)
البته دلتنگی از نوع خوبش...

به قول نامجو از شهر برو بیرون هوات عوض شه... اونم وسط امتحان

حتمااا میرما، اگه پایه ای داشتم رفته بودم، شاید رفتم اصلا تا انزلی یا لاهیجان همین بین امتحانات!

Anitis 1394/10/20 ساعت 18:33

خیلی تعجب کردم !! گیج شدم ، از نوشته ات!

:))
نکته همین بود که الکی باهاش بحث می کردم و اون جدی جدی باهام بحث می کرد.

مترسک 1394/10/20 ساعت 18:28 http://1matarsak.com/

بیا اصلاً با هم بریم قله دماوند؛ بام ایران!

دهه...نوچ فقط بام تهران، اونم خودش باید ببرتم!
اگه یادش باشه البته...

Amitis 1394/10/20 ساعت 18:02 http://amitisghorbat.blogsky.com

سلام ، رشت بام دارد؟

سلام، خیر گفتم که ندارد و به همین دلیل خندم می گیره از یادآوری بحث الکیم باهاش(اون نمیدونست اینجا بام نداره!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد