مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بارسلون !

من هرچی هم بخوام که قایم کنم عشقم به بارسلون رو نمی تونم . 

چقدر خوشحالیشون ، حس و حالشون خواستنیه ... 

من که امشب شدیدا حالم خوبه !!! ژاوی بازیکن مورد علاقه م ... خداحافظی قشنگی داشت :) 


× کاش رقابت بارسا و ریال تنگاتنگ تر از اینا شه امسال ... 

× من یک بارسایی خفیف هستم :| خیلی خفیف ....

× به کجای دنیا بر می خورد حالا والیبال ست آخر کولاک می کردیم ؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
بابا شاه 1394/03/18 ساعت 16:57 http://babashah.blog.ir

کار خوبی نمیکنی دختر خوب
+
میدونی هر سال این تیم میره اسرائیل و با اونا روبوسی میکنه؟
میدونی این تیم هر سال چند میلیون دلار پول میده به اسرائیل؟
میدونی وقتی گواردیولا که این همه افتخار برا این تیم اورد ، زمانی که از فلسطین حمایت کرد ، اخراجش کردن؟

می دونم خب...

من خیلی خفیف دوسش دارم . اون روزا که گواردیولا بود که این تیم ، تیم بود واقعا ...
هعی :( دوس ندارم فوتبال و با سیاست قاطی ببینم اما گویا هست ...
الان که فکر کردم دیدم دارم خفیف بودنمم از دست میدم :|

من دقیقا تا قبل از اینکه این سیستمِ "تیکی-تاکا" تو تیمِ بارسا بیاد، عاشقی این تیم بودم. به خصوص وقتی که "فرانک رویکارد" مربیش بود و رونالدینیوی بزرگ هم تو اوج خودش بود....
نیمار، به گردِ پای رونالدینیو هم نمیرسه... یعنی کلا نمیرسه، نه اینکه الان جوونه و فلان
+ خلاصه، با همه اجترام، من از سبکِ بازیِ بارسا متنفرم.

خب شما روزهای خوب بارسا رو دوست داشتی و این روزاش برات بی رنگه ... یا خوشرنگ نیست شاید...
راستی چقدر به تله پاتی اعتقاد دارین ؟! 10.40 برام نوشتین و من هم 10.40 دقیقه براتون نوشتم ... :|

+ متنفررر مجید عزیز ؟ دیگه در این حددد ... رونالدینیو با اون خنده هاش خیلی محشر بود.

سپیده 1394/03/17 ساعت 09:30

از نیمار خوشم میاد ...بازیه اصن واسه خودش ی پا جام جهانی بود
خلاصه
والیبالیا دارن خراب میکنن اصن منکر زحماتشون نیستما ولی اونام ارهههه

مگهان من ک پریشب سردرد گرفتم بس ک تصاویر تکرار شدن دقت کردی لهستانیا چقد زیبان

نیمار خوبه !
ژاوی هم چهره ش خیلی مردونه ست و سنشم بالا بود دوسش داشتم

هیچم زیبا نیستن من ایرونی پسندم شدیدا

سپیده مشهدی 1394/03/17 ساعت 09:07

ژاوی عشق من نیست ولی من هم دوسش دارم

منم دوسش دارم در حدی :دی

یه کم زیادش کردم !

ست اول والیبالو دیدم!
بازی عالی بود خیالم راحت شد که می برن رفتم خوابیدم
صبح فهمیدم باختیم!
راستی ارائه خوب شد
من 9 شب رسیدم خونه

اوه ... کاش اینطور بود واقعا ...

غمت نباشه اون ارایه رو بچسب که عااالی بوده و تموم !

متین 1394/03/17 ساعت 02:20 http://matin-afkar.blogsky.com

بازی دلچسبی بود، هر چند تیم نیمچه مورد علاقه من بد باخت! ولی بعد از مدت ها از دیدن فوتبال لذت بردم.

مبارکتون باشه!!!

الهی ! یووه هم خوبه :دی

ولی متاسفانه من از باختش خشنووود شدم :))

ممنانم ! خیلی خیلی

اینا راه و رسم پهلوانی رو یاد ندارن -__-
بوفون سنش از اینا بیشتره، نباید گل میزدن بهش... -__-
:دی

والاااا !!!
مونده بود به ج.بوفون بخوان رحم کنن :|
شما کشتی گیرا رسم پهلوونی بلدین واسه کل دنیا کافیه :دی

آویشن 1394/03/17 ساعت 02:12 http://dittany.blogsky.com

مگی تبریک بابت برد تیم مورد علاقت.
من نشستم والیبال و نگاه کردم که اونم باختیم و ضد حال بود کلا.
میدونی که من طرفدار ریال مادریدم اونم نه حالا این علاقه دقیقا از اوایل دهه 70 شکل گرفت.درست زمانی که خیلی از بچه های فامیل طرفدار منچستر و یوونتوس و تیم های اینچنینی بودن من جذب فوتبال اسپانیا شدم(تو باشگاه های جزیره هیچ تیمی برام مثل لیورپول نمیشه مخصوصا اون دوره که مایکل اوون و استیون جرارد تو تیم بودن و کلا بازیکنای بزرگی اومدن لیورپول و رفتن و واسه خودش یه پا آکادمیه.)
مادریدم درسته از نظر خیلی افراد جاییه که فقط ستاره ها دور هم جمع شدن ولی اگه بخوایم کریستین رونالدو رو فاکتور بگیریم (حوصلشو ندارم)به نظرم تیمیه که همیشه لیاقت اینکه هوادارش باشی و داره.
با اینکه تو طرفدار بارسایی ولی همینکه فوتبال اسپانیا رو دنبال میکنی واسم یه دنیا ارزش داره رفیق. تک یرو می آمور

اوووه !
من لیور رو دوس داشتم ولی منچستری بودم ! اون روزا که راءول گنزالس بود عالی بود!
بی نظیر بود بی نظیرررر ... دوست دارم باز به اوج برگرده
من کریس رو دوس دارم !! :))) اون روزا که تو منچستر بود شدیدا بازیشو دوس داشتم جدای از مسایل دیگه ش بازیش رو دوس داشتم خعلی !
بله بزن قدش :دی اسپانیا یه دونه باشه :))

پس برو برای ریاست یوفا سریع اقدام کن که این نوع طرفداریت قطعا یه مزیته برای دنیای فوتبال

به سندروم زلاتانیسم دچار هستی، اشکال نداره

اوه نه خب ... اینکه قلبم بیشتر سمت یه وری هست خودش مشکل ساز میشه !!!
بهتره خارج از گود به تماشا بنشینم .

راستی بایرن هم خیلی خوبه :|
بذارید فک کنم ببینم شما دچار چه سندرمی هستید دیرتر میگم :|

مگه می شه غیر از منچستر یونایتد طرفدار تیم دیگه ای هم بود؟! اصلا فوتبال یعنی فرگوسن و بس

بارسا و رئال با هم؟ شما یک جمع متناقض اصیل هستی پس!

من یک منافق حقیقی هستم تمام روح و قلبم با بارساست این چند سال اخیر ...
اما به نظرم اگه رئال نباشه یه چیزی کمه تو جمع اسپانیایی ها ...
من تا 5 سال پیش طرف دار منچستر یونایتد ورئال بودم !
ولی حالا به جمع بارسایی های خیلی باحال پیوستم انگار :))

خزنده 1394/03/17 ساعت 01:48

خب بارسا خیلی قابل تحمل تر از رئال ویروسه. ولی در نهایت کوفتتون شه!

والیبالم که زرت...

خزنده :)))

من ریال هم دوست دارم !
الان شما منافقی چیزی هستی ؟! طرف کدومی شما ؟!
نوش جونمون شد و لذت بردیم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد