مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بسوزی اگر سود و سرمایه ت را!

داشتم مثلا درس می خوندم، بازم دقیقه 99 دارم می خونم، برادرم اومد گفت مگی چشاتو ببند و بستم، اینو گذاشت رو دفترم و رفت. یهو به خودم اومدم و دیدم که دیگه حتی از دیدن رنگ نارنجی هم دلم خوش نمیشه:(


+ همیشه موقع درس خوندن انگشترمو در میارم. این انگشترمو چند ماه بود گم کرده بودم، هفته ی پیش لای یکی از کتابهام پیداش کردم!!! 

+ یک میم نارنجی

+ عنوان مرتبط با این پست و درسی هست که دارم می خونم:دی

نظرات 24 + ارسال نظر
Ella 1394/10/20 ساعت 22:04 http://oceanic.blogsky.com

چقدر خطت به خودت میاد میگی!

جدی؟ خطم از این بهتره البته...
تقریبا ولی همینی هست که دیدی؛)

Amitis 1394/10/20 ساعت 09:20 http://amitisghorbat.blogsky.com

امتحاناتو خوب بدی :)

ممنون دختر

خانومی 1394/10/19 ساعت 16:05 http://Maaan.blog.ir

سلاااااام. خیلی خوب میشه اگه برای راحت تر شدن ادامه مسابقه یه پست به اسم " خدای من چه رنگیست " بنویسید. ممنونم

:)
حقیقتا من اصلا در جریان این مسابقه که میگید نیستم. خوب هم نمی نویسم که بخواد وبلاگم در مسابقه ای شرکت داده بشه، من هم از شما ممنونم:)

ما تنها کلاسی بودیم بودیم که امتحان ترم رو عقب مینداختیم اونم امتحانایی که با غیر از گروه خودمون داشتیم . یک چنین اعجوبه هایی بودیم!!!

خدا حفظتون کنه:/ ما تو دانشگاهمون اصلا ممکن نیست چنین چیزی رخ بده:|

عارفه 1394/10/19 ساعت 12:02

امیدوارم امتحان هاتون رو یکی بهتر از دیگری بدید
انگشتر زیبایی من عاشق سنگ های تزئینیم حالا چه اصل چه بدل کلا چشم و دلم با هم دنبالشون میره و در صدر لیست مروارید
و چه خوبه که اعضای خونواده بخوان حال آدمو خوش کنند حتی با یه اسمارتیز کوچولوی نارنجی

ممنونم عزیزم
انشالله از دعای شما خوب شم و خوب بدم امتحانامو...
هوم تلاششون خیلی با ارزشه برام

مترسک 1394/10/19 ساعت 08:16 http://1matarsak.com/

حالا جدای از همه این حرفا شما خواهر و برادر چقد خوبین :)) چشم نخورید ایشالا ;)
اون m نارنجی هم... بگذریم! نوش جان :D
حالا چرا دیگه خوشحال نمیشی؟ :(

توضیحش سخته :(

مهران 1394/10/19 ساعت 02:41 http://mehran.blogsky.com

راستی اون M قرمز چیه؟ از این شکلک هاست که آهن ربا داره می چسبونن روی در یخچال؟

نوچ اسمارتیز ام اند ام هستش...:(

مهران 1394/10/19 ساعت 02:39 http://mehran.blogsky.com

اره ولی این حس رو به آدم می ده که انگار وارد میوه فروشی شدی.
استفاده ابزاری "طالبی" نه در ستایش، که در نکوهش قالب وبلاگت بود.
من بشارتم رو دادم. دیگه خود دانی

من ستایش می پندارمش با افکار مثبتم، خیلی هم خوبه من عاشق میوه فروشی هستم، عطر و طراوت میوه ها زنده م می کنه اصلا! به فال نیک می گیرم این شباهت رو و اینکه شما به مرادتون نخواهید رسید؛)

مهران 1394/10/19 ساعت 02:34 http://mehran.blogsky.com

آخی... چه داداش کوچولوی بامزه ای :)
- این قالبت شبیه طالبی شده.

کوچیکتونه:دی
+ آخییی چه عالی منم که عاشق طالبی دیگه بسه دیگه هرچی می ذارم میاین ایراد میگیرین دهه

sepideh 1394/10/19 ساعت 02:06

چقدر دوست دارم وبتو!دیشب پیداش کردم و خیلی از نوشته هاتو خوندم
و کلی هم حس آشنایی بهم القا کردی
گودلاک مگهان بانو

خیلی ممنونم سپیده جان:)
خوشحالم که اینجایین و ممنونم که برام نوشتین

باران 1394/10/19 ساعت 01:57

تو یه آن دلمو خالی کردی :((
گفتم بی خداحافظی رفتی :((
بدی خبرنامه همینه :((
تازه همین امروز آدرس تون رو تو خبرنامه نوشتم :)
ترسیدمممممممممممم
میفهمییییییییییییییننننننننننننننن؟

+
بنظرم آدم بی خبر بیاد پیش دوستش بهتره تا اینکه خبردار بشه که دوستش هست بیاد:(((
(پست جدید گذاشته و بیاد ببینه که پست نیست یهو خیال کنه دوسش هم نیست )
اصلاً آدم تو دلش خالی میشه یهویی وقتی ببینه دوستش پرید :((

الهی ببخشید باران جان، راستش میدونی چیه؟
اون پست رو برداشتم چون همش ابراز دلتنگی بود و دوست نداشتم خیلی ها شنبه شون رو با خوندن اون پست شروع کنن:(
هیچ بعید نیست ازم یهو برم... ولی شما که ایمیل داری ازم:)

چه انگشتر ناری
چه نگینی

چه مرواااریدی:دی (میدونی که معنی مگهان مرواریده!؛) هاها)

من هم یه ت دو نقطه سبز هستم :))))

+ دلم "ببر" خواست!
چطور دلت اومد خوشحال نشی؟

منم عادت دارم دربیارم انگشترمو :)
البته به خوشگلی عه انگشتر ت نیس ولی مگی اگه تعجب نمیکنی تقریبا شبیه شه :/

یا تو جنی شدی یا من یا هر دومون!
تو عمرم اینقد مشترکات با کسی نداشتم :)

+ ببر جان خیلی خوبه، اما میدونی من کلا این روزا کلافه م، هیچی اونقدری که باید خوبم نمی کنه، سعی می کنم تا آخر این هفته خوب خوب شم ولی
+ من گفتم سلیقه هامون مشابهه که! خب خیلی طبیعیه اگه انگشتر و سایر وسیله هات شبیه وسیله های من باشه:دی باور می کنم

منم دقیقه ی تودی بودم همیشه.
صبح امتحان هلک هلک می رفتیم پیش استاد،از استاد وقت می گرفتیم مثلن دو روز دیگه! بعد اون دو روز رو باز نمی خوندیم و می موند شب امتحان بازم!! |:

دیگه امتحان ترم رو عقبم نمیشه انداخت هانی گرامی:))) اینو چه کنیم:/؟

چقدر ادم خوشحال میشه گمشده اش رو پیدا کنه.. چه انگشتر چه...

وااای خیلی خیلی خیلی......
نذر کردم یکی از گمشده هام پیدا شه، خودم که نذر نمی کنم هرگز، به دوستم گفتم نذر کنه برام

+ در ضمن چشم، سر فرصت انشالله(خصوصی)

Ali 1394/10/18 ساعت 22:40

Bahbah bah khanom
Che ringi bah bah
Che khatti bah bah
Ehtemalan farda azeme mashhadorreza basham namaz khon br nistim ama onja doago
Hastim

...
خیلی ازتون ممنونم بابت دعا، سخت محتاجم این روزا:) خیلی خیلی حالم خوب شد از خوندن کامنتتون، سلام برسونید به امام رضا... دلم برای حرمش و آرامش خودم تنگ شده

میم 1394/10/18 ساعت 22:32

:-)))
عه میم‌ِ

اوهوم
میییم...:)

بعضیا شون توی وبلاگشون ذکر کردن بعضیاشونم نه

؛) من کمتر وبلاگ می خونم این روزا و به همین دلیل بی خبرم از نارنجی ها گویا

عارفه 1394/10/18 ساعت 22:08

چه خوشگله انگشترت ها
اقا این نارنجی بودن یعنی چی خو من نمی دونم

قابلتو نداره عارفه ی هم سلیقه؛)
نارنجی رنگ مورد علاقه ی منه تقریبا-من همه رنگها رو دوس دارم-اما نارنجی منو یاد کسی میندازه... یاد یک میم نارنجی:) همین.

رها 1394/10/18 ساعت 21:54

ببخشید خبری از ویرگول ندارید؟:/

دیروز یه سر اومده بود اینجا:) شاید بازم بیاد.
ویرگولشنم؟ اگه اینجا رو خوندی خبر حال خوبتو بده لطفا:*

چه انگشتر قشنگی، حتما وقتی انگشتر دستت هست فکرت بهش مشغول میشه

والا نمی دونم:) نه با انگشترم بازی می کنم وقتی چیزی می خونم؛)

+ انگشترم ناقابله، 7ساااله دارمش:)

بخاطر حفظ حریم خصوصی شون نمیتونم اسم ببرم

آهان فکر کردم تو وبلاگشون ذکر کردن:)

+ هیچ کس اندازه ی من اینقدر راحت همه چیزو اعلام نمیکنه در کل تو وبلاگش:/

خب من یه سینِ نارنجی می باشم:)) متوجه نشدم چرا انگشترتو درمیاری موقع مطالعه؟

اما شمالی نیستی! :دی
سین نارنجی... اوم... من نارنجی ها رو خیلی دوس دارم مخصوصا اگه عطر پرتقال همراهشون باشه...

+ خودمم نمی دونم از کارای غیر ارادیه اما دقت کردم اخیرا دیدم همیشه تا میام کتاب بخونم انگشترمو در میارم میذارم رو دفتر، کتاب و جزوه...:|

چجوریه که اغلب میم هایِ مونث نارنجی هستن مخصوصا شمالیاشون؟!

دیگه کی نارنجیه:(؟ کدوم میم؟ بازم داریم؟
نمی دونم که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد