مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دیوار 47 بچه های سندروم داون!

بدترین اتفاق امروز دزدیده شدن دوچرخه ی قرمز و عزیزم بود، اندازه ی یه دنیا ازم انرژی گرفت ...  

و بهترین اتفاق هم کشف دیوار 47 ! بود ... اینقدر ذوق کردم که خدا می دونه ، شمام ببینید ، شمام کیف کنید . این هنر بچه های 47 یه...بچه هایی که یه چیزی از ما بیشتر دارن ؛) 


نظرات 16 + ارسال نظر

عه من ندیدم واسه رشتتو...
کجاس؟

درست رو به روی دانشگاه علوم پایه... هتل المپیک دیدی کجاست؟ دیوار بغلش :)

ریجکشن 1394/08/06 ساعت 18:30

وااااای خیلی بده حتی تصورشم ترسناکه برام :(
دزدگیر اینا ندارین؟
کاش بگیرنش خیالتون راحت شه

پس بعدی شهرماست
+اگه دیدم حتما عگس میندازم

عزیییزم...
خیلی دوسشووون دارم


من هم... البته نمی تونم باهاشون ارتباط برقرار کنم به راحتی

آره مگی جونم یک روز برو کتابخونه اش ،جالبه.وای نقاشی های رازی عالی هستن..دو هفته پیش دوستم از تهران اومده بود، مثله بچه دبستانی ها بدو بدو بردمش بهش نشون دادم دیوارهارو

انشاالله میرم. راستش یه بار تصمیم داشتیم گروه کتابخونی درست کنیم یه روز در هفته بریم تو یه کتاب خونه و با هم کتاب بخونیم که پشت گوش نندازیم...
الان که حرف از اینجا زدی یادش افتادم:) بهت میگم.
احتمالا فردا هم اگر رشت باشم برم اینجا رو ببینم:)

+ واقعااااااا ؟! واقعا ؟ چطور دیدی رازی رو نکنه مسیرته:دی
من گفتم اینجا جایی نیست همه ببینن و حیف ...
کار خیلی پسندیده ای کردی عزیزم راضیم ازت!!!

آناهیتا 1394/08/05 ساعت 21:12

آخییی... من تابحال ازین دیوارا از نزدیک ندیدم اما اون باری که تو خندوانه داشت نشون می داد و برنامه ی TED آزاده عباس زاده (اینجا: http://tedxtalks.ted.com/video/Wall-47-%7C-Azadeh-Abbas-Zadeh-%7C) دیدمشون خییلی حس قشنگی داشت...

+الهی... ایشالا که پیدا بشه...
چندوقت پیش بابام با یه کفشی که خیلی دوسش داشت و باهاش خاطره داشت رفته بود هیئت, بعد که خواس بیاد بیرون هرچی گشت کفشه رو پیدا نکرد :(
انقده غصه خورد...
چنروز بعدش ازونجا زنگ زدن گفتن بچه ی سرایدار اونجا شیطونی کرده یکی از کفشارو برداشته, بیاید شناسایی :))
تازه بچه هه به روی خودشم نیوورده بود, مامانش پیدا کرده بود :))

امیدوارم دوچرخه ی قرمز تو م زودتر پیدا بشه و خوشال بشی :)

اوهوم دکتر همشهریمونه ؛) دیدی که آویش گفت دوست دختر عمه ش هم هست!
+ عاااالی بود
+ کاااااااش بچه سرایدارتون وسایل ما رو برداشته بود:))) این سومین باره امسال!!!!!!!!!!

دوچرخه قرمز مگی
چرا طرفی ما از این دیوار نقاشی ها نداره

:( دوچرخه ی طفلیم دوچرخه ممم ...
نمیدونم که ایشالا اونقدر تعدادشون کم باشه که فقط اسم یکی دو تا سندرم داونی رو دیوار ببینید.

+ فعلا فکر می کنم دومین شهر هست رشت :) و بعدی شنیدم که احتمالا قزوین هستش

ریجکشن 1394/08/05 ساعت 19:45

چقدرم این بچه ها دوس داشتنی ان :)

اخی دلم سوخت ، خیلی دوچرخه دوس دارم :( اونم قرمز .. کاش پیدا شه دزدش و دوچرخه ات :| حالا دزده نمیخواد پیدا شه دوچرخه رو برات پس بیاره

بدترین اتفاق ممکن اینه که بدونی خونه ت دزد رفت و آمد می کنه. چیزی ازش ننوشتم ولی خانوادگی آشوبیم ... امسال این چندمین باره

آره مگی جوون خیلی جالب بود.نقاشی هارو روز کودک کشیدن،واقعا هم کارشون قشنگ بود ،دیروز دو تا دختر جوون داشتن دیوار بغلی رو نقاشی میکردن، با ی شور و شوقی کار میکردن،خوشحالم چند سالیه سازمان زیبا سازی به فکر دیوارهای رشت دوستداشتنی ماست..من از ساعت 1.5تا 4 اونجا بودم یک کتابخونه کوچیکه اما واسه من خىلی دوست داشتنی بود من بودم تنها با کتاب ها و چندتا گلدون ناز.خىلی وقت بود دوست داشتنم بادبادک بازو بخونم تا صفحه 40،45 روخوندم جالب بود واسم.نیازبه عضویت نداره روزای زوج واسه خانوم هاست کتاب هاش خیلی زیاد نیست اما آرامش میداد بهم مسجد فاطمىه رو دوست دارم.:-) :-)شاید قسمت شد یک بار روی ماهت و دیدم دختر خوبم<3

الهی از اون روز هست؟ خب من پیاده مسیرها رو کمتر طی می کنم . به همین دلیل ندیدمش
ببین یه سوال این خیابون رازی رو دیدی؟ از ضیابری به سمت رازی بازارچه رشت رو کشیدن خیلی بامزه ست:)
عالیه... دلم خواست برم این کتابخونه و یکی دو ساعت در آرامش کتاب بخونم

وای مگی جونم چه جالب:-) منم دیوز واسه اولین بار اون دیوارو دیدم.کارشون خیلی قشنگ بود.بچه های ابدی هنرمند...دیروز یک کشف دیگه هم کردم .بالاتر از اونجا مسجد فاطمیه یک کتابخونه دوست داشتنی داره ورود واسه عموم آزاده حس خوبى بود .سه ساعت تنها اونجا بادبادک باز خوندم .بجز من کسی اونجا نبود.واسه من که موندن تو خونه کلافه ام کرده بود خیلی خوب بود.:-) :-)واسه از دست دادن دوچرخه دوست داشتنیتم متاسفم دختر نازنین.

وای عزیزم ... چقدررر هیجان انگیز! نکنه این نقاشی مال همین دیروز بوده ...
چه ساعتی اون طرف ها بودی،وااای چه عالی!این یعنی اینکه هر زمانی دلت بخواد بری بیرون و نخوای تو پارک بشینی کتاب بخونی میتونی بری اونجا!
چقدر هم مسیرش خوبه برام...
من بچه که بودم همیشه میرفتیم مسجد فاطمیه:)
بادبادک باز خوبه دختر... بخونش و لذت ببر ... چند صفحه پیش رفتی؟
کتاب خونه چقدر کتاب داره ؟ واسه اونجا خوندن نیازی به عضویت هست یا نه؟

mahee 1394/08/05 ساعت 08:28

دیوار 47 چیه؟توضیح میدی؟

اوهوم عزیزم یه دیواره که یادمون بندازه بچه های 47 کروموزومی یا سندرم داونی ها رو :)
اینکه چه ایده ای دقیقا پشتشه نمیدونم ولی حس جالبیه که برای خودشون یه دیوار دارن و اولین دیوارشونم تو استان ما تو رضوانشهر بنا کردن؛)

مترسک 1394/08/05 ساعت 08:14 http://1matarsak.com/

یه مطلب در مورد همین فرشته‌های تبعیدی روی زمین نوشته بودم حیف اون بلاگفای ملعون زد کل آرشیومو ترکوند وگرنه الان این‌جا موضوعیت داشت... اون «یه چیزی» که بیش‌تر از ما دارن پاکی و معصومیت‌شونه؛ برادر کوچیک یکی از همکارای ما از همین فرشته‌هاست، امکان نداره ببینیش و دوستش نداشته باشی

آخی ... چرا حس می کنم خونده بودم؟ آها شایدم نخونده بودم ولی یکی درباره داون ها نوشته بود تو همین مدلی براش کامنت گذاشته بودی واسه همین برام آشناست آقای متر:دی
به شی سلام برسون! ؛)

خزنده 1394/08/05 ساعت 08:08

عخی دوچرخه... نچ. حیف شد

من سندروم آسپرگر دارم. برای من دیوار ندارید اونجا؟

خییییلی دلم گرفته که دزدیده شد... خیلییی :(( کی چشم زد من و دوچرخه قرمز دخترونه م رو؟
اوف... نه شما خزنده ها که همش رو دیوارای ما شمالی ها در حال خزیدنید بستون نیست:)))؟

یه دیوار پراز حس قشنگ

مگی رمز میت های قیلیت به منم میدی؟؟

اوهوم... پر از رنگگگ :)

آویشن 1394/08/05 ساعت 02:51

اتفاقا فردا باید برم منظریه خونه دوستم باهاش کار دارم،حتما میرم دیدن این دیوار

چقدر جالب حتما ببین آویشن جان

آویشن 1394/08/05 ساعت 01:26 http://dittany.blogsky.com

وای مگی،تو کدوم خیابونه؟
چه حس خوبی داره این دیوار.
راستی یه چیزی،میدونستی ایده پرداز دیوار 47 یا بهتر بگم دکتر آزاده عباس زاده دوست و هم رشته دختر عمم بوده تو دانشگاه؟حتی دانشجو بود یه کتابم نوشته،بماند که با استقبال زیادی روبه رو نشد ولی من دوسش دارم.

دیوار رو به روی دانشکده علوم پایه...
نامجو به منظریه.
چقدر جالب میدونستم رشتی هستن و اتفاقا تو برنامه خندوانه دیدمشون؛) آخی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد