مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

درود بر بزرگواران هم درد:دی

+ من برم به مردنم ادامه بدم:دی

نظرات 16 + ارسال نظر
Ella 1394/10/20 ساعت 22:03 http://oceanic.blogsky.com

با آرزوی موفقیت بسیار بدون تلاش بسیار

واااای دعات عالی بود عالی!!!!

و من مردی تنها در حال مردن...
مردن به این میگن ؛
هم اتاقیت 3 دور به کتاب زده و الان درحال خروپف باشه و تو داری به زور چایی و قهوه سرپا وایمیستی که بلکه یه دورت تموم شه...
و بگی تا آبجوش میاد برم ببینم آبجی مگی چیا نوشته از روز و احوالش ...
برام دعا کن این فیزیولوژی رو خوب بگیرم :(
فک کنم آبجوش اومد من دیگه برم، فقط دو نکته
1. مرد را گر دردی بود خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است ...
این ایام امتحان ها درسته سخته، ولی لازمه ... امیدوارم موفق باشی
م **ی جان!
2. این نکته بی ربطه :
هر شب میام تو وبلاگت بلکه یروز ببینم، بعله آبجی مگی هم
رفت خونه بخت ... به امید خوشبختیت و پیدا شدن اون مرد مذهبی نماز خون بدتیپ بی پول ( یجورایی مرد موردعلاقه ات اینجوریه به نظرم ) وای کتری ترکید، بای

هم دردیم، دوست من 5دوری خونده نهادهای مالی رو!
من آمارو هم کامل نخوندم حتی که فردا امتحانشه
---
میدونی؟ منتظر بودم بیای صابر کوچک! خیلی منتظر بودم یعنی...همین دو سه روز پیش و با خودم فکر کردم کاش بیای و خبر از سلامتیت بدی
ای کاش هنوز می نوشتی وبلاگت یکی از دوس داشتنی هام بود.
بله که لازمه، دعات میکنم حتی اگر شما یادم نباشی و دعام نکنی
خوشحال کننده ست که حالا اسم درسهات تغییر کرده و خبری از سیاست توش نیست.

2. عالی بود، یه حس عجیبی داشت ته کامنتت، صابر برای آرامشم و استقلالم دعا کن، راستش زوده برای تاهل، اینجا چیزی ننوشتم اما خب ممکن بود این اتفاق بیفته، جالب بود که من فهمیدم هنوز آماده نیستم. بد تیپ؟! وااای بد تیپ؟! من دوست دارم از خودم حتما خوش تیپ تر باشه و متاسفانه مایه ی خجالته اما خوش پوشی و حتی!!مارک پوشی برام جذابه:دی مرد مومن ساده و بدتیپ زیاده...من مومنی میخوام که مدرن باشه و کاملااا خوش تیپ و خوشحال و ....

رگ ها 1394/10/20 ساعت 02:03

یعنی تو بیای ناشناس کامنت میدی ؟ :دییی

+ کی مثلا ؟ :د

از اونجایی که وبلاگ من یه آقا امید کرمانی داره که خواننده خاموش دوستامم هست، از اونجایی که ایشون عادت به معرفی آهنگ دارن حس کردن شاید ایشونن:/ :دی

رگ ها 1394/10/20 ساعت 01:58

دیگه هر کاری عرضه میخواد به هر حال ! :دی :))

+ آره بعد از اون پست حماسی ای که نوشتم :)) یه نفر به صورت ناشناس واسم این آهنگ ُ فرستاد ! :د

:)))))) والا

+ من نبودم:/؟ آخه همین قصد رو داشتم، حدس میزنم کی فرستاده البته:| :دی

رگ ها 1394/10/20 ساعت 01:41

ببین مَگی ! تو آینده ی من هستی :))
من ارشد که هیچ ، دکترا و پروفسورا (!) هم بگیرم نه مَمَدی نه حسینی نه هیچ کوفت ِ دیگه ای نمی یابم ! :)))

اوووف... ما از بین دانشجوها هم نتونستیم-نخواستیم حتی!-پیدا کنیم چه برسه به استاد:)))
پروفسورا برسی همه پیر پاتالن:/ اگه می خواستیم بجنبیم همین کارشناسی و یا ارشد باس می جنبیدیم.

+ اینو شنیدی؟!

http://beeptunes.com/track/74777547

رگ ها 1394/10/20 ساعت 00:54

من امروز تموم کردم ! :))

تو وبت بودم الان:/ زنده باشی ننه...
خوششش بحالت، میگم نظرت درباره ترم سه ارشد چیه:|¿ که نتونسته یه حسین! یه محمد! یه همچین چیزی جور کنه حتی:((((( خیییلی بدبخت نیست:))!؟

سلام علیکم.
خسته نباشی خاله مگی!
ان شا الله معدلت A بشه.
واسه مام دعا کنین لطفا!
پس فردا اولین امتحانمه.

سلام آقا
باز شما اومدی حس پیریمو زنده کردیا:/ آخه خاله:)))؟!
حتمااا وبتون رو خوندم، کامنتم باز ثبت نشد، ایشالا کت شلوار دومادی:دی و اینکه ایشالا اول امتحانتونو خوب بدین پسر کوچکم!!!

نل 1394/10/19 ساعت 23:20

موفق باشی مگی .مطمینا میدرخشی^_^
دانشجویی حس خوبیه..سختیایی داره اما دنیاش جذابه :))


مگی رمز پستهاتو میخام..عایا میدهی؟

ممنون عزیزم ایشالا خودتون دانش بجویی به زودی

کدوم رمز؟ اگر یادم باشه حتما... بگو کدوم پست رو می خوای میدم

دور از جون
تو امتحانا

تو مردنم باید موفق شم برای هردوش دعا کنید:دی
مردن درست حسابیم مهمه آخه:دی راحت مردن مثلا...

باران 1394/10/19 ساعت 20:52

اینکه منه نوعی سر کارت بزارم این فرعیه :)))
اینکه تو واقعا بری سر کار اصلیه ؛ ))


+
موفق باشی خواهری :**

++
چه خوب :**
موفق تر باشی :)
خیلی خوشحالم به امید خدا جمعیت بیاد رشت هم پایگاه‌ بزنه بعد بری اونجا ؛ ))
بعد منم میام اونجا می بینمت :)

آهااان از اون نظر؛)
خیلی ممنونم سخت محتاج دعاتونما...
هاها... بلی ممکنه، اگه وقتی باشه و شرایط مهیا باشه و اینها

این نیز بگذرد ...

دیگه کی:دی؟
تازه بعدشم باید بخونم مکن ای صبح طلوع:))

باران 1394/10/19 ساعت 20:23

مدارک برای مردن دیگه :دییی
آخه هر جای که ما رفتیم ازمون همین چیزا رک میخوان :((



+
سر کار هم میری به امید خدا :)
فقط مراقب باش سر کاره اصلیه بری نه سر کاره فرعیه :دییی
نگران نباش توکلت بخدا :)

اصلیه با فرعیه فرقش چیه:دی ؟
احتمالا خودم یه کاری واسه خودم جور می کنم؛)

+ دوباره م میرم اون موسسه خیریه ای که قبل تر میرفتم،برای کمک

بریدا 1394/10/19 ساعت 20:21

این چند وقت سرزدماااا فکر نکنی بیمعرفت بودم
فقط حتی فرصت کامنت گذاشتنم نداشتم

عزیزم این په حرفیه:) قول بده بچسبی به درسات...
خوشحالم که الان اینجایی و میگی سرت شلوغ بوده:)

بریدا 1394/10/19 ساعت 20:11

سلام مگهان:)

سلام دختر خوب:)

باران 1394/10/19 ساعت 19:49

مدارک مورد نیازش چیه ؟:دی
چک و پول و سفته که نمیخوان ازمون ؟:دی



+
موفق باشی
زگهواره تا گور دانش بجویی :دی

مدارک چی:/ ؟

وااای نه من کلا دیگه می خوام ترک تحصیل کنم برم سر کار از سال بعد اگه زنده باشم:|

موفق باشی.

:دی تو مردن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد