مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به شلوغی ذهنم!

به طرز خنده داری ترافیکم تو این دو سه روزه خورده شد ، خب از اونجایی که ما بی نت نمی تونیم تاب بیاریم رفتم یک گیگ شارژ کردم در عرض 8 ساعت تموم شد!!! و دوباره فرداش به همین منوال !!! خونه هم نبودیم اومدیم دیدیم شارژمون خورده شده ! 

القصه دو مورد کار داشتم که گفتم بیان از پارس آنلاین و انجام بدن برام ... این یارویی که فرستادن رو هدایت کردم به سمت در خروجی ، گفتم من الان میام و رفتم از رو میز کیف پولمو بردارم ، دیدم رفته تو اتاقم :))) !!! گفتم حااااجـی ... در خروجی اون وره ... میگفت وای من از این ور اومدم تو هااا خونتون چقدر عجیبه :دی :))  خلاصه موجبات خنده ی ما رو فراهم آورد :دی

--- 

دیروز صبح بابا جان با دوستاشون رفتن انزلی به اتفاق برادرم  و ما هم حسودی کردیم گفتیم باااش تا بیایم پیشت و گفت نه بدم میاد دو ماشینه برگردیم!

خلاصه گاز داد و برگشت رشت و دوباره سوار ماشین شدیم و رفتیم پیش به سوی دریا :دی مواااج بود و آشوب ... 

با عمه جان و مادربزرگ هام هماهنگ کردیم که بیان ... (قبل از ما مهمونا رسیده بودن :دی) خلاصه که از عصر تا شب اونجا بودیم و هی دویدیم کنار ساحلی که پرنده پر نمی زد ! گیسو به باد دادیم و حرف زدیم و زدیم و زدیم ... 

شبم رفتیم بلوار انزلی و شام زدیم . روزهامون خیلی شلوغ پلوغ و در عین حال بی برنامه می گذره ! مهم حالمونه که خوشه خدا رو شکر 

--- 

این روزا که کمتر از بابالنگ درازم خبر داشتم یه روزی دیدم باز برام نوشته ... با عنوان خود غلط بود آنچه می پنداشتیم ... متن دوس داشتنی و کاملاً بابالنگ درازانه بود و از کم گویی من گله مند ! و خیلی جالب ناک نوشته بود که مگهان این روزها در نظرش مشکوک شده ، شبیه آدم های ماجرا دار شده (افرادی که دلشان به جایی رفته یا دل کسانی را به جایی برده اند!) ... 

تو دوستان دنیای حقیقیمم این حس برای یکی از دوستانم به وجود اومده و تو کامنت های خصوصی اینجا هم ایضاً  جدی جدی اینطور به نظر میاد ؟ و اگه میاد چرا اینطور به نظر میاد ؟! 

--- 

چرند گو شدم و نوشته هام به شلوغی ذهنم شده این روزها و وبلاگم روز به روز داره خز تر میشه ... اما من هنوز عمیقا دوسش دارم ! 



نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1394/05/31 ساعت 16:29

وبلاگت هیچم خز نیست،الکی عیب نزار روش

مگی پارس آنلاین همیشه ی خدا دردسره،شاتل بگیر راحت شی

من هردوشو داشتم :دی
پارس آنلاین برام بهتر بوده راستش ؛) وگرنه یکی از دوستامم تو شاتل کار می کرد اتفاقا

ممنون ک خز نمی بینیش آویش

سلام...
دست نوشته های زیبایی دارید..
خوشحال میشم به وب منم سری بزنید...

Sum1 1394/05/31 ساعت 15:18

ینجا از وبلاگ های مورد علاقه من هست خانم مگی

ای بابا... دوست تازه :)شرمنده می کنید!

سپیده 1394/05/31 ساعت 14:52

عکس دارش کنی دیگه خز نیست...گران بها

:))) از دست تو سپیده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد