مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

می گفت...

"دختر نباید خشن باشه، دختر خشن مثل یه حوله ی زیبای زبر می مونه..."


+ از اون روز تصمیم گرفتم با واژه هام یه مگهان جدی و بی احساس رو براش به تصویر نکشم. 

+ یک عمره تلاش کردم اونی که هستم رو پنهون کنم و احساسم رو مخفی کنم. سخته در اومدن از اون لباس...

نظرات 4 + ارسال نظر

با این تفاسیر من یه سیم ظرفشوییه خوشگلم

:دی

علی 1394/08/12 ساعت 22:59

چقدر خوب گفته اینو باخودت تکرار کن مگی
تو خیلی خوبی هات زیاده دختر فقط یادت باشه عاشق شدن بد نیست برای کسی تب کردن بد نیست باید گاهی برای مردی که خودشو بهت نزدیک میکنه بمیری

...
چجوری باید تب کنم برای کسی؟ خیلی سختمه......
حتی وقتی حس کنم دوس دارم کسی رو:(

الهام 1394/08/12 ساعت 17:52

تجربه به من آموخت،قدرتمند بودن(روحی)،باهوش بودن و دونستن،فجیعا از جذابیت یک زن کم میکنه،مردها هیچوقت جذب زنی که بتونه شکستشون بده نمیشن...
خودت باش، بی محابا خودت باش!

چقدر جالب... من فکر میکنم بدترین چیز غروره که اونم به سلامتی من دارم ... :|
......
من همیشه احساساتمو مخفی میکنم. حتی وقتی میدونم یکی رو خیلی دوس دارم باز خودمک گول میزنم ... و میگم داری اشتباه میکنی تو اصلا دوسش نداری!!

من یه حوله ی زیبای خیلی زبرم

من زیبا نیستما!!!
اون زیبایی برمیگرده به زن بودنه... همه ی خانم ها زیبان! و انتظار میره نرم و پنبه ای باشن...

+ منم.خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد