مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ای باران، از غصه م آگاهی...

این آهنگ حس و حال امشب منه... 

یه روزایی هست که هرجوری می خوای به خودت بگی که همه چی خوبه نمیشه، اما خب من دوس دارم بازم بگم که خوبم. 

از 20 تا 26م امتحانات سختم رو میدم، ایشالا بعدش بهتر می شم. فقط یه چیزی این آهنگ رو گوش کنید، باز بگم اگه امکانش هست بعد شنیدنش برید از بیپ تونز خریداریش کنید؟ یا دیگه لازم به گفتنش نیست؟ 


+ چقدر شنیدن بعضی جملات دردناکه... عجیبه که من این همه مقاومم... این آهنگ عجیب حالمو خوب می کنه اونقدری که هی و هی و هی دلم می خواد گوشش کنم و چشامو ببندم و به اون شب بارونی قشنگ فکر کنم...همون شب که حالم خوش بود و تو تراس اتاقم ایستاده بودم و می خندیدم و دونه های درشت بارون به صورتمون می خورد، همون شب که اون گفتی این بارونه یا آبشاره؟ که من گفتم بارونای اینجا اکثرا اینجوریه...

که خندید و من خندیدم و اون شب خیلی زود صبح شد.

+ ای باران...

---

یک ساعت از نگارش این پست گذشته، حالم خوب خوبه، خدا هر لحظه تو دلمو پر می کنه از حسای خوشی و آرامش... 

نظرات 15 + ارسال نظر

باید حتما ازت تشکر میکردم بابت این آهنگ...
وقتی حالم خوب نبود شنیدنش آرامبخش بود:) ممنون:*

چقدر خوب بود این کامنت خواهش می کنم عزیزم:)

ممنونم مگی و باران جان... این راه شما را نیازمندم... لطفا ادرس بزار برام.

باران 1394/10/18 ساعت 20:00

والا من کردیش رو نفهمیدم این متن رو کردستانی میخونه نه کردی آسون منو که بفهمم :)
من از فارسیش فهمیدم دختر جان ؛ ))

+خواهش.

تو اصلا هیچی از گوشیتون نگفتین ها

فکر کردم متوجه میشین تا حدی:)من عاشق گویش گیلکی هستم، اما متاسفانه ما به زبان فارسی صحبت می کنیم، کمی لهجه داریم فقط:) که اونم تو نسل جدید خیلی کم و جزییه...

باران 1394/10/18 ساعت 17:45

http://s6.picofile.com/d/d0998e45-5efe-41c9-a136-23efce14f466/0A0Mansour_Feat_Jamshid_Naz_Maka.mp3

اینم لینک دانلود ناز نکه از منصور ( شاد کُردی -فارسی )

+ بازم گزینه های روی میز( یا زیر میز یادم رفته :دی)
رو میدم بیرون :دی

خوش باشی:**
معمولا این آهنگ رو همه تقریباً شنیدن ولی چون گفتی منصور نشنیدی، برات گذاشتم:))

ممنونم، شنیدمش، گفتم تو گوشیم ندارم باران جان؛) بقیه رو تو گوشیم دارم...
ممنونم... ترجیح میدادم فارسی باشه ولی که بفهمم:دی

باران 1394/10/18 ساعت 16:32

محمدرضا هدایتی ؟ محسن یگانه ؟
چاوشی ؟ منصور ؟
علی زند وکیلی ؟
چارتار ؟
دقیقا آهنگ کدومشو بیشتر دوست داری ؟
بگو پلیز:))


+
آهنگ های سنتی ؟
متن انگلیسی ولی با چشمان بسته :)؟
آهنگ شمالی شاد :)
سینا حجازی ؟
لطفا بگو :)
ممنون

منصور:))))))
من همه اونا رو دارم آخه جز منصور :دی
شاد باشه از منصور لطفا:))))

باران 1394/10/18 ساعت 16:12

بلی .من آهنگ داخل گوشیمو وارد سیستمم کردم بعدش لینک دانلودش رو گذاشتم تو وبم به همین راحتی به همین خوشمزگی :))

غیر اینه ؟


++
آره باور کن نسیم جونم اینقدر یادم داد و من یاد نگرفت بنده خدا پیر شد :دی


+++
آره خب واقعا یه چیزی خودت یاد بگیری خیلی کیف میکنی تا یکی هی یادت بده و یاد نگیری:دی

++++
خوش هاتی روله :**

قطعا لذتش بیشتره:) ؛)

باران 1394/10/18 ساعت 16:02

اتفاقاً اصلا نیاز به آپلود نداشت :دیییی

+ ممنون
من 3-4ساله در به در دنیال این داستانم و بلاخره امروززززز موفقققققققق شدم بعدشم توام میدونی اینو مطمئن باش اینو بهتون ثابت میکنم :)))
البته امشب ایشالا تو یه پست امیدوارم وقت کنم آموزششو بذارم:))


+
لبخند بانو بزار پستمو بزارم آدرس رو سر فرصت بهتون میدم :))

جدی؟
متوجه شدین لبخند چی رو میگه؟
یعنی اینقد چیز مهمیه که در به درشین 3 4 سال و کشف نمیشده؟ عجب... جالب شد.
ایشالا فرصت کنم میام می خونم؛)

جوابتون رو من میدونم بیاین وبم توضیح میدم براتون
اینجا سخته توضیح دادن اونم امروز من تونستم به این کشف موسیقی علمی برسم :دی
مراحل یادگیریش رو امشب احتمالا تو وبم میذارم اصلاً!
آدرسم میام وبتون تحویل میدم :))

آفرین و درود بر تو باران جان
من چون خودم چیزی رو آپلود نمی نمایم خب قطعا دلیلی نداشته دنبالش باشم و یاد بگیرم:دی
لبخند ماه جان وبلاگ باران خانوم تشریف ببرید لطفا؛)

باران 1394/10/18 ساعت 15:46

بلی شما درست میگین :))
میشه درسته :))
پیری دیگه و فراموشی

+
ممنون خواهری :**
آهنگتون در عین زیبایی غمگین بود:)

++
در اسرع وقت :))

بلی خیلی غمگین بود ولی خب من حالم خوب میشه باهاش اصلا!!!

خانمی منظورم لینکشه برای دانلود که خواننده بتونه مستقیم انلاین هم داشته باشه. عین همینی که گذاشتی؟
میدونی چیه من میخوام اهنگهای گوشیم رو اپلود کنم به این شیوه نه از سایت بگیرم

آهان خب آخه من از سایت میگیرم براتون میذارم خودم دیگه آپلود نمی کنم:) به همین دلیلم بلد نیستم راستش...؛)

دارم دانلود می کنم...
راستی بهم بگو چطور اهنگهای مورد علاقه ات رو اینچنین لینک میدی؟ تو چه سایتی؟ طوریکه پخش انلاین هم داشته باشه..ممنونتم

خب خیلی سایت ها اینجوری هستن، امکان پخش آنلاین دارن:)
خواهش می کنم عزیزم...

:)

باران 1394/10/18 ساعت 01:09


+ ای باران
نه اینکه فکر کنی متوجه نشدم منظورت آهنگه ! نه !!
ولی انصافاً اسم باران رو دیدم خیلی کیف کردم


++
حالت خوبه الان ؟
یه آهنگ دیگه بهت پیشنهاد بدم که حالتو از این رو به اون رو کنه ؟هوم؟

+++
مگیییییییییییی خوب باش!
این لامپ 200یی تون هم مهتابی کن :دی
سر ماه پول برق مون زیاد میره :)))

حالا که اینطور شد اصلا مال خودت!! تقدیم به شما این آهنگ خیلی دوس داشتنی
کیفت کوککک تر شه الهی

+ خووووبم، پیشنهاد بده آهنگ بعدی رو جانم
+ خوبمممم میگم تا 26م یه کم ناآرومم، ایشالا بعدش خوب میشم.
زیاده میره؟ یا میشه:دی؟

مبینابانو 1394/10/18 ساعت 01:02

خیلی زیبا سومین باره دارم گوش میکنم خودم بارونی شدم.ممنون مگی.

ای وای نبینم چشاتونو تر کرده باشم!!!

مبینابانو 1394/10/18 ساعت 00:51

منتظرم دان شه.خوبه که حال دلت خوبه.تو ارامش غلت بزن غرق شو

چشم... سعیم رو می کنم:) مشکلات هستن همچنان هیچی تغییر نکرده فقط من دلم آروم شده یهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد