مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هتل کادوس رشت و اتفاقاتش :دی

مدال باحال ترین فرد فامیل تعلق می گیرد به ... 


اون عزیزی که اومد تو حلق من و بچه پسرخاله ی بابام گفت ایشالااا عروسی شما :| نفهمیدم با من بود ؟! با میم بود ؟! منظورش این بود با هم ازدواج کنیم ؟! جدا جدا ازدواج کنیم ؟! یا اصلا چی :| :دی ¿¡ 

--

مدال خزترین فرد فامیل تعلق می گیره به ... 


اون آدمی که با خودش 4تا نماینده مجلس آورده بود و منتظر بود ذوق کنیم از دیدنشون :| !! 

-- 

مدال خوشحال ترین فرد فامیل تعلق میگیره به ... 


اون عزیزی که وسط سالن ایستاده بود و میگفت خانم ها آقایان بخورید و بیاشامید که غذا زیاااده !!! 

-- 

و مدال احمق ترین فرد فامیل تعلق می گیره به ... 


اون عزیزی که وسط جمع اومد گفت خانوما آقایون هدیه ندید ، که صاحب مجلس معذب نشه برای سوغاتی نیاوردنش :| خب زنک! مگه بده بستونه ؟! تازه این همه خرج کرده صاحب مجلس واسه شامتون :| بعدم تو کادو نده ! به بقیه چه کار داری ؟! 

-- 

مدال خوش تیپ ترین فرد حاضر در مهمونی تعلق می گیره به... 


اون عزیزی که سبز و نارنجی پوشیده بود و احساس خفن بودن داشت :))) :دی 



نظرات 22 + ارسال نظر
آناهیتا 1394/07/22 ساعت 12:18 http://farfalla.blog.ir/

چرا برای ما هم خصوصی بود اما خب فامیلامون ازینان که بهشون کارت ندی ناراحت می شن :|
حتی کارته رو تو تلگرام واسه همه فرستادم اما خب خانواده گفتن به بزرگا حتما باید کارت فیزیکی بدیم :))

حالا دیشب برگذار شد و به خوبی و خوشی تموم شد رفت, گرچه دوستای مامانم و همسایه ها و کلا غریبه تر ها موندن و باید یه مهمونی م واسه اونا بدیم :((
بعد فک کن منم مریض شدم این وسط :|
فک کنم بخاطر روبوسی آ باشه :|

اوووف :دی
ما فامیلامون بی کارت همه اومدن:|
ما تا نیم ساعت پیش مهمون داشتیم. الان که به کامنت جواب میدم ساعت 9 شب چهارشنبه 22 مه:|

آناهیتا 1394/07/19 ساعت 01:12 http://farfalla.blog.ir

ما سشنبه س ولیمه مون :)

ته کارتمون نوشتیم گل روی شما بهترین هدیه س و ازینجور اراجیف, ولی خب .... ینی چی من کادو می خوااام :((

یکی از اتفاقای خوبی که افتاد این بود که کارت رو خودم طراحی کردم و خیییییلی حس خوبی داشت. انقددددر ذوق می کردم موقع انجامش.
البته تو پرینت دقیقا اون چیزی ک می خواستم در نیومد ولی خب. کی به کارت دعوت می کنه اصلا. همه آدرسو می بینن فقط :))

عزیزم...
حسای خوبی در انتظارتونه...خصوصی نیست ولیمه تون ؟
ما تصمیم داشتیم فقط به نزدیکها بگیم بیان واسه همینم اصلا کارت چاپ نکردیم :دی :| !! وگرنه میدونی که کار خواهرم اصلا همین کاراس ؛) گرافیسته:دی اینکه رنگ رو بدونی چطور در میاد تو چاپ فقط به تجربه ست ! ؛)
خوشحالم برای تک تک حس های خوووبت

+ خصوصیمون شدن 180 نفر :|

omid 1394/07/16 ساعت 22:27

رمزش ب من تعلق میگیرد
من

اوهوم!

omid 1394/07/16 ساعت 22:25

مریض نشدی
کفتام درد میکنه نمیگیم ک
شاید من نشنیدم
گرده هام درد میکنه میگیم

اینم شنیدم:دی :)) هردوش رو شنیدم :دی

سهیلا 1394/07/16 ساعت 21:10 http://nanehadi.blogsky.com

عاشق اون سبز و نارنجیه شدم

اونم عاشق شما شد اصلا :))))))

omid 1394/07/16 ساعت 20:31

وخی وخی
برو زیر بارون
بعدم برو مریض شو بعد بیا اینجا فش فش کنان ای بعد بهت بخندیم مریض شدی
مدیونی فکر کنی من چیزی نخوردم

بعد بیام بالا بگم ای کفتام درد می کنه:)))))

Bluish 1394/07/16 ساعت 19:27

سلام مگهان جان
آیا می‌شود رمز پیلیز؟

سلام گل...هوم

بانو 1394/07/16 ساعت 18:42

خب خوش اخلاقی و صبر داری که حوصله فامیل داری
سفر خوب بود، جات خالی، پر از تجربه های خوب
یادت کردم

:دی
عجببب... خوش اخلاق ...نمیدونم خداییش هستم یا نه:))
الهی شکر برای تک تک لحظه ها و تجربه های خوووب

بانو 1394/07/16 ساعت 17:58 http://bisiar.blogfa.com

من سفر بودم و اومدم دیدم که حاجی ها رسیدن و ولیمه هم برگزار شده
چشم و دلت روشن
خدا رو شکر سالم برگشتن
حسن خلقت رو بهت تبریک میگم، من کلا طاقت ندارم و شدید به جمله فامیل رو گذاشتن برای قطع ارتباط عقیده دارم

:) بله عزیزم ...ولیمه و همه چیز به خیر و خوشی گذشت و ما هنوز روزی 20 نفری مهمون داریم کم کم؛)
ممنونم ... آخه چرا ؟ من نمیدونم چرا کلا به روابط علاقه دارم و خییییلی تلاش میکنم برای بهتر کردن روابط فامیلی
بماند که فامیل عتیقه خیییلی داریم:دی کسایی که خدا وکیلی از آدم انرژی میگیره حضورشون
ایشالا سفر خوووب بوده باشه:*

سپیده 1394/07/16 ساعت 17:12

بمنم رمز میدی

ایمیل بذاری حتما

سپیده 1394/07/16 ساعت 16:59

لااقل از زاویه پشت اون نارنجییی و خاستگارت یکی میزاشی

خواستگاااار کجاست :|¿ چرا حرف درمیاری آخه:)))
مردک ازم خواستگاری نکرده که:دی همشم با هم درگیریم تازه هیچ روابط حسنه نداریم . فکککککک کن ازم خواستگاری کنه شاهکار میشه:)))

آویشن 1394/07/16 ساعت 16:49

وای نترکی مگهان
داشتم قیافه ی اون افراد و تصور میکردم.
فک کن یکی از اقوام بیاد وبلاگتو بخونه،چه ذوقی کنه از اینکه به یادش بودی

ای کاااش میم می خوند:| بدبخت بودم یعنی ... :)))
فکر می کرد عاشقشم شاید و میل به وصلت دارم باهاش حتی!!! :)))))

در اندرون مـن خسته دل ندانـــــــم کیسـت

که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

======================

نه من اصلا احساس خفن بودن نداشتم

:دی مگه شمام سبز و نارنجی بودی ؟!

چوپان 1394/07/16 ساعت 14:34

سبزونارنجیووووووووووووووووووووووووو

هستممممممممممممم
بدجوووووورررررررررررررررر
.
الان چقدررر ناراحتم که نشد بیام و اوقات خوشیو کنار هم سپری کنیم :D
اَه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

:))) :دی
چوپاااااان چرا نیومدی خب آخه ؟!
سوژه فراوووووون بود برای خنده :دی
تازه اجناس مذکرمون رو هم میدیدی :)))) همون موقعیت های اوکازیون و فلان و بهمان:دی :))))))

سپیده 1394/07/16 ساعت 14:20

چرا عکس نزاشتییییییییحالا میاد میگه اخه ازززز چیییییی ...

از چیییییی :دی ؟!
ببین من حتی یک عکس هم از میز و پذیراایی نگرفتم! به نظرم حرکت قشنگی نبود واقعا :) و اگه می گرفتم زشت بود و اگر میذاشتم عکسش رو اینجا زشت تر بود :|
ولی می تونم بگم غذاها چی بود:دی

نه از خودم فرار کرده ام
نه از شما
به جستجوی کسی رفته ام که
مثل هیچ کس نیست
نگران نباشید
یا با او
باز می گردم
یا او
بازم می گرداند
تا مثل شما زندگی کنم.

" محمدعلی بهمنی "

مترسک 1394/07/16 ساعت 08:35 http://1matarsak.com/

آخری خودت بودی دیگه؟ :))

:| :| :| :| :|

مسعود 1394/07/16 ساعت 04:18

سکون سرشار از ناگفته هاست

ولیمه ای که توی هتل کادوس سرو شه یقینا لاکچری بوده، ما سفره میندازیم خونه چلوکباب میدیم ملت :))

:دی
خداییش لاکچری بوده چون مهمونامون خیلی لاکچری بودن:)) اصلا تیپ هایی زده بودن همه خفن و البته سنگین:دی
من عاشق رو زمین غذا خوردنم وای اگه کوبیده هم باشه زیرشم نون گذاشته باشن:| وااای گشنه م شد اه

امروز من خودم با تیپم خیلی حال کردم! :دی
همینجوری بی ربط! ربطی به ولیمه لاکچری نداشت :))

:))) ولیمه از کجا معلوم که لاکچری بوده:دی ؟!

+ خیلی باهوشید شما ولی نمیگم چرا...:| اصلا نمیگما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد