مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

جیب بر خیابانی هم نشدیم یکی عاشقمون شه:|

توصیه کنم فیلم جیب بر خیابان جنوبی رو ببینید. 

جالب اینجاست که من از مصطفی زمانی دل خوشی نداشتم و کم دوسش داشتم، الان کاملا خوشم میاد از بازیش... 


نظرات 15 + ارسال نظر
سار 1394/09/21 ساعت 18:14

نام های مختلف؟!

بله :)

سار 1394/09/21 ساعت 15:43

ترسیدی کامنتم رو تایید کنی.نظرم بود

بله؟!
من از اینکه کسی با نام های مختلف کامنت بذاره واقعا بدم میاد :)
همین!

مگیاسنجوری که مصطفیشونو تجزیه نمودی منو بخوای تجزیه کنی من جهان وطن میشم:)))))

:)))))))))) چی میشی:دی ؟! جهان وطن؟! خیلی بانمک گفتی...
من مامانم تهران/شیراز/بوشهر/قزوین/آمل بوده در دوران کودکیش بعد اومده رشت، بابام و باباش اینا کلا رشتی بودن ولی جدم رشتی نبوده، از هیچ دو طرفی رشتی نبودن یعنی:دی
بعد ایرانی هم نبودن حتی:| یعنی من خون پاک آریایی ندارم و یه موجود بی ریشه ی بدبختم:| :(( به خاک هیچ کدوم از اون دو کشور حس و عرقی هم ندارما ولی باز خون پاک آریایی ندارم این خیلی ظلمه!خعلی

Amer 1394/09/21 ساعت 14:03 http://8m8a8.blogsky.com

:)))
ببین اصن کل مصطفی زمانی مال شما!
سید شهاب الدین حسینی تنکابنی رو چجوری میخوای از ما بگیری؟ :)))

:)))) بابااا ما اصلا خوشحالیم که اینا مال شمان:دی
بگذریم که شهسواری ها خودشونو بیشتر گیلانی میدونن تا مازنی:)))

+ ببین من واقعاااا واقعا مشکلی با مرزها ندارما، فقط و فقط و فقط با شما شوخی این چنینی می کنم خدایی؛) :دی
خلق و خوی اینوریت باعث میشه شوخی کنم وگرنه هیچ گونه خصومتی با مازنی ها-بی شک-ندارم.

Amer 1394/09/21 ساعت 12:35 http://8m8a8.blogsky.com

باهم میخریم :)

در جوابی که به کامنت "متر" دادی
مصطفی زمانی رو شمالی معرفی نمودی!
در صورتیکه همش میگی: بگین رشتی، ساروی، گرگانی و غیره
خواهشا اصلاحیه

:)))
اون بحثش جداست. برای مثال آیا میدونی ایشون یک گیلک/مازنیه؟! خب به کسی که نه این وریه نه اون وری آدم چی بگه:|¿ غیر از شمالی :دی
نیای بگی مازنیه چون خودم میدونم خیلی خوبم میدونم، مامانش این وریه ولی فامیلاشم رشتن اتفاگا

واجب شد حتما نگاه کنم

ما که دوست می داشتیم!

سپیده 1394/09/21 ساعت 11:47

واقعا اگه جیب بر میشدیم خودش کدبسته تحویلمون میداد
چرا بعضیا اینقد راحت ادما رو جذب میکنن و عاشقشون میشن اصن یه پست بنویس ازش چیکار کنیم که جذب کنیم هرکی بیاد تجربیاتشو بتنویسه

اوم!
والا من واقعا تحمل مردای عاشق رو ندارم...یعنی قبلا که عاشقم بودن، واقعا اذیت شدم واقعا
ترجیح میدم کسی عاشقم نباشه اونجوری هرگز تا آخرین روز عمرم...

هوم 1394/09/21 ساعت 11:06

زشت انار خوردن یکی باعث میشه ازش بدت بیاد؟ من برعکس، باعث میشه حس بهتری داشته باشم وقتی ببینم فقط من نیستم که نقص دارم! (منم زشت میخورم!) به نظرم جالب میشه که با اون فرد مورد نظرم بشینیم دو تایی زشت بخوریم و هم دردی کنیم! :دی

:دی
من عین بچه ها می خورم انارو... اتفاقا گفته شده خیلی هم خالصانه و بانمک انار می خورم.
ولی خودم اصولا از انار خوردن دیگران خوشم نمیاد اون دونه هاشم تق تق صدا می خوره زیر دندون که بدتر حالمو بد می کنه:|

مترسک 1394/09/21 ساعت 09:13 http://1matarsak.com/

درک این موضوع برام سخته که چه جوریه که خیلیا با مصطفی زمانی مشکل دارن اما الان سرتو هر طرف بچرخونی می‌بینیش! از سریال عریض و طویلی مثل شهرزاد بگیر تا فیلمای سینمایی ریز و درشت! حتی علت همین مشکل‌دار بودن رو هم درک نمی‌کنم :))
خوبه که نظرت عوض شده ;)

:)) :دی
من مشکلی باهاش نداشتم تو دو تا فیلمی که بازی کرده بود خوشم نیومده بود همین فقط...
الان کاملا خوشم میایه از پسر شمالیمون! بعله

مهران 1394/09/21 ساعت 04:41 http://mehran.blogsky.com

(مربوط به پست آخری :) )
من این مشکل انار خوردنِ شما رو، توی هندونه خوردن دارم. یعنی اصلا بلد نیستم درست هندونه بخورم، و البته فکر می کنم همه ی آدم ها بلدن غیر از من.
روی همین حساب با هندونه خوری کسی مشکلی ندارم

دهه... واقعا؟!
هندونه هم خوب نمی خوردم تا وقتی یاد گرفتم چجوری بخورم که خانومانه باشه...

رگها 1394/09/21 ساعت 03:14

خودمم نمیدونم وبلاگم چرا اینجوریه ! تو حرص نخور :))
+ کلا زیاد فیلم ببین نیستم :دی ولی بچه ها میبینن !

از دست تو!!!
اومدم دیدم ویرگولم بهت اعتراض کرده غش کردم از خنده
احتمالا دیگه واسه هیچ کی کامنت نذاری بس که کامنت میذاری با عنایات ما رو به رو می شی:)))

از بازی بُصطَبی زَبادی خوشت بیوبَد؟ بَن باهاش بُشکِلی نَدارَب ها...فقد خیلی تو دباغی حرف بیزَده بَچه:|
ایش:|
از این بازیگر جوون ها فقط شهاب حسینی قابل تحمله برام ، اونم خیلی جوون نیست:دی

شهاب حسینی رو کاملا دوست دارم:|
صابر ابر هم ای خوبه...
از مصطفی زمانی کاملا بدم می اومد، یعنی خیلی ها...
بعد الان خوشم میاد:| عجیبه اصلا...دختر خاله ش همسفر مکه مامان اینام بود بعد سوغاتی واسش یه چیز خیلی جالب برده بود اینقد دوسدارم بدونم اونو داد بهش چه حالی شد:))))
+ کامنتتم خیلی لوس و بانمک بود!

Amer 1394/09/21 ساعت 01:23 http://8m8a8.blogsky.com

من و همخونه ای هام هر قسمت شهرزاد که بیاد
چراغارو خاموش میکنیم و کنار هم دراز میکشیم و رو به تلویزیون
با ذوق تمام شهرزادو تماشا میکنیم! انگار که رفتیم سینما...
دیالوگ های دوس داشتنی فیلمو هم تو خونه چندین مرتبه اجرا میکنیم!

کارتون عالیه اصلا:))) می پسندیمتان...
پول خرید سی دی ها رو کی میده:دی؟!
ما هم هر دوشنبه همگی جمع میشیم شهرزاد میبینیم یکی از دوستامم حتما پامیشه میاد خونمون اون روز:))

رگها 1394/09/21 ساعت 00:59

ما ازون خونواده هاشیم که صبر میکنن تلوزیون نشون بده فیلمو :))

وبلاگت چرا اینجوری شده:| ¿
دهه... هی غیب میشی برمیگردی کامنت دونی نداری اصن این چه وضیه
+ آیکون آخیش حرفامو زدم راحت شدم:دی
+ شما خیلی باحالین، تو خوابگاه کیف میده فیلم دیدن که نمیبینید؟

هوم 1394/09/20 ساعت 23:48

اسم این بازیگره رو سرچ کردم ببینم کیه. در حین خوندن پیج ویکی پدیاش بودم که دقت کردم آخرین فیلم ایرانی که دیدم سنتوری بوده! تازه اون رو هم اون موقع از بس گفتن خوبه گرفتم ببینم چیه! در حق سینمای ایران جفا کردم یعنی؟ یا اینکه کار خوبی کردم؟ نمی دونم :دی

عه سینما نمی ری آقای هوم؟ اشتباه می کنی سینما خیلی خوبه... این سری برو
بمون ببینم چه فیلمایی اکران میشه یکی رو توصیه کنم بری و جای منم چیز میز بخوری تو سینما

+ من عاشق سینما و تآترم... عاشق کنسرت هم هستم ضمنا:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد