مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به رنگ گل های دامنم ...

عید من عید تر شد وقتی بغلم کردی و گفتی چشماتو ببند ... 

چشمامو بستم و این سه تا رو شانسی برداشتم . 

درست به رنگ گل های دامنم ... 

+ عیدمون رنگی باشه الهی ... 


نظرات 19 + ارسال نظر

سلام مگی عیدت با کمی تاخیر مبارک نماز و روزه ها هم قبول مدادهای رنگی رنگی هم نووووش

ممنووونم شمیم عزیز ... خسته ی سفر نباشی مشدی شمیم!

بهامین 1394/04/28 ساعت 02:07

عیدت مبارک عزیزم

ممنونم عزیزم ...به فکر بودم بیام به دختر مومنمون تبریک بگم نشد

فاطمه* 1394/04/27 ساعت 20:56

عیدت مبارک مگهان عزیزم

ممنوووونم فاطمه ی جانم

خورشید 1394/04/27 ساعت 19:08

مگهان..

عیدت مبارک..
دامن گلدارت مبارک..
سه تا مدادت مبارک..

مگهان..

حال خوب مبارک..

ممنونم .... عید شمام مبارک ...
ممنوووونم برای تبریک حال خوب

nila69 1394/04/27 ساعت 19:04 http://10188.mihanblog.com

عیدت مبارک و گل گلی: -)

ممنونم نیلای دماخ بریده! :)

چه بارونی بود امروز...

وحشتناااااااک بود... چقد من اون حس وهم بارونای سیل آسا رو دوس دارم .
چطو دلتون میاد بکنید و برید از رشت آخه ...

+ یه حسی میگه منم یه روزی میرم !

فرح 1394/04/27 ساعت 16:02

جوابی رو که برای کامنتم نوشتید رو خوندم ته دلم قند آب شد...بخاطر خوب بودنت ممنونم....یادم افتادی فاتحه ای میخوندی

عزیزممم :)))
چه خوش قلبی آخه شما... راستی من میدونم شما کجایی هستی ؟ نمی دونم فک کنم...
برات درووود فرستادم بانو فرح

طاعات قبول ,عیدت مبارک مگی جون مهربون

ممنونم مامان روزه دارهای کوچولو

مهناز مامان رایان 1394/04/27 ساعت 14:13

سلام مگهانییی
عیدت مبارککک
نماز و روزه هات فبول باشه عزیزمممم

سلام مهناز شمالی خودم :)
عید شما همسر و رایان زیباتونم مبارک !!

asmani 1394/04/27 ساعت 13:02 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
طاعات قبول و عید رو بهت تبریک میگم
هرکی تو این رمضونی یه هدفی داشت از روزه گرفتن یکی خواست به مراد دلش برسه یکی به معبود نزدیک بشه بعضیا هم خواستن باربی بشن مال شما رو نمیدونم چی بود ولی هرچی خواسته بودید امیدوارم برآورده بشه

سلام آقااا
همچنینننن ...
من می خواستم به خدا نزدیک تر شم و اون حس ذوق سر افطارو تجربه کنم :دی که دومی محقق شد اولی رو بعید می دونم!!!! :((

آویشن 1394/04/27 ساعت 11:57

عیدت مبارک مگی
هر سه تا مدادا خوشگلن ولی اون وسطیه یه چیز دیگست.حالشو ببر

ممنونممم
اوهوم اون خیلی خفنگه!

عیدت رنگی عسیسم

ممنوووونم دوست جان :)

فرح 1394/04/27 ساعت 11:00

درود....زیبا دختر عیدتون خیلی خیلی مبارک...........

به به ... فرح عزیزممم دیروز از بغل هتل کادوس رد می شدم یاد شما افتادم کلی ؛)

عیدتونم مبااارک

بابا شاه 1394/04/27 ساعت 09:24 http://babashah.blog.ir

سلام مهندس
+
ما دامن نداریم که رنگی باشه
+
عید شما هم مبارک
ان شاء الله اونی که هی میره و میاد ، بمونه پیشت
ان شاء الله که اون مستر جذابت هم پیدا بشه

سلام من مهندس نیستم! یعنی میشه ؟ اون روز میاد که شما هی انگ مهندسی به من نزنی :)))))))؟
آخی چه بد من ولی دارم یکی دو تا دامن خواستین می بخشم بهتون!
+
مچکرم ... خب نمی تونه بمونه پیشم. فقط سلامت باشه و کارش کمی سبک شه همین .
مستر جذاب :| :دی گم که نشده البته :دی

سپیده 1394/04/27 ساعت 08:33

چی
حالا من یبار خاستم جدی باشما نمیزارن که

:دی

مگهان
چه اسم جالبی معنی اسمت چیه؟
....
مدادا و گل های دامنت چه خوشرنگن

معنای اسمم مروارید هست :)

مجید مویدی 1394/04/27 ساعت 00:45

آمین!!
+ اون مداد آخری(رنگ نیلی داره تقریبا) خیلی عالیه. من کم از مداد استفاده می‎کنم، اما کلا یه علاقه خاص نسبت به نوشت افزار دارم... همین جوری
یه دفعه بدون این که نیاز داشته باشم یا استفاده ش کنم، یه مدادی خودکاری جایی می بینم ازش خوشم میاد، میخرمش و مسدمش به کسی

آمین ...
اتفاقا میدونید این مداد ها رو دیدم یاد شما و هاروکی جانتان افتادم ؟! چرا ؟! چون یک Made In Japanخوشگل روش حک شده!
منم عاشق لوازم تحریرم اتفاقا ؛)

سپیده 1394/04/26 ساعت 23:18

امین

گلابی :دی

Amer 1394/04/26 ساعت 23:11 http://8m8a8.blogsky.com

عیدت مبارک مگهان عزیز

همچنین آقا :دی
راستی گلابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد